Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Neuveď nás v pokušení a odpusť nám naše viny, Petře Hájku, šéfredaktore Protiproudu!

Nechcete skončit v pekle, které je neochvějnou jistotou křesťanského zjevení pro ty, kteří odmítli boží přátelství (Allahu akbar!)? Pak věřte všemu, co vám Petr Hájek předkládá k uvěření! 

                Změna jednoho z nejdůležitějších veršů v modlitbě Páně vyvolala v mé duši nepříjemný zmatek, jenž se  během několika sekund změnil v neblahou předtuchu, která uvrhla mne do strašlivé tísně.

Modlím se Otčenáš mnohokrát denně, i když bych se jej měl vlastně modlit nepřetržitě, protože jedině v okamžiku modlitby jsme uchráněni od hříchu, jenž je příčinou našeho věčného zatracení. Modlím-li se Otčenáš jen x-krát denně, a ne nepřetržitě, je to tedy žalostně málo (uvážíme-li, že oběh naší hmotné planety kol hmotné hvězdy trvá sotva necelých čtyřiadvacet hodin, z nichž osm mělo by být vyhrazeno vydatnému spánku, v nichž musí se nám snít výhradně jen o bohu).

Už jen proto, že se nemodlím Otčenáš nepřetržitě, jsem strašlivý hříšník a byl bych nejspíše opravdu věčně zatracen, nebýt svátosti smíření, kdy je mi po svaté zpovědi dáno rozhřešení, neboť tohoto svého hříchu velice lituji. Pokaždé, když se mne kněz ptá, jestli tohoto hříchu lituji, tak se při kladné odpovědi rozpláču, protože, kdo by nelitoval sám sebe, kdo by se nerozplakal při představě, že bude zatracen, nebude-li litovat svých hříchů?

Otčenáš se modlím ráno v pět, když vstávám, a pak každé dvě hodiny až do deváté hodiny večerní, když uléhám na lože a samozřejmě taky před jídlem. Abych se modlil častěji, na to nemám sílu. několikrát jsem se zkoušel modlit Otčenáš každou hodinu, ale v deset hodin dopoledne už jsem se sotva držel na nohou a moje vědomí bylo již dokonale otupělé, musil jsem tedy od toho upustit.

Toho dne, kdy jsem se měl poprvé modlit Otčenáš s oním upraveným veršem, vzbudil jsem se velmi brzy. Tíseň mi svírala mozek tak, že jsem z něho nedokázal vymáčknout jedinou radostnou myšlenku na boha a jeho lásku, kterou nás, byť mnohdy tak nenápadně, zahrnuje, nedokázal jsem se radovat ze spásy a následného života věčného, k němuž budu vzkříšen.

Temný a všemohoucí strach docela mne paralyzoval a jako Pánovo kladivo bušilo mi do hlavy neodvolatelné poznání, že to nedopadne dobře.

„To nedopadne dobře!“ opakoval jsem pořád dokola, napřed šeptem, pak stále hlasitěji a nakonec už jsem křičel jako šílený, třebaže v duchu.

Konečně přišla pátá hodina ranní, čas ranní modlitby.

Ztěžklými a chvějícími se rty, ruce maje křečovitě sepjaté, začal jsem ze sebe dolovat: „Otče náš, jenž jsi na nebesích.“

Sotva jsem vyřkl slova, tatáž slova, jež, podle nového překladu, plynula i ze rtů našeho Vykupitele, toho, který vzal všechny naše hříchy na sebe, (ty ovšem nebyly plodem ničeho jiného než jen pokušení, kterým nás zkoušel sám bůh), stalo se to, co se muselo stát.

Bůh, kterého jsem tentokrát vroucně neprosil a nežádal o to, aby mne nepokoušel, se utrhl z řetězu a takto osvobozený ze svého otroctví, do něhož jej vrhají dnes a denně naše modlitby, začal řádit jako divý a pokoušet mne tím nejhorším možným způsobem, tj., vnuknul mi myšlenku, že ne on, ale já jsem bohem!

Skutečně, sotva jsem se domodlil pozměněný Otčenáš, nabyl jsem jasného dojmu, že jsem všemohoucí a vševědoucí, mé vědomí jako by se opravdu stalo vědomím boha, jako bych se dostal z lidské sféry do sféry bohů.

„Jsi bůh!“ našeptával mi bůh pokušitel a já dobře cítil, jak tomu pokušení podléhám, i když jsem, posledním zbytkem svého střízlivého vědomí věděl, že moje duše neocitla se ve sféře bohů, ale ve sféře démonů a strašidel, kteří se jen za boha vydávají.

Ale je možné odolat božímu pokušení?

Je-li bůh bohem, pak božímu pokušení odolat nelze, neboť vše, co je bohem, musí být pravdou, a tedy pravdou musí být i boží pokušení!

Kdybych nevěřil božímu našeptávání, pak bych nevěřil ani bohu, kdybych odolal božímu pokušení, pak by to znamenalo, že jsem zvítězil nad bohem, což je ovšem nemožné!

Podlehl jsem tedy tomuto božímu pokušení, k němuž jsem boha vyprovokoval pozměněným Otčenášem, a uvěřil tomu, že jsem bůh.

Ale mohl jsem tomu neuvěřit?

Stejně jako bůh jsem se zjevil lidem a prohlásil, že jsem jediný bůh a že není jediného boha mimo mne!

Stejně jako bůh jsem vytvořil systém zákazů, jdoucích úmyslně proti lidské přirozenosti, a kdo už by měl líp vědět, co je pro člověka přirozené než já, který ho stvořil k obrazu svému, abych lidi následně pokoušel a pak je za každé porušení těchto zákazů s rozkoší trestal.

Nechal jsem lidi trpět a umírat, trýznil jsem je, jak se dalo a přitom prohlašoval, jak je miluji, prostě dělal všechno to, co dělá bůh, aniž bych bohem ve skutečnosti byl, protože moje vědomí boha bylo jen pokoušením skutečného boha.

Bůh ví, kam až bych jako bůh zašel. Snad bych skutečně obětoval svého jediného syna a následně zničil celý tento, pro mne jako boha všemohoucího, zcela bezcenný svět i se vším všivým lidstvem, z něhož jsem si nedělal nic než prdel, kdyby náhodou kolem nešel Petr Hájek z Protiproudu, který mne z tohoto modernistického a liberálního bahna duchapřítomně vytáhl, který mne zachránil před jistotou věčného zatracení pro ty, kteří odmítli boží přátelství, neboť existence pekla je jistotou křesťanského zjevení.

„Otčenáš, který ses modlil, bratře v Kristu, je dílem Antikrista.

Co udělá Satan jako první, aby ovládl svět?

Prohlásí se za jediného boha!

A co udělá Antikrist, aby ovládl lidské duše?

Vydává se za Krista, slibuje lidem poklad v nebi a straší zatracením ty, kteří v něj neuvěří!

Každý, kdo mluví o Kristu, kdo se jím nejvíce ohání, je ve skutečnosti služebníkem Antikristovým, je samotným Antikristem!

Už chápeš?

Antikrist změnil text modlitby Páně, aby nás přivedl do pekla.

Vzpomeňme jen na zjevení z Fatimy!

Děti viděly, jak padá do propasti velký počet duší s bolestnými a zoufalými výkřiky jako průzračné černé nebo hnědé žhavé uhly v lidské podobě, jako jiskry při velkém požáru, a zapůsobilo to na ně tak děsivě, že by byly omdlely, kdyby to trvalo jen o něco déle, jenže v pekle to nebude trvat déle jen několik sekund, ale v pekle to bude trvat celou věčnost!“

Po těch slovech jsem se vrhl na ruce Petra Hájka a začal je vroucně líbat.

To on mne zachránil před božím pokušením a zabránil, aby se moje duše proměnila ve žhavý uhel v lidské podobě!

A čím víc jsem je líbal, tím více se mne zmocňovala blaženost, taková, jaká na mne čeká i v nebi, aby ne, když ruce Petra Hájka chutnaly jako samotná Krev Kristova!

Autor: Karel Trčálek | neděle 16.6.2019 9:12 | karma článku: 14,65 | přečteno: 585x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 17,80 | Přečteno: 262x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 647x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 696x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 676x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Integrace imigrantů v německých školách nefunguje, ale nesmí se o tom mluvit nahlas

Ještě nedávno se za podobné názory dával ban. Jo, když jsme to před 5 lety my xenofobové říkali, tak nás různí lepšolidi, sluníčkáři a vítači přesvědčovali, jak ta multikultůra krásně prosperuje

17.4.2024 v 14:54 | Karma: 21,36 | Přečteno: 627x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik