Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jako německé válečné reparace chci tělo Niny Hagen

Tak prý nám Němci, podle pana Hanniga, budou muset brzy zacálovat válečné reparace. Na něco je jistě využijeme, třeba by se mohla dostavět Hitlerova dálnice. Ale já mám ještě jedno speciální přání navíc

            Jak zvláštní a podivný je osud národů!

            Mnohé již zanikly, některé teprve jistě vzniknou a vedle toho existují i bezesporu národy, které jsou věčné.

            Některé národy bez přestání trpí a jiné jsou zase nadřazené druhým a všechny tyto národy se musí začasto vměstnat nejen na naši planetu, ale i na jeden jediný kontinent, a co teprve, když je tento kontinent jen o málo větší než Svatá země, jenž je údělným knížectvím Židů, a co teprve, když se tento kontinent zove Evropa, a co teprve, když se všechny tyto národy musí vměstnat do srdce Evropy a tam pospolu žít a nějak vycházet, ačkoliv je zhola nemožné, aby tam, na prostoru tak stísněném, při takové různosti svých povah a zcela protikladném údělu spolu žily a vycházely!

            Je zcela nasnadě, že v takovémto stísněném prostoru, uvážíme-li, že ani planeta, na které se tento veškerý život odehrává, není příliš velká, musí vedle národů velkých a silných existovat i ubohé národy trpící násilím a vykořisťováním, jež každodenně okoušejí, jako náš národ nyní, onu strašnou nespravedlnost a krutost, veškerou hrůzu onoho násilí a vykořisťování, jehož se dopouštějí nadřazené národy na národech podřadných.

            Je pak divu, že v srdcích příslušníků těchto nebohých národů plane věčný plamen touhy, žíznivé a krutě neodbytné touhy po spravedlnosti, že dosažení této spravedlnosti je přečasto jediným smyslem existence takového národa, jenž je jí natolik zaslepen, že již nevnímá nesmyslnost tohoto smyslu své existence, protože jako si nemohou být nikdy rovni muž a žena, nemohou si být, zcela logicky, nikdy rovny ani národy.

            Přesto však tyto národy nedovedou tuto touhu v sobě potlačit, smířit se svým údělem, pochopit, že ona spravedlnost, po které tak touží, spočívá v oné nespravedlnosti, neboť je spravedlivé, když silní utiskující slabé, neboť tak je to i zcela přirozené, slabí nemohou diktovat silným, malí nemohou požírat velké, chudí nemohou vládnout bohatým.

            Je to nad síly těchto národů pochopit, že právě tento úděl je činí nepostradatelnými pro běh dějin, jež jednoho dně vyvrcholí příchodem Krista, kterým nebude nikdo jiný než národ ruský. Do té doby však musí být vykořisťovány, ponižovány, ba i likvidovány, neboť právě to a nic jiného je v řádu věci, a ten kdo tvrdí opak, kdo slibuje malým národům zrovnoprávnění a spravedlnost, není než neomarxista.

            Bylo mi snad trochu divné, když jsem se probral z kómatu, do něhož upadl jsem po prezidentských volbách, kdy mi praskla žilka a v němž strávil jsem dle všeho několik měsíců, že jsou všichni v místnosti, ve které se nalézám, opilí.

            Ale divného na tom nebylo zhola nic, protože první člověk, na kterého jsem pohlédl, mne radostně objal, šťastně mumlaje: „Tak nám to velká trojka světových lídrů, nejmocnějších mužů tohoto světa, přiklepla!

Němci nám zaplatí válečné reparace!

Ale to není všechno!

Němci nám zaplatí nejen reparace, ale i úroky z prodlení!“

„Ein jeder macht sich sein Bett und muss d´rauf schlafen!“ zvolal zvesela jiný opilec a cvaknuv si z kojenecké lahve, pokračoval, „sami si o to koledovali!

Wir schafen, hehe!

Němečtí důchodci nám, v rámci reperací, postaví kanál Labe-Odra- Dunaj a každý Čech nadto dostane jako odškodnění německé auto dle vlastního výběru.

To ti je, kamaráde, strašné dilema!

Já ještě pořád váhám mezi bavorákem a mercedesem.

A co si vybereš ty?“

Zraky všech přítomných upřely se po té otázce na mne.

„Nechci nic,“ řekl jsem.

„Musíš něco chtít!

Jestli jsi Čech, tak musíš něco chtít!

Jsou to válečné reparace, chápeš?

Spravedlnosti bylo učiněno za dost!

Němci jsou teď takhle malinkatý!

Z tohodle se už nevzpamatujou!

Každýmu Čechu německý auto!

Tak, co chceš bavoráka, nebo meďoura?“ uhodil na mne člověk, jenž mne prve objímal.

„Musím-li již něco chtít, tak chci, aby mi reparace splatila Nina Hagen svým tělem. V kómatu neviděl jsem před sebou nikoho než jen ji!“ řekl jsem a všichni v tu chvíli strnuli hrůzou.

„Neblázni!

Ta ženská tě připraví o zdravý rozum, takové ženské připraví chlapa vždy o rozum!

Vezmi si raději bavoráka, jako já!“ prodral se ke mně jeden z těch opilých lidí, aby mi to rozmluvil.

„A co, když ten bavorák bude diesel?

Ne, já chci Ninu Hagen!“ opáčil jsem.

„Diesel?

Vidíš, to nás vůbec nenapadlo, že se Němci takto chtějí zbavit dieselů!“ začali se všichni škrábat na hlavě a tak z toho byli špatní, že se raději opili do němoty.

Poslední, co byl ještě schopný mluvit, mě zase objal kolem ramenou.

„Máš recht, s tou Ninou Hagen, úplně ti rozumím.

K čemu nějaký německý auto?

Ale moje stará mě do toho tlačí, abychom měli doma aspoň tři auta. Já kdybych mohl, tak bych si vzal jako reparaci tělo  Alice Weidelové z AfD.

Vím, je to lesba, ale právě proto, chápeš?

Aby viděla, co je to chlap!

Čech!“ usmál se blažené ženatý opilec při té představě a tiše se sesul na zem k ostatním svým druhům.

 

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 13.11.2018 17:30 | karma článku: 12,68 | přečteno: 386x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 20,44 | Přečteno: 363x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 647x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 696x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 676x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Integrace imigrantů v německých školách nefunguje, ale nesmí se o tom mluvit nahlas

Ještě nedávno se za podobné názory dával ban. Jo, když jsme to před 5 lety my xenofobové říkali, tak nás různí lepšolidi, sluníčkáři a vítači přesvědčovali, jak ta multikultůra krásně prosperuje

17.4.2024 v 14:54 | Karma: 21,36 | Přečteno: 627x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Soud rozhodne v případu upálení družky. Bylo to italské manželství, říká obžalovaný

25. dubna 2024  9:45

Krajský soud v Brně dnes vyhlásí rozhodnutí v případu muže, kterého obžaloba viní z vraždy družky v...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,19
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik