Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ve svém minulém životě jsem byl Adolfem Hitlerem

Na tom, že jsem byl v minulém životě Adolfem Hitlerem není nic zvláštního. Každý byl ve svých mnoha minulých životech někým a dost možná taky každý byl, nebo bude, ve svém životě i Adolfem Hitlerem jako já

            Co se mne osobně týká, věděl jsem záhy, že jsem v jednom ze svých minulých životů byl Adolfem Hitlerem. Ano, nepochybuji ani trochu, že jsem býval tím, komu na rukou ulpěla krev milionů méně či více nevinných lidí.

            Už jako dítě, jež se sotva naučilo mluvit, ještě dlouho předtím, než jsem nastoupil do školy, abych se tam vzdělával, byl jsem schopen citovat souvislé pasáže z Main Kampfu, například tuto: „Zdaleka největší podíl na politické ,výchově‘, kterou označujeme velmi případným slovem ,propaganda‘ připadá na konto médií. Ta obstarávají v první řadě tuto ,osvětovou práci‘ a představuje tak svého druhu školu pro dospělé‚. Toto vyučování ale není v rukou státu, nýbrž zčásti v drápech nanejvýš méněcenných sil.

          Ve Vídni jsem měl jako mladý člověk nejlepší příležitost dobře poznat majitele a duchovní producenty tohoto stroje na výchovu mas. Zpočátku jsem se musel divit, v jak krátkém čase bylo této velmoci umožněno vyrábět určité mínění, i když se přitom jednalo o naprostou falzifikaci nepochybně existujících všeobecných vnitřních přání a názorů. Za několik dnů se ze směšné věci udělala významná státní akce, a naopak, v téže době propadly do zapomnění životně důležité problémy, lépe řečeno byly z paměti a vzpomínek masy vykradeny.

           Během několika týdnů se podařilo vyčarovat z ničeho nějak jména, spojit s těmito jmény neuvěřitelné naděje široké veřejnosti a dokonce jim zajistit takovou popularitu, jaké se skutečně významným mužům nedostalo za celý život, jména, která před měsícem nikdo neznal ani z doslechu, zatímco v téže době staré, osvědčené osobnosti státního nebo veřejného života i při nejlepším zdraví pro svět zemřely nebo byly zahrnuty tolika bídnými potupami, že jejich jménům hrozilo stát se symboly nějaké zcela určité podlosti či darebáctví.

             Tento hanebný židovský způsob, jak vylít ze stovek míst najednou čestnému člověku na čistý oděv kbelíky nejnižších špinavých pomluv a zneuctění, je třeba prostudovat a osvětlit, aby byla správně oceněna nebezpečnost těchto novinářských lumpů.“

A to, že jsem je necitoval nahlas, byl jen to důsledek toho, že ač jsem byl dítě, přece jen jsem už v mnohém dítě nebyl (zrovna tak jako Ježíš, který byl Božím synem už od narození, a tedy nemohl být dítětem), a tedy jsem věděl, že citovat souvislé pasáže Main Kampfu nemá smysl, a už vůbec ne v dětském věku, ve kterém jsem se právě nacházel.

            Byl to ovšem samozřejmě dozvuk mého minulého života, z něhož jsem si nejjasněji pamatoval, jako z většiny svých minulých životů, svoji smrt v rozvalinách Říše, kterou jsem doufal vybudovat, když jsem ráno procital ve své dětské postýlce, zcela zřetelně jsem cítil na jazyku chuť kyanidu.

            Je zvláštní a zajímavé, vidět v televizních dokumentech neustále sám sebe v jednom ze svých mnoha vtělení. Ale to, že jsem byl právě Adolfem Hitlerem, mě nijak nedeprimuje, to co jsem vykonal, vykonal jsem jen jako nástroj vůle, jejíž skutečnou podobu a velikost nelze dohlédnout, protože je všemohoucí.

            Zavinil-li jsem smrt tolika lidí, nedopustil jsem se ničeho jiného než jen toho, čeho se tito lidé možná dopouštěli ve svých minulých životech. Snad bylo to, co jsem spáchal, pravě jen odplatou za to a důsledkem toho, co se událo kdesi v minulosti, protože bůh, nazveme-li tak onu vůli, v jejímž jméně jsem, třebaže ne docela přiznaně, konal, je spravedlivý za všech okolností.

            Ostatně já sám skončil jsem téměř tak jako ti, které jsem zahubil, a přece mě nikdo nepočítá mezi oběti, ačkoliv dost možná já jsem byl jedinou obětí toho všeho, co jsem ztělesňoval a co jsem rozpoutal, protože na mě ulpěl tzv. hlavní díl viny, ale máme-li věřit křesťanství, jeho základní modlitbě, pak neexistuje žádných viníků.

            A kdybych o tom přemýšlel důkladněji a hlouběji (ovšem není žádný důvod k tomu, abych o tom přemýšlel hlouběji a důkladněji) možná bych dospěl i k tomu poznání, že jsem byl skutečně čímsi jako Mesiášem, protože jsem z miliónů lidských sňal jediným možným způsobem jakýsi strašlivý hřích, kterým byly tyto duše poznamenané z minulosti.

            A opět, čteme-li svaté texty křesťanů, čteme-li je důkladně a odhodíme-li přitom všechnu banálnost a naivitu křesťanské víry, nelze si představit Mesiáše představit jinak než právě takto a jedině takto, s vlasy zčesanými na jednu stranu a s knírkem...

            Ani bych snad o tom nemluvil, kdyby dnes nebylo Adolfa a já bych neměl dnes ve svém minulém životě jmeniny. Ostatně takto se jmenují i čtyři svatí, ale těmi jsem ve svém minulém životě nejspíše nebyl, já jsem byl jen Hitlerem, protože život je duch a duch nemůže zemřít, duch, který se neustálým převtělováním propracovává ke světlu, kterým je on sám.

Autor: Karel Trčálek | středa 17.6.2020 18:34 | karma článku: 10,79 | přečteno: 366x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 16,97 | Přečteno: 347x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,35 | Přečteno: 476x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Malá poznámka k malé ukázce z nového románu zdejší spisovatelky

Byli jsme nedávno poctěni názornou ukázkou z připravovaného románu spisovatelky, která zde rovněž publikuje. Kolem této ukázky se rozhořel určitý spor, který si ovšem netroufám nijak rozhodnout, jelikož k tomu nejsem kompetentní

27.4.2024 v 11:02 | Karma: 22,15 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Nebezpečná hra s ohněm paní Kateřiny L.

Co myslíte, že je nebezpečnější? Kouřit na bedně s dynamitem, kontrolovat množství benzínu v nádrži s hořící sirkou v ruce, nebo se vojensky zapojit do války? Kdo tipoval poslední možnost, podle mne trefil

26.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,12 | Přečteno: 435x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Mistr a Markétka

Budu si muset někdy tuto knihu opravdu přečíst, třeba bude skvělá. Zatím jsem ji jen spálil ve svém krbu...

25.4.2024 v 14:53 | Karma: 20,76 | Přečteno: 434x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Klaus vystupuje k dvacátém výročí vstupu do EU. Vydá se opět i na Blaník

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  13:31

Přímý přenos Exprezident Václav Klaus vystoupí při příležitosti dvacátého výročí vstupu České republiky do...

Skotský premiér Yousaf po roce rezignoval, doplatil na rozchod se zelenými

29. dubna 2024  13:28

Skotský premiér Humza Yousaf v pondělí oznámil rezignaci. Po ukončení koaliční spolupráce jeho...

Jak se chystá převrat. V Německu začal proces s Říšskými občany

29. dubna 2024  7:35,  aktualizováno  13:22

Z členství v teroristické organizaci a z přípravy vlastizrádného aktu se od pondělka před soudem ve...

Vyšetřování Vrbětic končí. Nemůžeme očekávat spolupráci Ruska, řekl Rakušan

29. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  13:21

„Je prokázáno, že oba výbuchy provedli příslušníci ruské zpravodajské služby GRU. Jejich motivem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2953
  • Celková karma 25,06
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik