Mně svítí zuby, kámo!

23. 04. 2017 20:06:15
Běžně na reklamy nadávám, jako snad většina z nás. Ale Plyšáci Zanzibaru mě svými hláškami prostě dostali, zvlášť Žrasoň a jeho zuby. Ach jo, zuby!

Při tomhle spotu si s hvězdami Zanzibaru dokonce prozpěvuji, tancuji, dokonce se usmívám! Ano, usmívám. Když se totiž máte čím usmívat, už vás nic nenutí narychlo přiložit ruku k ústům, že působíte až trapně, to je teprve výhra! Kdo nezažil, neuvěří.

Každý to má se zuby jinak, někde je to, jak se říká "rodový", jinde zapracuje lehkomyslnost, či pohodlnost. Dnes už to je nepodstatný, co platilo u mne. Nastal prostě čas, kdy stav v mých ústních dutinách nebyl přívětivý a muselo se radikálně jednat.

Dlouhá léta jsem jezdila směr Brno, dlouhá léta bolesti, spousty peněz, ale také zážitků a hlavně naděje, že vše zas bude dobrý. Nakonec jsem se dočkala!

Zoubky jako celebrita, jenom nešišlat. O tom, jak jsem pak urputně trénovala čistou mluvu na sprostých slovech, jsem popisovala právě v jednom blogu s tímto názvem. Šlo mi to náramně a vůbec mi pak nevadil mladík, který čirou náhodou poslouchal za billbordem. Já byla v tu chvíli šťastná, dokonce přešťastná.

Do Brna jsem jezdívala často i autobusem, pokud zrovna nebyli mí "tři chlapi" po ruce. Cesta jinak hodinová, se autobusem protáhla na hodiny dvě. Klikatila se přes různé vesničky.

V jedné takové, nastoupil do téměř prázdného autobusu omšelý chlapík v kabátě a rovnou si to šinul ke mně.

"Je to volný?" zamumlal, a já už z jeho hlasu poznala, že zřejmě něco požil. Proč nesedl někam sám, aby měl klid (a já taky), to mi nešlo na rozum. Po chvíli jízdy, se jeho hlava naklonila a klidně si ustlala na mém rameni. Navíc ten mužskej začal chrápat, jak o život. Já se občas zavrtěla, zavrčela jsem, tak se zase způsobně narovnal.

No to je tedy situace, zrovna když jedu na poslední, hlavní návštěvu na kliniku, nervy jak špagáty a natrefí se mně do cesty tato nepříjemnost. Ale nerada dělám skandály, proto jsem si v duchu říkala.

"Vydrž, holka, vydrž, zpátky už pojedeš s plnou parádou v puse" a raději jsem se zase natočila k oknu a přikryla pusu rukou. A najednou se "houmelesák" probudil, vztyčil se na sedadle, podíval se na mě a s díky se usmál. Jeho zuby opravdu svítily, jako plyšákovi ze Zanzibaru, měl jich tam velice málo a hrály všemi barvami. Já na tom v té chvíli byla přece jen o trochu lépe, i když taky vcelku bídně.

Ale na zpáteční cestě z Brna, už do autobusu nastoupila od ucha k uchu usmívající se, přešťastná osůbka. Jazyk mi sice brázdil po celé hubě a kontroloval zda je vše v pohodě, ale to je normální, to přejde, teď už nastanou jen lepší časy.

Na jedné ze zastávek jsem opět spatřila známou postavu v kabátě, do autobusu vešel ještě víc nakřivo, ale zamířil k jiné paní. Po chvíli už jeho hlava zase padala na její rameno, ale tentokrát se paní nedala a se zlou se potázal, pak si přesedl jinam.

Jeho škoda, kdyby si sedl ke mně, samou radostí bych se na něho usmála.

Zdroj: Youtube

Autor: Jitka Štanclová | neděle 23.4.2017 20:06 | karma článku: 20.06 | přečteno: 869x

Další články blogera

Jitka Štanclová

Smích jak rozsypané korálky

Co je štěstí? Já vím, že leckdo si vzpomene na známý úryvek z filmu, že "muška jenom zlatá!" Ale každý to má jinak a po svém. Každopádně jedno je jisté, že zítra 20.3. se slaví Světový den štěstí.

19.3.2024 v 20:48 | Karma článku: 21.35 | Přečteno: 264 | Diskuse

Jitka Štanclová

Paměť já mám jako slon, paní doktorko!

"Paní Štanclová, výsledky preventivky jsou dobrý, sestřička vám ještě udělá malý testík, jak jste na tom s pamětí", ukončila prohlídku moje milá ošetřující.

6.3.2024 v 19:45 | Karma článku: 32.13 | Přečteno: 2143 | Diskuse

Jitka Štanclová

Pračka jako Titanik

Technika je technika a občas selže, jako všechno na světě. I já se o tom přesvědčila, proto se už nikdy nestane, že ji nechám bez dozoru.

1.3.2024 v 20:43 | Karma článku: 23.37 | Přečteno: 444 | Diskuse

Jitka Štanclová

Byla jsem jen obyčejná kuchařka, uklízečka.

Tak co, holky seniorky. Půjdem jim v tom školství nějak helfnout, co říkáte? Jaká by to byla škola bez nás všech kuchařek, školníků a uklízeček?

19.2.2024 v 20:20 | Karma článku: 36.07 | Přečteno: 1105 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 28 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 277 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 477 | Diskuse
Počet článků 654 Celková karma 27.27 Průměrná čtenost 890
Jsem obyčejná ženská, která chce svým psaním potěšit, naladit a někdy i rozesmát.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...