Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zatáhne Putin Západ do války s Ruskem, které válku se Západem potřebuje jako sůl?

Základním ruským narativem je, že se Západ permantně chystá napadnout Rusko kvůli bohatství, které jeho elita už dávno rozkradla. Pokud padne tento narativ,  padne i Rusko  

            Máša se živila jako tanečnice u tyče v jednom z berlínských podniků, navštěvovaných především kvůli ní černovlasými Turky.

            Byla to právě ona, která mě seznámila s ruským prezidentem díky svým kontaktům, protože si přivydělávala i jako mluvčí ministerstva zahraničí a tak to pro ni nebylo nic těžkého, přivést mne do Kremlu a představit mi osobně jeho nejdůležitějšího obyvatele.

            „Tak to je náš prezident!“ řekla nadšeně a ukázala na docela obyčejného chlapíka.

            Přiznám se, že jsem měl co dělat, abych zakryl své rozpaky, dokonce jsem musel předstírat, že mi něco spadlo do oka, nějaká smeť ze stropu. Nechtělo se mi věřit, že tady ten týpek, na první pohled plachý a nesmělý, s chlapeckým úsměvem, je nejen ruský prezident, ale také vlastníkem červeného pásku v judu.

            Ale Máša nikdy nelhala a tak to musel být ruský prezident. Napadlo mne však, že  bych si tuto informaci mohl přece jen spolehlivě, a přitom docela nenápadně. ověřit. Dělal jsem, že vytahuji z boční kapsy kapesník, ale spolu s ním jsem ale vytáhl i propisku, kterou tam nosím pro takové případy jako tento.

            Pak už stačilo jen propisku pustit a sledovat, to se bude dít. Bylo to naprosto úchvatné.

Ruka ruského prezidenta se prudce, avšak takřka neslyšně vymrštila a propisku v letu zachytila a nedovolila ji spadnout na zem.

„Vaše propiska, pane!“ podával mi ruský prezident moji propisku.

„Je to ruský prezident!“ zvolal jsem nadšeně, protože nikdo jiný by něco takového nedokázal.

„Neříkala jsem, že je báječný?“ culila se Máša.

„Je báječný!“ přikývl jsem a plácl přátelsky ruského prezidenta po plecích, „Rusko musí být velmi bohatá země, když má tak skvělého prezidenta.“

Ruský prezident skromně přikývl: „Ano, Rusko je velmi bohatá země. Naše bohatství je nedozírné jako step. Já například jsem bohatší než Gates. Nic jsem nevymyslel, s ničím neobchoduji, nic nevlastním, a přece je proti mně Gates hotový žebrák. Tak to u nás v Rusku chodí.“

„Fantastické! To je opravdu naprosto fantastické!“ zvolal jsem ohromen skromností ruského prezidenta, který, ačkoliv nic nevlastní, bohatší než Gates, ale pak jsem zvážněl, „už chápu, proč vás chce NATO napadnout. Chce se zmocnit vašeho bohatství. K ruským hranicím denně směřující nekonečné vojenské kolony. Proslýchá se, na ulici Politických vězňů, že výsadkáři z Chrudimi už fasovali ostré náboje. Nikdo nepochybuje, že jejich úkolem je obsazení Leninova mauzolea.“

Ruský prezident nebral má slova na lehkou váhu.

„Ano, Západ nás napadne. Podle dávného proroctví svatého poustevníka Dugina z Vrabčích hor nás západ musí během příštího tisíce let napadnout každým okamžikem. Zdá se, že proroctví tohoto svatého muže se brzy naplní,“ přikývl ruský prezident.

„Jen ať si nás napadnou! Máme takovou obranu, že se všem fašistickým hrdlořezům z toho zatočí hlava!“ vykřikla vzrušeně Máša.

„Vy se války se Západem opravdu nebojíte?“ zeptal jsem se s neskrývaným zájmem na ruského prezidenta.

„Nebojíme,“ usmál se prezident a ukázal na Mášenku, „máme skutečně skvělou obranu.“

„Mohl byste mi o ní něco říct, o té vaší obraně? Nebojte, mám,na rozdíl od Mynáře, prověrku na přísně tajné,“ požádal jsem ruského prezidenta.

„Samozřejmě, že vám to mohu říct, ostatně to není žádné tajemství,“ usmál se ruský prezident a přešel k mapě Ruska, aby ukázal na jeho hranice, „první linii obrany tvoří Lunochody. Jsou to skvělé stroje, které se výtečně osvědčily na Měsíc. Pokud by přesto fašisté prorazili obrannou první linii, je zde druhá obranná linie. Tuto obrannou linii tvoří ruský lid.

Vidíte?“

Prezident si rozepnul sako a já úžasem na několik sekund docela oněměl, protože ruský prezident měl na sobě připevněný svazek protitankových granátů!

„To jsou přece protitankové granáty!“ zvolal jsem.

„Ano, protitankové granáty, můj příteli. Tyto protitankové granáty má na sobě připevněné každý ruský člověk. Kdyby přece jen nepřítel prorazil první obrannou linii, vrhnu se v čele ruského lidu pod první fašistický tank. No a třetí obrannou linii tvoří zabezpečovací oddíly. Jejich příslušníci mají rozkaz střílet po každém, kdo by chtěl ustoupit před nepřítelem byť jen o krok. A to je obranný trojobal Ruska,“ řekl ruský prezident.

„Páni, nechtěl bych být v kůži generálů NATO, kteří budou hnát své vojáky na taková jatka,“ pokýval jsem uznale hlavou a dodal, „to jsem rád, že nemusím mít o budoucnost Ruska žádný strach. Jeho bohatství je v těch nejlepších rukou.“

„Naším největším bohatstvím je vojenská přehlídka na Den vítězství. Víte, my tady u nás v Rusku sice nic kloudného nevyrábíme, ale naše bohatství vzniká z hrdosti na to, že jsme v minulém století porazili fašisty a porazíme je kdykoliv opět. Chcete-li vidět budoucnost Ruska, jeho největší pýchu, přijďte se podívat na vojenskou přehlídku na Den vítězství. Koná se na Rudém náměstí a je to pokaždé velká sláva.

Není v ten den Rusa, který by se neopil z radosti, že jsme zase porazili fašisty, kteří chtějí napadnout naši vlast!“

„Samozřejmě, že přijdu. Sevřené pochodové útvary, zvučný hlas maršála Šojgu, kterak podává hlášení, už se nemůžu dočkat!“ začaly se mi sbíhat sliny.

„Děcka, víte co? Pojďme si zazpívat Svatou válku!“ vykřikla Máša a než jsme stačili nadšeně souhlasit, sama se pustila do zpěvu.

Zpívali jsme jak o život a když jsme po dvou hodinách skončili, protože jsme nakonec přezpívali celý repertoár Alexandrovců, včetně Kanikul, povzdechl jsem si: „Škoda, že tu s námi není Klaus. Jeho tenor by se nám náramně hodil. Je to skvělý chrámový zpěvák, tuhle jsem ho slyšel v Chrámu Krista Spasitele a bylo to opravdu zážitek.“

Ale co naplat, museli jsme bez Klause obejít, protože už byl zase vysazený v týlu společného nepřítele jako elitní záškodník.

  

           

Autor: Karel Trčálek | sobota 20.3.2021 19:02 | karma článku: 23,31 | přečteno: 849x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 14,08 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 8,99 | Přečteno: 126x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 22,04 | Přečteno: 484x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

GEN (6) Nejen Pavel Novotný. Trochu prostořeký, ale představuje naše vlastenecké hodnoty

V našem nepravidelném seriálu s příznačným názvem GEN (Galerie elity národa) se budeme věnovat těm nejlepším z nás. A budou to právě vlastenci, neboť se učinili elitou národa.

3.5.2024 v 16:25 | Karma: 17,22 | Přečteno: 359x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 25,03 | Přečteno: 451x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Naši dinosauři umí čůrat ve stoje, páření se ale vyhýbáme, říká zakladatel parku

5. května 2024  8:56

V „dinosauřích“ zábavních parcích sítě DinoPark najdou návštěvníci věrně zachycená prehistorická...

Děti si hrály na střeše haly u Stuttgartu, čtyři se ze sedmi metrů zřítily

5. května 2024  8:22

Čtyři děti se v sobotu večer v Remshaldenu nedaleko Stuttgartu na jihozápadě Německa propadly...

V noci na pondělí lze pozorovat meteorický roj eta Akvaridy. Budou ideální podmínky

5. května 2024  7:17

Lidé budou moci na obloze pozorovat meteorický roj eta Akvaridy, který svého maxima dosáhne v noci...

Australská policie zastřelila mladíka, který pobodal muže. Zřejmě se radikalizoval

5. května 2024  7:10

Australská policie v zastřelila 16letého chlapce, který pobodal muže v Perthu, hlavním městě...

  • Počet článků 2960
  • Celková karma 24,66
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik