Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Šárka Pančochová na olympiádě nezklamala, byl to opět pěkný výlet

Snowboardistka Pančochová je z olympiády nadšená. Aby taky ne, když ani jednou nespadla, což je skutečně úspěch, vždyť na olympiádu jela v životní formě!

            Tahle olympiáda se mi fakt povedla, jezdila jsem tady nejlíp ve svém životě.

            Ani jednou jsem nespadla!

            Sice se mi  úplně nepovedlo pár triků, ale to není vlastně až tak důležité, protože jsem je měla stoprocentně natrénované, v létě jezdím trénovat ty svoje triky na Nový Zéland, nebo do Austrálie, takže si nemůžu nic vyčítat, udělal jsem všechno, co bylo v mých silách.

            Jsem prostě v pohodě, protože ani jednou nespadnout, to už je parádní úspěch, na který jsem hrdá.

            A nejen já.

            Hned jak jsem třikrát po sobě nespadla, volala mi moje žena: „Jsem na tebe hrdá, že jsi nespadla!“

            Nebyla to špatná olympiáda, vždyť jsem dala spoustu fotek na Instagram. Sice na nich nejsem nahoře bez, ale i tak ty fotky jsou moc pěkné, je na nich vidět, jak jsem si to tady užívala.

            S olympiádou jsem se rozloučila stylově, jako správná šoumenka. Po tom, co jsem třikrát nespadla a nedostala se ani napotřetí do finále, jsem zatančila na rozloučenou divákům, byly mezi nimi i naše hokejistky. Škoda, že se nezávodí i v tanci, to bych určitě vyhrála!

            Bylo to prostě tady pěkný, jsem nadšená.

            A nadšení ze mě musí být i v pražském Armádním sportovním centru. Na olympiádě jsem byla, plán splnili, penízky od státu za to dostanou. Jsem moc ráda, že mě podporují, i když žiji v USA. Jsou to moc fajn lidičky, mám je ráda, platí mi trénink, zatímco já točím videa a nacvičuji nové triky.

            Nebuďte smutní, že mi to tady nevyšlo!

Já jsem easy, buďte taky easy, ještě nekončím, ještě chci na prkně něco dokázat, strašně mě to baví!

Koho by to taky nebavilo, vyfasovat raškovku, která normálně stojí tři tácy...

Autor: Karel Trčálek | pondělí 14.2.2022 17:52 | karma článku: 31,28 | přečteno: 1079x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

17.5.2024 v 16:57 | Karma: 21,23 | Přečteno: 402x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 23,93 | Přečteno: 536x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 8,60 | Přečteno: 92x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,38 | Přečteno: 652x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 25,12 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Havaroval vrtulník prezidenta Íránu Raísího, vracel se z Ázerbájdžánu

19. května 2024,  aktualizováno  16:19

Aktualizujeme Íránská státní televize hlásí nehodu vrtulníku při přesunu prezidenta Ebráhíma Raísího. Stroj...

Přes AI zneužili její tvář k propagaci Ruska v Číně. Urážlivé, říká Ukrajinka

19. května 2024  16:15

„Bylo to děsivé.“ Tak shrnula 21letá ukrajinská studentka Olha Lojeková moment, kdy svůj obličej...

Změnila se koncepce péče o válečné veterány. Chybí ženský prvek, stěžují si

19. května 2024  15:49

Minulý rok představila ministryně obrany Jana Černochová se šéfem odboru pro válečné veterány a...

Řidič na Lounsku narazil do stromu, ve zničeném vozidle zemřel

19. května 2024  15:25

Náraz do stromu nepřežil v neděli ráno u Staňkovic na Lounsku řidič osobního auta. V autě cestoval...

  • Počet článků 2970
  • Celková karma 24,52
  • Průměrná čtenost 860x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik