Vodafone si svými zlodějskými „revolučními“ tarify říká o pořádný výprask

9. 02. 2017 13:19:15
Mně osobně na nějakých tarifech a GB neomezených dat zase až tak nesejde.mobil nemám, na co? Ale jsou lidé, a není jich evidentně málo, pro které je to otázka bytí či nebytí

Svítalo.

Pomalu, ale nezadržitelně. Nebe na východě bledlo jako nevinně odsouzený člověk, nad kterým je právě válečným polním soudem vynesen rozsudek smrti, jenž má být vykonán bez prodlení.

Podíval jsem se na mobil.

Bylo skoro už půl šesté.

Strčil jsem mobil do kapsy a udělal pár rychlých dřepů, abych se zahřál a protáhl ztuhlé údy.

„Jeden, dva, tři..., počítal jsem dřepy, aby to bylo veselejší, ale v tom se za mnou ozvaly kroky.

Bleskurychle jsem z pouzdra vytáhl plynovou pistoli, odjistil a namířil ji proti postavě, jež se vynořila v kuželu světla, které vrhala pouliční lampa.

„Kdo tam!“ uslyšel jsem svůj rázný hlas.

„Já, to jsem já! Revoluční heslo je: ,Neomezená data zdarma!‘“ odpověděla mi postava.

Sklopil jsem plynovou pistoli k zemi. Postava přišla až ke mně. Vyklubal se z ní zástupce velitele našich revolučních mas pro věci politické.

„Servus! Jdu za tebou rovnou z hlavního revolučního štábu, soudruhu. Nechtěli jsme ti volat, ani jinak s tebou komunikovat přes telefon. Víš kvůli utajení. Jak to tam vypadá?“ řekla mi postava a kývla směrem k vysoké budově, kterou jsem celou noc střežil a na které krvavě plál celou noc nenáviděný nápis „SODAFONE“.

„Před chvilkou se tam rozsvítila všechna okna,“ referoval jsem.

Politrukovi se zkřivila nenávistí tvář: „Už jsou v práci, svině jedny! Už zase vymýšlejí, jak z nás vykořisťovat! Však my brzy s vámi zúčtujeme. Sto let jste nás dřeli z kůže, dávali nám nevýhodné tarify.

Jenže časy se mění, milánkové!

Za sto let nám duše ztuhla v železo, zkalila se jak ocel.

Byli jste nemilosrdní, budeme nemilosrdní i my!

Už se nenecháme vykořisťovat!

Aby stálo 400 MB -250,-Kč?

Za to by vám v Nairobi zakroutili krkem!

Ale i my už jsme dospěli do revolučního stádia, i my svrhneme vaši prohnilou tyranii!

Volající a stahující člověk opět svobodně vydechne!

Nechtěli jsme nic jiného, než jen abyste přizpůsobili tarify a sítě potřebám lidí ne v roce 2005, ale potřebám lidí v roce 2017.

A vy jste se nám zase vysmáli do ksichtu.

Mysleli jste si, nás opijete rohlíkem.

Nabídli jste nám Red LTE Premium s 10 GB za 1599,- Kč měsíčně při úvazku, a mysleli jste si, že vám za to budeme líbat ruce!

Nabídli jste nám službu ,Zvětšení rodinného balíčku‘. Za navýšení o 8 GB jste nás zkasírovali o -1599,-Kč, takže rodinný tarif s 10 GB vychází měsíčně na -3098,- Kč a mysleli si, že se za to před vámi budeme válet v prachu.

Jenže lidé chtějí žít.

Chtějí žít neomezeně, a proto potřebují neomezená data!

Nechceme živořit bez dat!

Co je to 500 MB na měsíc?

To je nic, to člověku sotva zaručí důstojný život!

A my, my chceme žít důstojně!

Máme právo na důstojný, datově neomezený život!

Na internetu je ohromné množství videa ve vysokém rozlišení od on-line přenosů, televizní aplikace operátorů, videotéky typu HBO Go či Netflix až po Youtube!

A to všechno si máme kvůli vám odtrhnout od huby, to kvůli vám máme čučet jen do kamen na oheň jak nějací pralidé?

Chceme žít, chceme volat a psát svým blízkým, být s nimi v nepřetržitém kontaktu přes WhatsApp nebo Telegram, nechceme zůstat kvůli vašim omezeným datům sami jako kůl v plotě!

Po neomezeném volání, přichází i čas neomezených dat!“

„Čas neomezených dat!“ vrátila politrukovo volání ozvěna.

„Neříkal jsem to?“ přikývl politruk a obrátil se na mě, „no nemám pravdu, soudruhu?“

„Máš, soudruhu,“ přikývl jsem a pokračoval, „omezování mobilního internetu ohrožuje i digitální ekonomiku. Nechci si ani představovat, jak motivují datové limity českých operátorů naše místní tvůrce aplikací.

S takovou sotva můžeme patřit k nejinovativnějším ekonomikám na světě, nemluvě o tom, že s každou novou další aplikací přichází i další ulehčení našich životů.

To, co dělají čeští operátoři, to je sabotáž, nic jiného. Vždyť prakticky vše, co se odehrává na displeji našich telefonů, jsou datové služby.

Básník už nemá pravdu, když říká, že život jinde.

Život už není jinde, život je na dotykových displejích našich telefonů a tabletů.

A ten, kdo brání životu, si nezaslouží nic než smrt!“

„Přesně tak, soudruhu! Nic než smrt!“ plácl mě politruk po zádech, povzdechnuv si, „mohu sám posloužit svou těžkou životní zkušeností. Byl jsem u nich 16 let, platil poctivě každý měsíc včas. Čekal jsem od nich nějaký vstřícný krok ke stálým zákazníkům, ale pořád nic.

A pak se stalo, že k nim přišel můj kamarád. Dostal neomezený tarif za -400,- Kč a k tomu 1,5 GB. Ale já za to samé platil jako stálý zákazník -692,- Kč!

Volal jsem okamžitě na klientské oddělení, jak je to možné, ale oni mi na to nedokázali odpovědět.

Zavolal jsem tedy rovnou řediteli. A ten mi řekl, že se nedá nic dělat, že to musím jako zákazník chápat, protože by jinak neměli z čeho sponzorovat Formuli 1.

,A na co byste se pak chtěl koukat v televizi?

Na koťátka, aha?‘ dorazil mě tou otázkou.

V tu chvíli pohár mé trpělivosti přetekl a já se stal revolucionářem, bojovníkem za světlé, datově neomezené zítřky.

Přijde čas, soudruhu, a budeme si na jednu SIM kartu neomezeně přenést třeba i 1TB!“

Politrukovi se objevily v očích slzy dojetí nad světlými zítřky, na jejichž prahu jsme právě stáli.

„Nebo třeba i 10 TB!

10 TB neomezeně na jednu SIM kartu!“ neubránil jsem se ani já dojetí.

„Třeba i 10 TB, soudruhu!“ vykřikl politruk, vytáhl z kapsy mobil a podíval se na něj, „zdá se, soudruhu, že už se rozednilo. Až vyjde Oskar, tak zaútočíme, srovnáme to všechno se zemí, jako Vandalové Kapitol.

Nejsme pro ně ničím, budeme tedy vším, od minulosti, internetového pravěku, spějme vpřed, my všichni, které hlad po datech zhnět!

Neomezená data zdarma!“

„Neomezená data zdarma!“ opakoval jsem naše revoluční heslo po politrukovi, který se odebral zpět do revolučního štábu.

Opět jsem osaměl na svém předsunutém stanovišti. Ale nebyl jsem sám. Za mými zády už srocovaly revoluční lidské masy, ochotné bojovat za neomezená data do posledního dechu. Cítil jsem jejich horký dech, jenž připomínal dech vulkánu, který se chystá k výbuchu. O úspěchu naší revoluce jsem ani v nejmenším nepochyboval.

Čas těch za okny té velké, nenáviděné budovy, byl již sečten. Nebyli snad všichni, co tam byli, muži v košilích a ženy v kostýmcích, v jádru špatnými lidmi. Ale jejich epocha se už skončila, stala se mrtvou minulostí, ocitla se na smetišti dějin, z jehož humusu vyrážejí ke světlu nové, vitálnější rostliny.

„Prásk!“ ozval se výstřel, signál k revoluci, přesně v tu chvíli, kdy se Oskar vyhoupl celý nad obzor.

Vzápětí na to se ozvalo hromové: „Hurá! Hurá! Hurá!“

„Hurá! Hurá! Hurá!“ křičím i já, přidav se k revolučním masám útočícím na paláce mobilních operátorů.

Mobilní revoluce se právě začala.

Až bude Oskar zase zapadat za svůj obzor, bude už nás svět lepší.

Lepší, protože konečně datově neomezený, s našimi mobily toho dokážeme neuvěřitelně víc, než si jen přehrát tři čtvrtě hodiny hudby denně jako teď...

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 9.2.2017 13:19 | karma článku: 18.38 | přečteno: 1238x

Další články blogera

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 18.67 | Přečteno: 226 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.66 | Přečteno: 619 | Diskuse

Karel Trčálek

Není to velmi nefér vůči ostatním blogerům, že je můj článek pořád ještě na titulce blogu?

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale přijde mi to silně nefér vůči panu Nožičkovi (a o jisté kolegyni blogerce ani nemluvě), že je můj článek pořád na titulce, zatímco článek pana Nožičky tam už dávno není....

26.3.2024 v 9:19 | Karma článku: 33.38 | Přečteno: 815 | Diskuse

Karel Trčálek

Kam se poděli Rajchlovi proruští dezoláti? Kdy podá vláda pětihnusu konečně demisi?

Nikdy bych nenazval včerejší účastníky statisícové protivládní a mírové demonstrace za proruské dezoláty, kdyby je tak neoznačil jeden z organizátorů této monstrózní akce, pan JUDr. Michal Hašek...

24.3.2024 v 17:28 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 766 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.69 | Přečteno: 582 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 527 | Diskuse
Počet článků 2932 Celková karma 24.61 Průměrná čtenost 868

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...