Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zvrhlá společnost paní M. Šichtařové

Myslitelka M. Šichtařová usvědčuje společnost ze zvrhlosti. No jo, jenže zvrhlá společnost musí být, stejně jako v Sodomě, tvořena samými zvrhlíky a teď mi řekněte, odkud se ti zvrhlíci furt berou, že je jich tolik?  

Lidi jsou dnes náramně zvrhlí, tak zvrhlí jako nebyli nikdy v celých svých dlouhých, vůbec ne nudných dějinách.

Ani otroci ve starém Římě se nedožadovali tolika věcí, jako se jich dnes dožadují lidé, naivně si myslící, že na ně mají nárok.

Takového otroka ve starém Římě, když nepočítáme fašistu Spartaka, v životě nenapadlo, že by mohl bydlet ve vlastním.

Takový otrok ve starém Římě měl práci a to mu ke štěstí stačilo, obešel se docela dobře i bez důchodu a jeho věčných valorizací před každými volbami.

Ale dnes?

Dnes chce ve vlastním bydlet každý žebrák!

Všude říkám, jaká je náramná škoda, že se zbořilo staré židovské pražské ghetto. Jasně, že se zbořilo proto, aby se na jeho místě mohli postavit činžáky pro ty, kteří si na bydlení v takovém činžáku dokázali vydělat poctivou prací. Ale kdyby se nezbořilo, všichni by viděli ty všemožné přístavby, někdy až nesmyslné, jak ten či onen oženěný židovský syn nechtěl bydlet už s rodiči a sourozenci v jednom pokoji, tak si k domu už tak nechutně oblepeném všemožnými přístavbami, jakýmsi zázračným způsobem přilepil ještě další pokoj pro svoji rodinu, jen z toho hloupého důvodu, aby byl ve vlastním.

Muselo to být opravdu ohyzdné, avšak nanejvýš poučné pro dnešní zvrhlou společnost...

A celé je to o to smutnější, že tato touha po vlastním bydlení je, zákonitě, základem každého fašismu, jeho živnou půdou. Každý fašistický režim první co udělá, rozdá lidem byty a tak je prachsprostě zkorompuje, protože kdo už má vlastní byt, je samozřejmě proti jakékoliv revoluci, nevadí mu, že jeho život ovládají velké korporace, hlavně, že on bydlí ve vlastním...

Jo, doba je dnes náramně zvrhlá a tento můj pronikavý postřeh mi docela nedávno potvrdil jeden bezdomovec poté, co jsem mu dal drobáka, jednoho z těch, které dnešní fašistický stát vrhá do oběhu stále víc a víc.

„Jo, lidi jsou dnes zvrhlý, že to svět neviděl,“ řekl, když si zavdal z petflašky vína, kterou vytáhl z igelitky, jež byla jeho jediným majetkem, „každej chce bydlet ve vlastním, ale už se mu nechce tvrdě makat, aby si na to vlastní bydlení poctivě vydělal.

Každej může bejt třeba ekononem, a vydělávat ohromný prachy za žvanění, ale každej je na to línej, jen natahuje ruku, chce, aby to stát vyřešil za něj, jenže tenhleten kolektivismus je cesta do pekel.

Já dnes když vidím lidi, jedno jaký, tak se mi chce z nich většinou zvracet. Kdo má prachy tak skupuje byty jako divej, a kdo prachy nemá, ten se může touhou po bytě zbláznit, jako by byly byty nějakej zázrak.

Ale já jim na ten jejich korporátní kapitalistický fašismus zvysoka prdím.

Já všechno investoval do chlastu a jsem za vodou. Na mě jsou všichni fašisty krátký, já se vožeru a můžu se vyspat, kde se mi zachce. Když nepočítám ten chlast, tak jsem naprosto svobodnej člověk, stačí, když jsem jak dělo, a všechno mám u prdele, hehe.

Kdyby lidi nebyli blbý, tak to udělaj jako já, a jsou za vodou, neboť mý je království boží!

Ale lidi jsou nejen blbý, ale i zvrhlý.

Ale já už si toho všiml dávno, už asi před třemi lety, že každej kapitalismus dříve či později dospěje ke kolektivismu, protože kdo má hodně, ten bude mít ještě víc, a kdo má málo, ten bude mít ještě víc, a tak velký korporace ovládají svět, jenže zároveň potřebují, aby ty jejich produkty někdo kupoval a tak z toho vzniká tenhleten kapitalistickej kolektivistickej fašismus.

Nebo si myslíte, že já chci taky bydlet ve vlastním, já, kterej o sobě za chvilku nebudu vědět?

Tak to jste na omylu, na velkým omylu!

Já si nárokuju tak málo, jen pár drobáků, že jsem vlastně v dnešní zvrhlý době svatej sobec!

Každej člověk je sobec, ale svatej sobec jsem jenom já!“

Samozřejmě, že ten bezdomovec měl pravdu, už jen proto, že o fašizaci mluvil velmi promyšleně, skoro jako o fašizaci mluví velmi promyšleně věhlasná sociální darwinistka M. Šichtařová, která si sice občas splete pojmy, ale v jádru má pravdu, když ve svých knihách naznačuje, že altruismus a milosrdenství jsou proti přírodě a že silní mají nejen právo, ale i povinnost potírat slabé, protože pomáháním slabým a neúspěšným se sociální problémy jen zhoršují.

Jaké to štěstí pro nás všechny, že paní M. Šichtařová patří k těm úspěšným a má vlastní barák, a proto není fašistka, jako je třeba fašista Nietzsche. Ten vám musel jako děcko kolik roků čekat, až mu zemře babka, aby si jeho matka, nemajetná vdova, konečně mohla z dědictví pořídit vlastní byt a to se s ním pak táhlo celý život, s prevítem jedním, co hlásal nadčlověka a sám byl přitom ta největší hnida...

Autor: Karel Trčálek | středa 11.8.2021 18:46 | karma článku: 34,87 | přečteno: 6508x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Válka je zločin! Paradoxní pacifismus pana Hornera

Známý pacifista pan Horner ve svém nejnovějším počinu tradičně obviňuje Západ z toho, že nedodává na Ukrajinu dostatek zbraní, a zároveň na válce vydělává. Co ovšem na první pohled vypadá jako paradox, je u pana Hornera normál...

1.5.2024 v 15:48 | Karma: 22,52 | Přečteno: 328x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Do prvomájového průvodu jsem chodil dobrovolně manifestovat touhu po míru!

A nebyl jsem sám. Všichni, kdo toužili po míru, kráčeli v prvomájovém průvodu stejně jako, nijak to neskrývajíce pod zakaboněnou maskou...

1.5.2024 v 12:21 | Karma: 18,53 | Přečteno: 295x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Chcimír a chciválek. Malé zamyšlení s panem Flaškou...

Je to jednoduché. Chcimír touží po míru a bojuje proti válkám. Naopak chciválci se libují v prolévání krve a, stejně jako husité, touží jen po tom, aby lidé umírali ve válce a proto posílají zbraně na Ukrajinu...

30.4.2024 v 16:08 | Karma: 23,64 | Přečteno: 531x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Helena Langšádlová byla nejlepší ministryní Fialovy vlády, nechápu, proč končí!

Ač to zní poněkud paradoxně, v případě současné vlády jsou nejlepší ti její členové, kteří se řídí zásadou, kdo nic nedělá, ten nic nezničí, protože Fialova vláda už zničila skoro všechno...

28.4.2024 v 9:58 | Karma: 19,22 | Přečteno: 412x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

K té vší válečné vřavě! Je smutné, když lékař podporuje válku!

Vždy mne rozesmutní, když válku hájí nebo ospravedlňuje lékař. Lékař toho povolání (omlouvám se za tuto kostrbatou a nesmyslnou formulaci, ale jsem z toho opravdu moc a moc smutný) by si něco takového neměl vůbec dovolit!

27.4.2024 v 15:32 | Karma: 21,56 | Přečteno: 501x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Hasiči celou noc zasahovali v pralese Mionší, vodu nosili na zádech

2. května 2024  9:16

Beskydský prales Mionší v noci zachvátil požár. Hasiči celou noc zasahovali v jeho nejvyšším...

Volby by jasně vyhrálo ANO, mimo Sněmovnu by zůstaly TOP 09 a KDU-ČSL

2. května 2024  8:17,  aktualizováno  8:48

Sněmovní volby by v dubnu vyhrálo ANO s 32,5 procenta, ODS by měla 13 procent, SPD a Piráti shodně...

Protesty studentů eskalovaly i v Kalifornii, jeden člověk skončil v nemocnici

2. května 2024  8:11

Na Kalifornské univerzitě v Los Angeles (UCLA) se v noci na středu střetli proizraelští a...

Amsterdam bojuje proti nerovnosti v močení. Vyčlení miliony na veřejné záchodky

2. května 2024  7:53

Radnice v Amsterodamu po několikaletém nátlaku ze strany žen vyčlenila čtyři miliony eur (přes 100...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2956
  • Celková karma 24,97
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik