Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Svobodomyslní lidé by se měli upalovat na hranicích

Napsal jsem stovky a stovky článků o nacismu a rasismu. Ale teď ne, bo to kohosi nezajímá. Na blogování mě ještě pořád baví manipulace s lidmi. I když dělat si prču z primitivů nemusí být nakonec prča 

                Čekal jsem několik dní jistou návštěvu, sama se ohlásila prostřednictvím jasnozřivého snu.

            Stál jsem v tom snu na hranici, jež hořela tím, co je mylně označováno Duchem svatým, plamenem, kterým se svařují obrovské pekelné kotle.

Kol této hranice stál dav lidí, kterým tekly z úst zelené sliny, kdosi na mě z nich křičel: „Mýlíš se, Trčálku!

            Tento plamen mne celého strávil, sám nevím, jak jsem dokázal z tohoto snu ještě procitnout v té chvíli, když se mi zdálo, že už nejsem...

            A návštěva skutečně přišla.

            Stará a shrbená babka, hledící věčně do země, vypadající jako by utekla z LDN, a přesto v mnoha ohledech bujná jako ta nejvášnivější milenka.

Vyzula si gumové holínky, celé černé a řekla: „Vzala jsem si je, kdyby v noci, až se budu od tebe vracet, pršelo.“

            „V noci teď nějak často pršívá. Obloha se zacelí jako zhojená rána a začne z ní padat déšť. Dnes v noci ale pršet nebude, obloha bude jasná. Jako jsou všechny hvězdy od nás, jsme my vzdáleni od nich, vesmír je vícerychlostní a my nejsme v jeho jádru, jsme jen vzpomínkou na minulost, mrtvou a docela bezcennou,“ řekl jsem.

            „Můžu jít zpátky bosa, cítit na chodidlech šimrající dech mrtvých,“ usmála se.

            I já jsem se usmál: „Mrtvým je jedno, že jsou mrtví. Mrtví nepláčou nad tím, že jsou mrtví. Nechtějí být zase živí, natož věčně, to je jejich konkurenční výhoda.“

            „Já vím, proto jsem přišla, abych tě upálila. Jsi příliš svobodomyslný,“ ovinula kolem mne své kostnaté paže.

            „Po světě běhá spousta primitivů, kteří se považují za svobodomyslné jen proto, že nadávají na to či na ono, jako třeba Větvička, aby při jakémkoliv závanu skutečné svobody začali skučet a houfovat se do stáda. To jim ale nebrání, aby svým bezcenným a nicotným životům nevyčíslitelnou cenu jen proto, že se o sobě domnívají, že dokážou rozpoznat rizika. Jednou přečetli Orwella, a proto si osobují právo hledět na sebe jako na spravedlivé soudce zasvěcené do těch největších tajemství. Přitom jsou stejně tak ubozí, jako ti, které soudí, i oni nejsou než jen stádo.

            A jejich čtenářská gramotnost?

            Ech, škoda mluvit!

            Tuhle jsem schválně napsal ,Alláh či Hospodin’, ačkoliv je to tatáž osoba, a některý dobrák mi na to napsal, že nechápu rozdíl mezi islámem a křesťanstvím.

Bůhví, kde se se v lidech bere tolik blbosti,“ ušklíbl jsem se a dodal, „svoboda začíná tam, kde končí strach. Skutečná svoboda může být svobodou jen metafyzickou.

            Skutečně svobodní jsou jen mrtví, to co není, nemusí se podřizovat žádným zákonům. Bytí je synonymem nesvobody, jejím vyjádřením, zhmotněním.“

            „Proto jsem přišla, abych tě upálila.

Ať si lidé dál hnijí ve svých životech, ať se strachují, ať se bojí přiznat, že nejsou ničím než jen bezcenným odpadem na jedné blbé planetě, houfem červů, kteří budou v příští sekundě rozmáčknutí věčností, ať si o sobě mysleli sebevíce, že dokážou rozpoznat rizika, ať se sebevíce chvástali, že jsou svobodomyslní,“ přitiskla se ke mně, líbajíc mě, „vzkříšení je anihilací!

Popřením sebe sama!

Svobodomyslný není ten, kdo nadává na Brusel, či na evropské elity!

Svobodomyslný je ten, kdo popře sebe sama!“

To řkouc, hbitě si oholila všechny, podivuhodně průsvitné chlupy na svém stařeckém těle, a vystavěla z nich úhlednou hraničku, velkou tak akorát, abych mohl být na ni upálen jedině proto, že jsem svobodomyslný...

„Stojím dobře?“ zeptal jsem se, když už jsem stál na této hranici určené svobodomyslným lidem.

„Dobře, dobře na ní stojíš, můj zlatý hošíčku. Vždyť ses narodil, přišel na tento svět jen proto, abys takto skončil, abys vystoupil na nebe, kde není nic než jen bezbřehá svoboda nicoty,“ zavýskla vesele a z její duše, či co to bylo, vyšlehl plamen, od něhož vzňala se hranice.

Nu ovšem, ten plamen, který mne spaloval, tento Duch svatý, to nebylo nic než jen moje nenávist, kterou jsem odjakživa cítil ke všemu lidskému. Cítil proto, že i já jsem byl jen člověk, a nic nemůže ranit pyšnou duši než vědomí vlastní ubohosti a nicotnosti.

„Už jen chvilku a budeš svobodný, konečně svobodný, svobodný jako bůh, který je mrtvý, který se na všechno vysral a hlavně na lidi! To je prča!“ výskala babka, foukajíc do toho ohně, milosti plná, orodující za mne svou zubní protézou v hodině mé mystické, nanejvýš slastné smrti.

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 25.5.2017 12:02 | karma článku: 19,37 | přečteno: 717x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 16,98 | Přečteno: 222x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,33 | Přečteno: 398x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 22,32 | Přečteno: 462x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 654x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 698x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik