Zahraničněpolitický génius Zeman chce do Bílého domu a Putina v Praze

20. 03. 2018 17:40:08
Na Putina v Praze se například já osobně celkem těším. No a ten Bílý dům? Po pravdě řečeno, Leninovo mauzoleum je mnohem hezčí

Bylo to večer, vlastně už k půlnoci, když Miloš dostal na lánském zámku návštěvu.

Byl to Putin, vypadal skvěle.

„Spíš už?“ zeptal se Miloše.

„Ještě ne, právě si dávám třetí štamprli před spaním,“ odpověděl Miloš.

„Měl jsem strach, abych tě nevzbudil, u nás jsou už skoro dvě hodiny. Když jsem byl malý, bydlel jsem, ještě s rodiči, v Pitěru, tam ti někdy nebyla celou noc tma.

Věřil bys tomu?“ řekl Putin.

„Já věřím všemu, co se mi řekne do ucha,“ odpověděl Miloš.

„Ale kvůli tomu jsem nepřišel. Dětství bylo pěkné, sovětské, ale už je fuč. Je třeba se dívat dopředu,“ řekl Putin a dodal, „nechtěl by ses podívat do Bílého domu?“

„Chtěl, tuze rád. Jsem totiž svorníkem mezi Východem a Západem,“ řekl Zeman, dodávaje, „osobně se znám se třemi nejmocnějšími muži planety, včetně Putina.“

„Já jsem Putin,“ ˇřekl Putin.

„Ty nejsi Jie Ťien-ming?“ podivil se Miloš.

„Jie Ťien-ming byl popraven. Za korupci. Já jsem Putin,“ řekl Putin.

„Putin je můj kamarád,“ odpověděl na Miloš.

„Proto jsem za tebou přišel. Jedná se o takovou delikátní věc. Znáš Trumpovu ženu?“ zeptal se Putin.

„Jmenuje se stejně jako moje žena,“ odtušil Miloš.

„Xорошо. Это то, что именно мне нужно,“ řekl Putin a pokračoval, „Trumpova žena má nějaké problémy. Ženské věci, jestli mi rozumíš. Trump si mi stěžoval, že nemá kvůli tomu klid na práci. A u nás v Rusku jsme vyvinuli báječný lék na ženské problémy. Trump mě v tomto směru požádal o pomoc. Ten lék je tady. V této lahvičce. Vypadá jako novičok, ale není to novičok. Ta podoba je čistě náhodná, ostatně vlastně ani nepochází z Ruska, ale od vás.

Jenže já jako na potvoru nemám čas, abych letěl do Bílého domu. Víš, mám doma dost s práce, s novináři a tak.“

„Je to žumpa!“ odpliv si Miloš.

„Přesně tak,“ přikývl Putin a usmál se, „tak mě napadlo, jestli bys to Trumpovi nedovezl ty. Máš přece u něho dveře otevřené.“

„To mám. Pořád mě zve k sobě. K mému znovuzvolení mi poslal pohled z New Yorku, on tam má totiž barák,“ řekl Miloš.

„Uděláš to pro mne? Skočíš tam zítra a předáš mu tuto lahvičku pro jeho ženu s lékem na ty její potíže? Aby měl Trump klid na práci? “ zeptal se Putin a dodal, „ani, nevíš, jak jsem rád, že jsem chlap!

Vůbec těm ženským v politice nezávidím, a už vůbec ne národům, v jejichž čele stojí.

Jenom si představ, že by americkou prezidentkou byla Hillary s těmi svými ženskými problémy, haha!“

„Na zdraví! Na naše přátelství!“ řekl Miloš a obrátil do sebe štamprli, „ale ten Trumpův zeťák se mi moc nelíbí, vůbec nejí vepřové.“

„Neboj, na toho taky dojde. Ale já už musím letět, normálně chodím do práce ve čtyři. Mám, co dělat, abych to stihl,“ řekl Putin a spěchal domů.

„Tak Jie popravili. A já mu tak věřil. Ale Mynáře s Nejedlým mi snad nechají. Jsou to hodní kucí,“ řekl Miloš a dal si ještě jednu štamprli, aby se pořádně vyspal před dlouhou cestou do Bílého domu.

Autor: Karel Trčálek | úterý 20.3.2018 17:40 | karma článku: 20.45 | přečteno: 468x

Další články blogera

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.58 | Přečteno: 612 | Diskuse

Karel Trčálek

Není to velmi nefér vůči ostatním blogerům, že je můj článek pořád ještě na titulce blogu?

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale přijde mi to silně nefér vůči panu Nožičkovi (a o jisté kolegyni blogerce ani nemluvě), že je můj článek pořád na titulce, zatímco článek pana Nožičky tam už dávno není....

26.3.2024 v 9:19 | Karma článku: 33.38 | Přečteno: 812 | Diskuse

Karel Trčálek

Kam se poděli Rajchlovi proruští dezoláti? Kdy podá vláda pětihnusu konečně demisi?

Nikdy bych nenazval včerejší účastníky statisícové protivládní a mírové demonstrace za proruské dezoláty, kdyby je tak neoznačil jeden z organizátorů této monstrózní akce, pan JUDr. Michal Hašek...

24.3.2024 v 17:28 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 766 | Diskuse

Karel Trčálek

Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím

Pan Nožička Josef se přiznává, že lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumí. To já, nechci se chválit, jim rozumím naopak velmi dobře...

23.3.2024 v 18:01 | Karma článku: 43.02 | Přečteno: 9621 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 7.71 | Přečteno: 137 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 13.08 | Přečteno: 193 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 28.65 | Přečteno: 601 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.26 | Přečteno: 527 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.92 | Přečteno: 471 | Diskuse
Počet článků 2931 Celková karma 24.72 Průměrná čtenost 868

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...