Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Manipulace s pamětí maroda

Jedna sympatická učitelka češtiny v diskuzi pod mým článkem vyslovila myšlénku, že někteří blogeři nejsou tím, čím se zdají být a podpořila to odkazem na podezřelou nejednost stylu mých článků. Vřele s její myšlénkou souhlasím

            Není nejmenších pochyb o tom, že jsem marod. Nikdo o tom nepochybuje a já nepochybuji o tom ze všech nejvíc.

            Má choroba, jež není pouhou grafomanií, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale něčím mnohem, mnohem vážnějším, se projevuje nejednotností stylu, jakým píšu, čehož si musí všimnout každý, aniž by nutně musel být mluvčím sdružení učitelů českého jazyka (ano, i takové sdružení existuje).

            Všichni grafomani mají jednotný styl, totiž, abych neplácal hlouposti, ne všichni, ale každý jednotlivě má svůj typický styl, který z něj právě dělá grafomana.

            Ale jsem jiný, na první pohled, mnohem těžší případ. Nejednotnost mého stylu, a tedy moje skutečná diagnóza, vrtá mnohým hlavou a jsou i lidé, nebo řekněme rovnou ženy, které jsou svatosvatě přesvědčené, na základě zevrubné analýzy mých článků, že nejsem tím, čím se zdám být, ovšem tím ani trochu nemyslí, že bych byl géniem.

            Tuhle jsem dokonce zaslechl, že smyslem mé existence, totiž článků, které píšu, je brát čas jiným lidem, že o to jde především.

            Nu, možná právě to je nejlepší a nejpřesnější diagnóza mé choroby, i když diagnóza pořád stále ještě mlhavá, vnášející jen minimum světla do mého případu.

            Je však pravdou svatou, a proto nepopiratelnou, pravdou zjevenou v mých článcích, že můj styl je naprosto nejednotný, pravdou, kterou musím, přiznat i já.

            Ano, jednou píšu jako totální blb, a jindy zase jako absolutní hlupák, a jindy zase píšu, jako bych vypil magorák, a jindy zase píšu tak, jako bych byl i totální blb, i absolutní hlupák a vypil hektolitry magoráku a tím vším se usvědčuji z toho, že jsem marod.

            Jediným jednotícím prvkem mých článků je jen naprostá absence jakékoliv vlastní myšlenky, ale sami víte nejlíp, že to je zoufale málo, abych mohl být považován za zdravého člověka.

            Jsem tedy marod a navíc teď někdo manipuluje i s mojí paměti, jakkoliv je právě něco takového, tj. manipulace s pamětí maroda, nanejvýš odpudivým.

            Například jsem si, ještě včera, pamatoval, že jsem měl vždy nějakou rodinu, že jsem byl vždy ukotvený v jakémsi národě, jakkoliv mizerném, národě, který masově odsuzoval atentát na Heydricha, tedy na svého vlastního kata.

            Ano, to jsem si dobře ještě včera dobře pamatoval. Dnes však, jsem ke, svému nemalému zděšení, zjistil, že se do mé paměti vkradlo cosi univerzalistického. Totiž najednou si pamatuji, že jsem nebyl nikdy ukotven v rodině a ve svém národě a proto, namísto toho, svoji sounáležitost vkládám do ideologie, ovšem ne té národní, ale právě do ideologie univerzalismu, a taky do ekologismu a tedy jsem ochoten, stejně jako Jidáš Ježíše, jehož vzkříšení si ovšem pořád pamatuji jasně, zradit za pár hedonostických požitků a za levné letenky zájmy národa, jakkoliv nikdo netuší, co tyto zájmy národa vlastně jsou.

Ale snad právě po ničem jiném náš národ netouží více než po tom, aby se stal národem východních barbarů v tom nejlepším smyslu slova, tedy barbarů nezatíženými žádnými zbytečnými ohledy.

            Ano, jakoby mi nyní bylo mým cílem zničit evropskou civilizaci tvořenou právě těmi lidmi, jež jsou ukotveni v rodinách a v národě, a kterým, z jakéhosi mne neznámého důvodu, nebylo manipulováno s jejich pamětí, snad proto, že nejsou marodi jako já.

            Přece jen mě to vyděsilo a tak jsem navštívil Zaklínače, o němž ovšem nedovedu říct, jestli je univerzalista či zakotvenec, zda se snaží postavit hráz mezi Rusko a nás, nebo ne, ale o kterém byl teď natočen seriál.

            Svěřil jsem se mu se svým problémem, ale on mne uklidnil.

            „Z toho bych si nic nedělal. Vždyť i já manipuluju s pamětí. Tuhle jsem zmanipuloval jednoho učitele tak, že ten dobrák popírá dnes to, říkal včera, a zítra bude popírat to, co řekne pozítří,“ řekl mi Zaklínač.

            Mé nemoci mne sice nezbavil, můj styl je stále nejednotný, ale aspoň mne uklidnil a potěšil, že někteří jsou na tom ještě hůř než já a aspoň v tom, když už v ničem jiném, zůstávám věrný naší národní povaze a našemu národu, takže to snad se mnou ještě nebude tak zlé.   

 

Autor: Karel Trčálek | pondělí 10.2.2020 20:02 | karma článku: 20,11 | přečteno: 647x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Minuty pro Hitlera z Institutu Václava Klause

Majitelé jediných pravd, např. ti z IVK, jsou-li přitlačeni ke zdi důkazy, že zadupávají svobodu slova, že destruují voltairovský princip a že umlčují a zastrašují své oponenty, vytáhnou obvykle svůj poslední zoufalý argument...

24.4.2024 v 15:09 | Karma: 18,74 | Přečteno: 296x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Zrádce Beneš zachránil republiku, málo platné!

Západní spojenci měli naštěstí dost rozumu, na rozdíl od tehdejších našich domácích chciválků, aby zabránili v Mnichově masakru českého národa, takže Edvard Beneš mohl v klidu vyvěsit bílou fangli, abychom přežili

21.4.2024 v 16:51 | Karma: 22,06 | Přečteno: 647x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Cos to porobil, Pavelenko Pavle?

Tuto píseň si dost možná prozpěvovali někteří učitelé na Slovácku, když na obličeji pana prezidenta viděli malou, asi půlmetrovou řeznou ránu

21.4.2024 v 12:42 | Karma: 25,31 | Přečteno: 696x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Íránské střely a Institut ajatolláha Václava Klause

Mudrlanti, kterým se dnes v médiích říká experti, vytrubovali do světa, jak prý Írán zpackal nejen svůj víkendový útok, ale jak nepovedené je prý i íránské pivo...

19.4.2024 v 14:06 | Karma: 24,22 | Přečteno: 676x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Integrace imigrantů v německých školách nefunguje, ale nesmí se o tom mluvit nahlas

Ještě nedávno se za podobné názory dával ban. Jo, když jsme to před 5 lety my xenofobové říkali, tak nás různí lepšolidi, sluníčkáři a vítači přesvědčovali, jak ta multikultůra krásně prosperuje

17.4.2024 v 14:54 | Karma: 21,36 | Přečteno: 627x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik