Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tomáš Czernin z TOP 09 bude v čele protiústavního puče proti Babišovi

Ostatně není to žádné tajemství. Vůdce pučistů se v rozhovoru pro Právo k tomu sám přiznal. A pak, že v Česku nejsou žádní banderovci!

            Člověk by řekl, že šlechtici mají pro strach uděláno (je přece ještě v živé paměti případ, kdy se jistý kníže odvážil kandidovat v prezidentských volbách proti kandidátovi dolních deseti miliónů /přičemž samozřejmě drtivě prohrál/, či případ jiného českého šlechtice, který zahynul v Osvětimi, kam byl poslán za svou odbojovou činnost), ale není to samozřejmě tak samozřejmé.

            „Moje sestra se bojí pouštět ven své děti,“ řekl mi dnes při dopolední partii whistu na jeho zámku šlechtic Tomáš Cz.

            „Tak?

            Bojí se pouštět ven děti?“ podivil jsem se a dodal, „a čeho se vlastně bojí?“

            „Nevím, protože bydlí v Kolíně nad Rýnem,“ odpověděl Tomáš Cz.

            „To je opravdu divné!

            Co vím, v Praze normálně lidi pouští děti ven třeba i o půlnoci.

            Vlastně, co jsem slyšel, je Praha plná dětí, které se poflakují jen tak bez rodičů,“ řekl jsem.

            „Já se ovšem taky bojím,“ řekl šlechtic Tomáš Cz.

            „Cože, vy se taky bojíte?

            Vy?“ podíval jsem se nevěřícně na šlechtice.

            „Ano, bojím se.

            Bojím se, pana Etříka,“ přiznal se Tomáš Cz.

            „Toho se bojíte, hehe?

            To je přece jen neškodný blázen, hehe!

            Totiž filatelisté tvrdí, že je to jen neškodný blázen, hehe!“ zasmál jsem se.

            „Nemylte se v tom muži!

            Je to zaslepený fanatik a každý zaslepený fanatik je nebezpečný,“ odvětil Tomáš Cz. a pokračoval, „a mně je dvojnásob nebezpečný, protože, tady u sebe na zámku, chystám puč.

            Víte, proti Babišovi. Mým přáním je, aby při tom bylo prolito co nejvíce krve, možná ještě víc než za husitských válek, ostatně má to být částečně i pomsta za ně.

            Posílám proto lidi do ulic, aby Babiš odstoupil.

            Jen dnes jsem tam poslal dva lidi!

            Možná se vám to zdá málo, ale když každý den pošlu do ulic dva lidi, tak za měsíc to máte už lidí šedesát!

            Jak vidíte, jsem s přípravou puče již dost daleko.

            Ale Etřík je jediný člověk, který mi v tom může zabránit.

            Ptáte se, jak mi v tom může zabránit, když jen neškodný blázen?

            On může všechno, věřte mi!“

            „Když myslíte,“ pokrčil jsem rameny.

            Hráli jsme asi ještě půl hodiny, ale Tomáš Cz. se pořád celý třásl strachy tak, že mu padaly karty z rukou lícovou stranu na stůl, takže naše hra ztrácela jakýkoliv smysl.

            „Co je vám?

            Pořád ten strach?“ zeptal jsem se starostlivě.

            „Už to nesnesu!

            Provedu ten puč raději hned teď, než mi v tom Etřík zabrání!

            Ať naši zemi stihne neblahý osud Ukrajiny, stejně si ti prašiví Češi nezaslouží nic jiného, když nechtějí vrátit majetek Walderodovi!“ zvolal nebohý Tomáš Cz. a teprve v tu chvíli se ukázalo, že nešťastník dostal při dopoledním golfu úžeh, protože mu neposedný vítr odnesl čepici a on dělal ze sebe hrdinu a až na osmnáctou jamku to hrál prostovlasý, ačkoliv slunce pražilo jako divé, to víte, český šlechtic, ten z bitvy jen tak neutíká, ani té golfové...

 

          P.S. Zvysoka kašlu na všechny slušné čtenáře, a proto jsem po vzoru blogerů Petra Hanniga, Jiřího Čumpelíka, Libora Čermáka a dalších nezavřel diskusi, aby sprostota a agresivita odpůrců Andreje Babiše  v diskuzi mohla přerůst všechny meze, protože  jen takové diskuse mají smysl.

Jsem rád, že mezi tyto sprosté a agresivní diskutující patří hlavně příznivci TOP09, STAN a KDU-ČSL, kteří v podstatě znemožnili diskuse řadě slušných diskutujících.Jen ať dál tito frustrovaní diskutující píšou obdivné příspěvky pod mými blogy, páč jediným smyslem mého života je nenávist k Babišovi, Miloši Zemanovi, Putinovi či Rusku (nedávno jsem četl Na karnevalu dějin od Leonida Pljušče a nebyla to špatná kniha, i když ruská).

 

 

Autor: Karel Trčálek | pondělí 1.7.2019 18:18 | karma článku: 24,07 | přečteno: 880x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 17,76 | Přečteno: 252x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,35 | Přečteno: 405x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 22,33 | Přečteno: 464x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,07 | Přečteno: 655x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 699x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik