Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Sexuální predátor z TOP 09 Feri se vzdal poslaneckého mandátu

Kdysi kvůli svému apetitu Feri dostal nakládačku v Uherském Hradišti a teď se musel vzdát i poslaneckého mandátu

Byla jsem sama doma.

Docela. Ani moucha po okně nelezla.

Umyla jsem nádobí a pak mne napadlo, že bych se mohla umýt i já. Ale dřez mi na to přišel malý a ne moc vhodný, tak jsem šla raději do koupelny.

            Pustila jsem sprchu a začala se důkladně sprchovat, hlavně v podpaždí, které jsem si dva dny předtím pečlivě vyholila. Mohla jsem se tak sprchovat asi hodinu, když se dveře do koupelny otevřely a v nich stál Feri.

            Poznala jsem ho podle kudrnatých vlasů, žádný poslanec nemá tak kudrnaté vlasy, ani Okamura ne, když se lehce přiopije saké.

            „Co tady děláte? Tady není sněmovna,“ upozornila.

            Ale Feri se místo odpovědi vlezl do sprchy, jak byl, oblečený a začal se nevybíravě dožadovat sexu.

            Tlačil na mě!

            Prostor byl malý a prakticky jsem nemohla odejít, protože mi zatarasil cestu. Neměla jsem jak z té z sprchy odejít.

            „Bude to jenom trochu, jenom na chvíli, mám předčasný výron,“ opakoval pořád dokola.

            „Ne, ne, ráno musím do práce!“ odmítala jsem jeho nabídky k příležitostnému sexu.

            „To nevadí, já mám poslaneckou imunitu,“ odpověděl jsem, z čehož jsem usoudila, že ho moje odmítání vůbec nezajímá.

            „Vy jste to ale vymňouk! Co si teď pomyslí vaši kolegové ze sněmovny!“ vmetla jsem mu do tváře, když bylo po tom, opravdu měl předčasný výron.

            Bylo poznat, že ho moje výčitka dotkla.

            „Není pro mě většího pocitu potupy a osobního selhání než se ohlédnout zpět na tuto situaci, kdy jsem se zachoval nevhodně, nepatřičně či negentlemansky. Všechna taková selhání mě mrzí a hluboce a upřímně se za ně omlouvám. Ale třebaže jsem se z této své chyby poučil, nelze nic odbýt jenom tím, že jsem zkrátka mladý a nyní už budu žít jinak,” doplnil.

Jsem připraven v budoucnu o této problematice mluvit a využít všech svých možností a sil, aby dostala takovou pozornost, jakou si zaslouží. Ušel jsem dnes kus cesty a budu se snažit své nedostatky překonat. Věřím, že jsem se vydal správným směrem, věřte, že mne ten předčasný výron opravdu mrzí,“ pronesl bolestně.

Jeho omluva mne dojala. Proto jsem o celé věci mlčela a svěřila se s ní až teď jedněm novinářům, kteří mi za to slíbili sprchový gel, takový ten, co se dá použít i jako šampón, ráda bych vyzkoušela, jestli se dají sprchovým gelem umývat i vlasy, moc se na to těším.          

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | úterý 25.5.2021 19:50 | karma článku: 22,52 | přečteno: 1240x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Hlavní vinu za rozpoutání války na Ukrajině nese prof. Václav Klaus

Smím mít vlastní názor? Nebo je každý, kdo ho má odlišný od vládní linie a jediné pravdy, ruský šváb a Putinův nohsled?

7.5.2024 v 17:42 | Karma: 17,43 | Přečteno: 279x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Neúčast českého zástupce na inauguraci V.V. Putina je mezinárodní ostuda

Stydím se za naši hanebnou vládu, která neumožnila ani J. Nohavicovi, ani Václavu Klausovi aby dnes reprezentovali Českou republiku v Kremlu

7.5.2024 v 15:49 | Karma: 19,23 | Přečteno: 269x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 18,56 | Přečteno: 503x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 14,47 | Přečteno: 248x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Kdy napíše Karel Trčálek konečně něco původního?

Třeba o slunéčku sedmitečném, o Kohoutkově kometě, nebo o smažáku... leč marnost, nestane se tak, zatím si tedy přečtěte tento článek, i když není o okeně

3.5.2024 v 19:27 | Karma: 22,94 | Přečteno: 574x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Státy EU se shodly na podobě migračního balíčku. Češi se zdrželi

8. května 2024  10:59,  aktualizováno  11:18

Aktualizujeme Zástupci členských států Evropské unie ve středu v Bruselu potvrdili shodu na konečné podobě...

Konec války připomněly stíhačky. Neotevírejme dveře zlu, apeloval Pavel

8. května 2024  8:50,  aktualizováno  11:02

Lidé si ve středu na různých místech Česka připomínají výročí konce druhé světové války. Nejvyšší...

USA pozastavily dodávky zbraní Izraeli. Nechtějí dál zvyšovat počty obětí

8. května 2024  10:51

Administrativa amerického prezidenta Joe Bidena pozastavila dodávku tisíců zbraní do Izraele, a to...

Staletá tradice vzala za své. Britský pánský klub vpustí do svých řad ženy

8. května 2024  9:59

Jeden z nejstarších a nejslavnějších londýnských pánských klubů Garrick Club v úterý rozhodl, že do...

  • Počet článků 2962
  • Celková karma 24,58
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik