Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Komu všemu bych tady s chutí naplival do tváře?

Ano, rozmohl se nám tady takový hezky zvyk, plivat druhým lidem do tváře. Komu bych s chutí naplival do tváře já?

            Někdy mám co dělat, abych se udržel ještě na uzdě, nevzepřel se fatálně systému a nenaplival kdekomu triumfálně do tváře.

            „Škoda slin! V hubě jsou užitečnější! Nač se kvůli blbcům rozčilovat!?“ můžete samozřejmě se mnou nesouhlasit, protože máme tuhletu svobodu slova.

            Ale já stejně trvám na svém.

            Po světě běhá spousta lidí, kteří si nezaslouží si nic jiného, než aby se jim naplivalo do ksichtu.

            Řekněte sami, nenaplivali byste s největší chutí do ksichtu Máhdímu, kdyby se ten zjevil?

            „Islám je fašistická ideologie, nepřinesl nic dobrého!“ pokrýval by se Mahdího obličej vrstvou vašich slin a měli byste recht.

            On by si to Mahdí pak podruhé ještě moc dobře rozmyslel, jestli se má u nás v Česku zjevovat, kdyby se mu dostalo takovéhoto náležitého přivítání.

            A Mahdí, to je jen kapka v moři. Vezměte si jen třeba Českou televizi, kolik tam dělá lidí, ale kdo může dělat v multikulturní České televizi?

            Jen ten, komu patří naplivat do ksichtu!

            Člověk, ocitnuvší se v tísni, jsa už docela bez slin, často jen bezmocně skřípe zuby, jak málo málo dokáže vyprodukovat slin (jen pár litrů za den), když je na světě tolik sviní.

            Ale na každou svini se sbíhají sliny v hubě, žádný strach!

            Já tuhle stejně nakonec naplival do ksichtu jednomu oficírkovi, generálovi. Já měl na něho už dlouho spadeno. On se totiž pletl moc do zahraniční politiky, ačkoliv to podle ústavy přináleží jen vládě a panu prezidentovi.

A kolik ostudy nám ve světě udělal!

Nemyslím samozřejmě pana prezidenta, ale toho oficírka.

On se vám třeba, zničehonic, uprostřed noci probudí a prohlásí: „Za všechno může Putin!“

Člověk aby se pak hanbou propadl před spřátelenými národy, že má takové krajany.

Nebo si schválně vyleští hvězdičky na výložkách tak, aby to vypadalo, že je elita.

Ale já ti dám elitu, ty holoto jedna lokajská!

Tak po tomto oficírkovi (a národ němý tlučou oficíři!) jsem hodně dlouho pásl, vždy měl pro něho připravenou pořádnou spršku svých slin.

„Jestli existuje na světě spravedlnost, jestli má jednou pravda zvítězit nad tím vaším lhaním a nenávistí ke všemu pravdivému, protože východnímu, pak mi neunikneš!“ věděl jsem.

A měl jsem pravdu!

Jednoho dne jsme se opravdu ocitli tváří v tvář.

On, oficírek, který se plete do zahraniční politiky a já, starý a nevzdělaný člověk, a proto poctivec obdařený selským rozumem až na půdu.

„Tak co, generále!?

Kde máš to svoje slavné NATO!?

Tak se s ním pochlub!

Chtěl jsi nás připravit o suverenitu, co?“ řekl jsem, zatímco se generál třásl jako osika.

„To je omyl! Já nejsem žádný generál. Já jsem panský kočí.

 Ano, prosím pěkně, panský kočí!“ snažil se generál vylhat.

„A co ta generálská uniforma?

Nelži!“ křiknul jsem na něj.

„To je ruská uniforma.

Dostal jsem ji od svého panstva, protože je obnošená.

,Tu máš, Matveji, generálskou uniformu, ať ty netáhne na záda, když sedíš na kozlíku a mlátíš opilý koně bičem. Vždyť i ty jsi živý tvor, Matveji, takříkajíc člověk,’ řeklo mi panstvo.

Vám bych nelhal, Vaše blahorodí!“ lhal oficírek, jako když tiskne.

„A co je tohle!?“ ukázal jsem na americké vyznamenání, které se mu třpytilo na hrudi.

„To je Řád Velké vlastenecké války, byl jsem těžce raněný u Luhanska!“ dělal ze mne blbce oficírek, mysle si nejspíš, že mám propagandou vymytý mozek, a že mu to sežeru i s navijákem.

„Stačí!“ zařval jsem, rozzuřeným jeho lhaním, až k nepříčetnosti, a plivnul mu do obličeje, „tu máš, svině!

Za všechny oběti tvých chemických válek!“

Oficírek lapal po dechu a já mu plivnul do obličeje ještě jednou a ještě jednou. Vůbec se, zbabělec, nezmohl na odpor. Docela schlípl a ta jeho uniforma na něm visela, jako by byl strašák do zelí.

Vidíte, jaký jsem!

Nebál jsem se naplivat do ksichu generálovi a s chutí naplivu do ksichtu každému, kdo mi bude lhát, kdo se pokusí ze mě udělat blbce.

Nebojte se, milá sluníčka, slin mám v papuli pro vás dost.

Tak kdo je další na řadě, kdo mi chce ještě lhát?

No tak, nehlaste se všechna, naplivejte mi taky do ksichtu, jestli nejste strachy posraná až za ušima!

 

 

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 22.5.2018 12:26 | karma článku: 20,32 | přečteno: 1006x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 18,23 | Přečteno: 266x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,35 | Přečteno: 407x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 22,33 | Přečteno: 464x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,07 | Přečteno: 655x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 700x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik