Karel Trčálek

Bureš není Babiš! Kdo je ale potom Bureš?

6. 02. 2017 16:23:00
Pan Babiš byl definitivně očištěn z onoho nepěkného nařčení, jež ho obviňovalo ze spolupráce s StB (jako by na tom dnes ještě nějak záleželo, viz Hrad). Nicméně otázkou zůstává, kdo je vlastně Bureš?

Babiš jde po ulici, přitom nekecá a maká.

Tu k němu přistoupí nějaký občan, chytne ho za rameno a zařve na celé kolo: „Lidi, to je Bureš! Nekupujte jeho párky! Je to pěkná svině! Spolupracoval s StB! Figuruje ve dvanácti svazcích!“

Okamžitě se seběhnou lidi a začnou si ukazovat na Babiše: „Lidi, to je Bureš, podívejte! Nekupujte jeho párky! Je to pěkná svině! Kdo lže, ten i krade! A kdo krade, ten šidí i párky!“

„Kupujte moje párky. Jsou nešizené! Nejsem Bureš!“ brání se Babiš.

„To je lež! Jsi Bureš! Nekupujte jeho párky! Jsou šizené!“ vykřikne onen občan.

„Nejsem Bureš! Nikdy jsem nic vědomě nepodepsal! Ani nešidil párky!“ odvětí Babiš.

Všichni přítomní se zamyslí. Kdosi se dokonce tak zamyslí, že usne ve stoje a začne chrápat.

Nakonec se ozve nějaká žena s asymetrickými prsy (jak se dalo tušit): „Řekne mi někdo, kdo je tedy ve skutečnosti Bureš?“

Všichni se podívají na Babiše, ačkoliv ten prohlásil, že není Bureš.

„Proč se na mě tak díváte? Řekl jsem přece, že nejsem Bureš,“ řekne Babiš.

„Já jsem Bureš!“ ozve se najednou za zády přítomných.

Všichni se otočí a spatří neznámého muže v koženém saku.

„Ano, to je Bureš!“ vykřikne Babiš, dodávaje, „teď už mi věříte, že nejsem Bureš?“

„Ano, jsem Bureš! Věřte mu,“ přikývne neznámý muž a vytáhne z kapsy svého koženého saka papír, „zde je můj, vlastnoručně, a při plném vědomí, podepsaný vázací akt. A zde jsou tři bývalí důstojníci StB, kteří mi dosvědčí, že jsem Bureš.“

Objeví se tři bývalí důstojníci StB.

Ukážou na muže v koženém saku a sborově prohlásí: „je to tak! To je Bureš! Nelže! Nikdy nám nelhal, nevymýšlel si pohádky!“

„Je to Bureš!“ vykřiknou všichni sborově, úlevně si oddechnuvší, „uff, Babiš nikdy nic vědomě nepodepsal! Můžeme zase kupovat jeho párky! Jsou nešizené!“

Každý přece ví, že nejlepší párky (a umělá hnojiva) jsou ty od Babiše!

Autor: Karel Trčálek | karma: 26.14 | přečteno: 2928 ×
Poslední články autora