Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pan vážený katolík Kafka ve svém článku „Bezpečnost Evropanů etc.“ vědomě lže

Dovoluji si vzepřít se zdejšímu mediálnímu mainstreamu a touto funerální cestou upozornit na lži, kterých se pan Kafka ve svém článku dopouští. Můžete se to ale ještě vůbec, upozornit na lži o kancléřce Merkelové? Asi ne, viďte

Evropu zachrání jen silní lidé.

Třeba takoví jako jsem já.

Ano, jen takoví lidé Evropu zachrání.

Třeba teď, například, jsem nádherně odpálkoval jednoho takového humanistu, který hlásá, že všichni lidi jsou rovni, a že bychom měli chovat slušně i k té jedné a půl miliardě lidí, co na potkání zabíjejí ve jménu boha, ve kterého věří, ale který je pochopitelně falešný, protože v toho správného boha věřím jen já.

Přeli jsme se totiž o článek pana Martina K., možná ho znáte, který má název „Bezpečnost Evropanů není důležitá, hlavní je přijmout co nejvíce uprchlíků“, v němž je, jako už tolikrát, podán brilantní rozbor nynější situace v Evropě.

Řeknu to na rovinu, kdyby všichni Evropané byli jako já, nebo pan Martin K., byla by atmosféra v naší milované Evropě (pozor, nezaměňovat s fašistickou, liberálně demokratickou a LGTB neomarxistickou EU) diametrálně odlišná, bez pochyby veselejší.

Po přečtení tohoto článku jsem dal samozřejmě najevo své emoce.

„Paráda! Další skvělý blog! Jen houšť!“ mlaskal jsem blahem

Tu se ke mně přitočil onen slaboch, na první pohled sluníčkář, člověk, který vůbec neví, co je to být pronásledovaným křesťanem (já to vím, a proto jsem kdykoliv připraven stáhnout se do katakomb a tam vzývat Pána Našeho, Ježíše Krista).

„Ten článek je plný manipulativních lží,“ dovolil si namítnout ten slaboch, co se zaštituje pravdou a láskou, a přitom šíří lež a nenávist, „kancléřka Merkelová vůbec na té konferenci neřekla, že bezpečnost Evropanů není důležitá, ani nemluvila o tom, že je hlavní přijmout, co nejvíce uprchlíků.“

„Houby s octem. Přečti si Korán! Tam to všechno je!“ odpověděl jsem mu.

„Ale já přece nemluvím o Koránu, nezastávám se muslimů. Já jen ukazuji, že Martin K. lže o tom, co řekla kancléřka Merkelová v Mnichově, že manipuluje s fakty, jak to má ve zvyku,“ odpověděl ten slaboch.

„Houby s octem. Docházejí ti, argumenty, co? Přečti si Korán, tam to všechno je!“ odpálkoval jsem ho.

„Ale já přece nemluvím o Koránu, já mluvím o tom, že Martin K. záměrně manipuluje s fakty, když například tvrdí, že Evropa zadupává do země všechny projevy křesťanství.

Copak není katolická církev pořád nejbohatší evropskou neziskovou organizací?

Copak není v Německu u vlády křesťanská CDU/CSU?

To přece evidentně není pravda, že Evropa zadupává do země všechny projevy křesťanství,“ odvětil ten slaboch.

„Houby s octem! A co ta Slovenka, aha, co pomočila korán? Proč na ni poslali zásahovou jednotku? Co kdyby zapálila mešitu? Raději nemyslet!“ uhodil jsem na slabocha.

„To nevím, proč na ni poslali zásahovku,“ pokrčil rameny slaboch.

„Tak vidíte!“ vykřikl jsem triumfálně.

„Ano, vidím, že i tady Martin K. zase účelově manipuluje s fakty. Ona dívka by Slovensku sotva mohla zapálit nějakou mešitu, protože tam ani žádná mešita není. Ačkoliv, jak tvrdí Martin K., jsou Evropě zašlapávány všechny projevy křesťanství, má Slovensko podepsánu smlouvu s Vatikán. Proto například stát financuje církevní školy, a přímo v Ružomberku sídlí i Katolická univerzita, to přece nevypadá na zadupávání všech projevů křesťanství.

Slovesnký premiér Fico, jak známo, chtěl napadnout u Evropského soudu kvóty na uprchlíky, dokonce odmítl i dobrovolné přijímání uprchlíků, sotva tedy tvrdit o slovenské vládě, že islamofilní. Přesto Martin K. uvádí tento příklad jako jasný důkaz nadbíhání tzv. evropských elit muslimům. Ale každý, kdo jen trochu zná Slovensko, ví, že každý politik, který by tam vyjádřil sympatie k muslimům, spáchá sebevražedný atentát na sebe i na svoji stranu,“ řekl slaboch.

„Houby s octem! Přečti si korán! Tam to všechno je,“ opět jsem ho přebil.

„Já se přece nehádám o korán, nepřu se o muslimy, kterých je stejně jako křesťanů, jeden a půl miliardy, což je holý fakt. Já jen říkám, že Martin K. lže, když píše, že kancléřka Merkelová v Mnichově řekla, že terorismus nemá nic společného s islámem.

To přece vůbec neřekla, a Martin K. to dobře ví, vždyť i na setkání s tureckým prezidentem mluvila o islámském terorismu.

Kdežto například Putin se v prosinci 2016 vyjádřil, že dává přednost tomu, aby islám nebyl zmiňován po boku terorismu, tedy se v tom paradoxně, a dost možná v jediné věci, shodl s Obamou.

Proč nám Martin K. vědomě lže?“ dělal ze sebe slaboch chytrého.

„Protože mu jde o dobrou věc, o záchranu Evropy!“ odkázal jsem slabocha do patřičných mezí a abych ho co nejvíc popíchl, začal jsem schválně zpívat: „v neděli pět deset sraz u kostela, hostie vleze se, pak ještě jedna, co čumiš, muslime, chceš do ciferníku, hele jsem křesťan! Dnes jsem se zpovídal, takže jsem v poho,  církev je jedna, muslime nekřepči, křesťani, jedem, křesťani, Ježíš je nejlepší! Lumpové hovada, Merkel je kurva, bijte je muslimy, Proroku hanba! Stojím v davech lidu, jsem fanda svého boha, v neděli v kostele, v mešitě v pátek, kdo věří, ten věří, já bych jim ukázal, do pekla s nima!“

Kdybyste viděli, jak ten slaboch běžel!

Jak jezinky v pohádce o Smolíčkovi, když se vrátil jelen!

Velice poučné, důkaz, že jeden a půl miliardy muslimů zůstane miliardou a půl muslimů, ať chceme, nebo nechceme, proto nás žádný islám zajímat nemusí, proto si můžeme snít svůj sen o naší drahé Evropě, které se nic netýká, vždyť jsme přece kolébkou západní civilizace, kampak na nás!

Autor: Karel Trčálek | úterý 21.2.2017 16:12 | karma článku: 18,63 | přečteno: 568x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 17,39 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 21,64 | Přečteno: 445x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 651x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 698x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 679x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,25
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik