Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kdo jsou prostí věřící, kteří brutálně útočí na prof. Halíka?

Nedávno dali o sobě hlasitě vědět tzv. prostí věřící, bránící svou prostou víru proti povýšeneckým výpadům prof. Halíka. Zdá, se že bez těchto prostých věřících se neobejde žádný vesmír

            Už při svém narození ve chlévě jsem tušil, že se mnou není něco v pořádku.

Vůl s oslem mě zahřívali svým dechem, ale já v očích těch hovad viděl paralelní vesmír, ano, jejich oči byl výběžkem, či chce-li někdo výhonkem jednoho z mnoha miliard vesmírů, jež pronikl do onoho vesmíru, v němž jsem byl počat a do něhož jsem byl zrovna vrhnut svou biologickou matkou.

„Ajta, snad náhodou nejsem boží syn a můj Otec není z tohoto vesmíru?!“ napadlo mne hned.

Když mi byly necelé dva roky a já už docela slušně chodil, drže se mámina splývavého roucha už jen občas, se moje hypotéza zcela potvrdila.

„Jsem skutečně boží syn!“ podala mi o tom důkaz myšlenka, jež se vynořila v mé hlavě a o jejíž pravdivosti (byl jsem přece boží syn a bůh nikdy nelže), nemohlo být sebemenších pochyb.

S tímto vědomím jsem vyrůstal. S plným vědomím,že i já jsem výběžkem onoho paralelního vesmíru, v němž sídlí můj otec. Proto jsem měl, například, mnohem nižší tělesnou teplotu než ostatní lidé a také mé tělo obsahovalo o 20% méně hmoty než těla ostatních lidských bytostí.

Nikdo na širém světě si to nedokázal vysvětlit jinak než jen právě tak, že musím být boží syn. Ovšem nahlas se o tom mluvit nikdo neodvážil, protože jméno toho, kdo se vydával za boha, se nesmělo vyslovovat.

Můj pozemský život míjel, a když jsem dosáhl osmnáctého roku, nenapadlo mne nic lepšího, než odejít do Indie, neboť z nevzdělaných a tupých krajanů, buranů v tom nejlepším smyslu slova, mi bylo dokonale nanic.

V Indiu studoval jsem védy a učil se jogínskému řemeslu, k němuž jsem měl ty nejlepší genetické předpoklady. Meditace mi šly jako po másle. Nebyl vesmír, do kterého bych nedokázal proniknout, opustiv své pozemské, smrtelné a proto docela bezcenné tělo, které nebylo ničím než jen, z hlediska věčnosti, mé skutečné domoviny, dokonale neuspořádanou hrstí atomů.

V Indii nebylo špatně, rozhodně tam nebyl tak smrdutý vzduch jako v mé rodné, později svaté zemi. Přesto jsem se vrátil, neboť mne napadlo, že by neškodilo si z těch nevzdělaných buranů, jimiž byli mí krajané, ze všech těch obřezaných ťulpasů vystřelit, nechat se jimi ukřižovat, pak vstát z mrtvých a nakonec zmizet v nebi, což bylo pro mne to nejmenší.

Jistě, bylo to trochu zlomyslné, bylo to halíkovsky povýšené, ale právě proto jsem tomu nemohl odolat.

Vydal jsem se tedy zpátky domů, i když ve skutečnosti jsem byl doma úplně jinde, v paralelním vesmíru, který byl skutečnou svatou zemí, ne jak ten směšný plácek, o který se všichni ti blbci, kteří se na něm narodili, snad řežou dodnes.

Prvních čtyřicet dní svého „spasitelského“ působení jsem ovšem strávil na poušti. Celé dny jsem tam nedělal nic jiného, než jen polehával a chrněl. Živil jsem se temnou energií a bylo mi fajn.

Bylo to myslím, třicátý čtvrtý nebo třicátý pátý den, (ale čert to vezmi, copak ve vesmíru zajímá někoho nějaká hvězda, jejíž pohyb po obloze rozděluje čas na pracovní týden a na víkend?) mne napadlo, že bych si mohl zameditovat o jemném vyladění.

A taky že jo!

Taky jsem si o něm zameditoval.

„Současná astrofyzika zná nejméně 120 fyzikálních konstant, které sice mohou mít zcela libovolné hodnoty, přesto však mají hodnoty právě takové, aby ve vesmíru umožňovaly život. Říká se tomu jemné vyladění, z čehož má plynout, že je velmi nepravděpodobné, aby ve vesmíru existoval život, ergo vesmír musí být stvořen bohem, který chtěl, aby v něm existoval život, a proto vesmír ,jemně vyladil?,“ meditoval jsem se a přitom se dloubal ve svém pozemském nose, protože mě v něm něco docela pozemsky šimralo, „to je ovšem hloupost.

Jednak pro boha život jako takový, tedy to, co chápeme jako život my, neexistuje, a jednak všemohoucí bůh byl by schopen stvořit život za jakýchkoliv podmínek, kdyby ho chtěl skutečně stvořit, tedy nemusel by nic jemně vylaďovat.

Ale proč by měl bůh stvořit život v takové podobě, v jaké jej známe?

Bůh je duch, duch, který není nijak vázán na hmotu, je-li však náš život vázán na hmotu, jakou pak může mít pro boha cenu?

Máme-li nesmrtelné duše, co je nám do nějakého hmotného života, který mohl vzniknout jen v jemně vyladěném vesmíru?

Existence duše nemůže být důsledek existence hmotného těla, protože v takovém případě bychom byli materialisté, ježto bychom tvrdili, že duch, to jest naše duše, vzešly z hmoty.

Nu, ovšem, že je to hloupost, neboť se při takovéto úvaze dopouštíme tradičního lidského omylu, že vše, tedy i vesmír, existuje, jen kvůli nám lidem.

Ale pokud vesmír existuje, a my existujeme, pak naše existence, jakož i existence našeho vesmíru není v konečném důsledku velmi nepravděpodobná, ale naopak, je velmi pravděpodobná, ba dokonce absolutně pravděpodobná, důkazem čehož je právě naše existence.

Existujeme-li pak, musíme za nepravděpodobnou považovat nikoliv svoji existenci, ale existenci právě těch stavů vesmíru, jež jsou odlišné od jemně vyladěného stavu našeho vesmíru.

Existence vesmíru, kde se hodnoty oněch sto dvaceti konstant budou lišit od hodnot těchto konstant v našem, jemně vyladěném vesmíru, je tedy de facto mnohem nepravděpodobnější než existence vesmíru našeho.

Vyplývá z toho, že náš vesmír je stvořen vesmír a bohem jen kvůli nám?

Bůh dělá vždy to, co je nejméně pravděpodobné, neboť tak nejlépe osvědčí svoji všemohoucnost, potvrdí, že není ovládán slepými metafyzickými zákonitostmi, a tedy musíme trvat na tom, že pokud by měl bůh stvořit vesmír a v něm život, pak by to byl vesmír, v němž by byl život nejméně pravděpodobný, tedy vesmír absolutně nevyladěný, tedy vesmír nikoliv náš!“

Tak jsem meditoval a co bylo dál, to už víte z Písma svatého.

Vylezl jsem na střechu jakéhosi blbého chrámu, kde mne pokoušel Ďábel v převleku za prostého věřícího.

„Jsi-li boží syn, vrhni se dolů. Je velmi nepravděpodobné, že by normální člověk nedopadl na zem a nezabil se. Ale ty jsi přece boží syn, pravděpodobnost toho, že se dole rozbiješ, je tak nulová!

Skoč a já v tebe uvěřím, dokaž mi zázrakem, že jsi boží Syn,“ pokoušel mne.

Já však jeho léčku prohlédl.

„Haha“ zasmál jsem se a poplácal ho přátelsky po zádech, „právě proto neskočím, že jsem boží syn.

Je-li absolutně nepravděpodobné, že se dole rozbiju, protože jsem boží syn, pak není nic pravděpodobnějšího, že se dole opravdu rozbiju, protože jen to bude zázrak, kterým může můj Otec dokázat svou existenci, dokázat to, že je skutečně bůh, když udělá to nejpravděpodobnější, co může udělat, totiž že mne, svého Syna nechá v tomto pitomém vesmíru roztříštit o kus hmoty, aniž by hnul pro mne svým božím prstem.“

„Seš bedna. Fakt ti to pálí. Každej jinej blázen už by ležel dole rozmlácenej na cimprcampr, ty fakt asi budeš boží spratek,“ poplácal mě Ďábel, alias prostý věřící uznale po zádech a skočil dolů sám.

Bylo to ovšem jen prázdné a falešné teatrální gesto, co taky od Ďábla čekat, jelikož dobře věděl, že ho můj Otec zachytí, protože bez prostých věřících nemůže existovat žádný vesmír, stvořit takový vesmír, kde by se prostí věřící jednoduše nevyskytovali, to nedokáže ani všemohoucí bůh, můj Fotr.

Autor: Karel Trčálek | úterý 19.6.2018 18:01 | karma článku: 12,90 | přečteno: 871x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 19,67 | Přečteno: 350x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 21,99 | Přečteno: 454x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 652x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 698x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 679x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,29
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik