Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Homosexuálové chtějí naše děti, neomarxistická hydra vítězí!

16. 02. 2017 14:08:34
První homosexuálové se už těší na miminko. Dá se předpokládat, že brzy se vynoří stovky ne-li desetitisíce registrovaných párů, které budou adaptovat děti, jež stát kvůli tomu odebere „nezpůsobilým“ rodičům z „tradičních“ rodin

Tuhle se ke mně na našem maškarním farním plese o přestávce přitočila maska Ďábla převlečeného za svatého otce a říká mi sytým basem: „Všimli jste si, velebný a důstojný pane, že jeden z vašich farníků, o jehož duši pečujete, je prorok?“

„Opravdu?“ podivil jsem se, protože o ničem takovém mi nebylo nic známo.

„Ano, zvěstuje konec světa. Ostatně můžete se přesvědčit sám. Stojí tamhle v rohu,“ pokynula maska do jednoho z rohu zrcadlového sálu našeho pastoračního centra, kde se maškarní ples konal.

A vskutku jsem tam spatřil hlouček všelijakých masek, které se tam mezi tancem neobčerstvovaly, nýbrž evidentně čemusi naslouchaly. Nenápadně jsem se přikradl a vmísil mezi posluchače, kteří obklopovali onoho našeho farního proroka. Hned jsem vytušil o koho se jedná, ačkoliv jeho tvář zdrobila škraboška ne nepodobná sv. Matce Tereze, za kterou byl maskován, ovšem v poněkud zkarikované podobě.

Napjal jsem své velebné a důstojné uši, které už vyslechly tolik hříchů, skrze které jsem nahlédl do těch nejzazších koutů lidské duše, a zaposlouchal se do prorokových slov.

„Bůh to tak nenechá!“ hlásal onen prorok, zatímco ostatní mu mlčky, ne bez určité dychtivosti, naslouchali, „a potrestá ty, kteří svým hříchem poskvrnili Kristovu oběť, kteří svou zvráceností a nepěkným příkladem svého života vzývají samotného Ďábla nám přímo před očima a tím vystavují nebezpečí i naše bohabojné duše!

Bůh tomu dosud nečinně přihlíží, neboť jeho láska k nám lidem je nekonečná.

Ale jednoho dne se v našem bohu cosi vzbouří a bůh se rozhněvá, plodem jeho lásky k lidem stane se spravedlivý hněv.

,Proto jsem člověka nestvořil jako muže a ženu z muže, takže v každém muži je obsažena žena (to jest žebro) a v každé ženě muž (to jest ono žebro, ze kterého byla stvořena), aby muž miloval muže!‘ vykřikne rozhněvaně bůh na svém nebeském trůnu, patře na neřest, jež rozbujela se na zemi, ,ne proto jsem člověka nestvořil, aby muž miloval muže čistou láskou, aby jej zahrnoval něžnostmi, aby jej doprovázel v dobrém i zlém na cestě životem!

Je nepřípustné, aby muž nalézal štěstí ve svazku s mužem, aby v muži nalézal svého životního partnera!

Ne, proto jsem člověka nestvořil, aby dva muži (natož pak ženy!), stavěli na odiv svou lásku, aby se pyšně chlubili svým štěstím v době, kdy tradiční rodina rozpadá se pod rukama, drolí se, hroutí se k zemi jako babylonská věž!

Ne, proto jsem nestvořil člověka, aby dva muži, již se milují, pokoušeli se vytvářet láskyplné prostředí pro děti, které neměly být počaté, a které přesto, nepotracené, přišly nemilované na svět!

Ne, proto jsem člověka nestvořil, nevdechl jsem do něj život, nepřikázal mu, aby se množil stejně tak, jako všechna polní zvěř!

Mohl jsem přece stvořit všechny lidi naráz, rozmnožit je nepohlavní cestou, mohl jsem je hned uvést do života věčného, ale já jim dal okusit jablko poznání, aby aspoň něco z toho života měli.

Ale aby dva muži byli spolu šťastní, a aby se toto jejich sobecké štěstí násobilo péči o dítě, které je jejich jen de iure, nikoliv de facto, to už je příliš!‘

Tak se rozhněvá bůh a jeho hněv bude strašlivý!

Kajme se, konec světa přichází!

Církev svatá změnila se v babylonskou nevěstku, neboť je prolezlá homosexuály.

Tito homosexuálové se veřejně prohlašují za katolíky, ačkoliv ve skutečnosti pravými katolíky nikdy nemohou být. Vetřeli se do církve svaté, chtějí ji ovládnout, chtějí jí vnutit svůj diskurs!

Církev, ve které jsou homosexuálové, nemůže být nikdy církví svatou!

Svět, ve kterém jsou už jen šťastní muži, již svým soužitím, svým štěstím veřejně parodují tradiční rodinu, je světem, který si nezaslouží nic jiného než jen konec!

Modleme se za tento konec, neboť on bude pro nás, Kristovy věrné, vysvobozením, on bude pro nás spásou a vykoupením, neboť my jediní jsme ti spravedliví!

Přijď, pane Ježíši, co nejdřív, a vezmi nás do svého království!“

Tímto prosebným výkřikem skončilo se ono proroctví našeho farního proroka.

Cítil jsem, že bych měl k tomu jako duchovní osoba něco říct.

Pronést pár obligátních slov o boží lásce, trochu otupit ostří oněch slov ve prospěch všeobecné křesťanské lásky k bližnímu, připomenout, že každému, kdo toho lituje a kdo se kaje, mohou být jeho hříchy odpuštěny. Prostě cítil jsem, že bych měl v tuto chvíli vystoupit jako duchovní, a ovšem i církevní autorita, a to i za cenu toho, že se budu muset předčasně demaskovat, čímž ovšem ztratí náš maškarní farní ples na půvabu.

Ale nic jsem už neřekl, protože v tu chvíli se rozehrála opět hudba a všechny masky se daly rázem do vířivého tance. Mne samotného se zmocnila jakási orientální kráska v burce a tančila se mnou tak divoce, až se mi z toho začala točit hlava. Chtěl jsem se z jejího objetí vyprostit, na chvíli si odpočinout.

Ale nešlo to. Držela mně pevně, jako v kleštích, tančíc stále vášnivěji a divočeji. Hudba pořád hrála, už se mi dělaly mžitky před očima. Zahlédl jsem divoce se šklebícího Ďábla v masce svatého otce, jak se kroutí v bocích v rytmu divoké hudby. Ale pak všechno najednou zmizelo, protože začali hrát ploužák, byl jsem najednou jen já a ta kráska v burce.

Čas se zhroutil do sebe, zdálo se, že ploužák proměnil se v život věčný.

Tu se ve mně cosi vzbouřilo, stejně jako v bohu jednoho dne. Snad to byla touha po životě, ale ne tom věčném, po životě skutečném. Napjal jsem všechny své síly a částečně se osvobodil se sevření orientální krásky.

„Kdo jsi, tajemná svůdnice!?“ zvolal jsem a volnýma rukama strhl, byť to tak trochu bylo proti pravidlům maškarního plesu, z orientálky její burku.

„Nepoznal jsi mne podle mého dechu, podle tlukotu mého srdce? Tak už teď víš, kdo jsem?!“ řekla ta osoba, jež se pod maskou skrývala a ve mně by se tu v chvíli krve nedořezal, protože hleděl jsem na jemnou tvář Pána Našeho, jež byla orámována rusým, jemně zkadeřeným, jako by panenským plnovousem...

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 16.2.2017 14:08 | karma článku: 15.43 | přečteno: 942x

Další články blogera

Karel Trčálek

Mluvit česky je přežitek. Smrt češtině!

Včera se zde jeden kolega zamýšlel nad českým dabingem a jeho budoucností. Dovoluji si jít ještě trochu dál, a odsoudit k zániku rovnou češtinu

23.3.2017 v 15:54 | Karma článku: 16.04 | Přečteno: 480 | Diskuse

Karel Trčálek

Muslimové jsou stejně mírumilovní jako křesťané

Pokud se nějakým způsobem zbavíme jedné a půl miliardy lidí, bude nas světě konečně klid a pokoj, nehledě, že naše křesťanská civilizace bude zachráněná. To přece stojí za pokus!

22.3.2017 v 18:20 | Karma článku: 10.86 | Přečteno: 640 | Diskuse

Karel Trčálek

Havel psal Husákovi, Babiš píše Sobotkovi

Napíše Sobotka Babišovi taky dopis? V časech, kdy už se dopisy skoro nepíšou, bychom měli být vděční za každý dopis

22.3.2017 v 17:18 | Karma článku: 8.26 | Přečteno: 221 | Diskuse

Karel Trčálek

Kardinál Vlk byl a už navždy zůstane nejlepším českým kardinálem

Všichni tak nějak zemřeme, někdo jako kardinál, a někdo jako obyčejný člověk. Někteří zase budou vzkříšeni k životu věčnému, ale spousta jiných ne. Co k tomu říct?

21.3.2017 v 17:30 | Karma článku: 11.80 | Přečteno: 397 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Milan Šupa

Žijeme ve svobodě, nebo v kapitalismu se socialistickou tváří?

Na současném kapitalismu středoevropského typu leží temný stín socialismu. Je totiž až fascinující, jak se historie opakuje. Neboť pokud jsme v minulosti byli vazaly východu, dnes jsme vazaly západu.

24.3.2017 v 15:15 | Karma článku: 12.19 | Přečteno: 229 | Diskuse

Luděk Kratochvíl

18.3.1921 je podepsán Rižský mír ... závěr

...... mír, který ukončuje více jak dvouletý konflikt se souběžně probíhající s občanskou válkou v Rusku, odehrávající se mezi Polskem a RSFSR, dvěma státy, vzniklými v letech 1917 a 1918.

24.3.2017 v 13:44 | Karma článku: 8.63 | Přečteno: 171 | Diskuse

Jana Slaninová

Skončíme nemrtví/mrtví v klecích a v igelitech?

Izolovat, separovat, oddělit... V době propojení světa technologiemi, kdy je vidno z jedné polokoule na druhou až do talíře sobě navzájem, děje se oddělování lidí. Strachem.

24.3.2017 v 12:54 | Karma článku: 9.74 | Přečteno: 382 | Diskuse

David Dvořák

Zdrcující protiútok povedeme směrnicí EU na levém křídle, zákazem nožů na pravém....

Agentuře WD [Wild Duck] se podařilo zjistit příčinu mlčení vedení EU na teror v Londýně. Dle nepotvrzených zpráv je možno p. Junckerovi sdělovat špatné zprávy only ze střízliva ....

24.3.2017 v 12:42 | Karma článku: 27.08 | Přečteno: 566 | Diskuse

Pavla Kolářová

Povaleč koulivý a nedělní rozjímání...

"Cejtim se jak váleč koulivý", prohlásila dcera po dobrém nedělním obědě. "Já taky", vydechnu ztěžka. "A víš vůbec, mami, co to je?" opáčí dosti neomaleně druhá dcera. Jak je známo, matky si jaktěživo nic nepamatujou. "Náhodou,...

24.3.2017 v 9:32 | Karma článku: 9.20 | Přečteno: 207 | Diskuse
VIP
Počet článků 283 Celková karma 16.06 Průměrná čtenost 908

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.