Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ukrajinské čypoviny

Doufám, že kvůli vymyšlené zámince rozbrojů mezi slovanskými národy a jejich denacifikace nebudeme muset opouštět naše země, abychom někde v banánových republikách hledali svobodné prostředí...  

Seděl jsem na terase restaurace Lidovka, povídal si s Cypem a měl hlavu plnou informací, které mi Cyp sděloval mezi panáky kvalitního rumu, kterými jsme si, tak jako ruští důstojníci vodkou při pitce v generálním štábu, vyplachovali ústa, abychom pak rum vyplivli s neskrývanou rozkoší pod stůl, kde jej dochlemtávali staří havíři.

Cyp je totiž po čertech chytrý chlap, vždyť je pečený a vařený v Parlamentních listech. Cypovi se stačí podívat z okna a hned ví, jak se mají věci, totiž ví, že se věci mají pořád stejně, že světu pořád vládnou ti, kteří mu už vládnou celá staletí, po která se jim nedaří zlikvidovat Rusko a tak se  teď zase o to pokusili.

Z toho, co mi vykládal Cyp, mi v hlavě docela slušně hučelo. Podle toho se totiž pozná pravda, že vám z ní hučí hlavě, jak se domnělý konzumní ráj, v němž žijeme, se najednou díky prozření promění v peklo, ve kterém benzín stojí ve skutečnosti sto korun za litr a to je pořád jen teprve začátek konce.

Vypláchli jsme si zase ústa rumem a já se zeptal: „Může se tě na něco zeptat, Cype?

„Jen si posluž,“ blahosklonně pokynul rukou Cyp.

A já si teda posloužil: „Poslyš, Cype, jak to je, že vidíš všude kolem sebe pravdu? Jako že jsme všichni nesvobodní otroci, kteří mají vymyté mozky, tedy kromě tebe?“

Cyp se usmál: „Protože jsem zasvěcený.“

„Zasvěcený? To znamená, že jsi něco jako kněžna Libuše, že vidíš Kreml, jehož sláva se hvězd dotýká?“ zeptal jsem se.

„Ano, něco jako Libuše,“ přikývl Cyp.

Následoval další výplach úst tím geniálním rumem, načež jsem se zeptal: „Kdy a jak se ti to stalo? Můžeš mi to říct?“

„Můžu,“ přikývl Cyp a pustil se do velmi vážného vyprávění, „bylo to v Čopu. Potloukal jsem se po tamním nádraží se svým zenovým mistrem Hájkem.

Najednou mne můj zenový mistr chytil za ruku a ukázal na vlak, který projížděl v pouhé vzdálenosti třiceti metrů od nás.

-Co vidíš, synu,- zeptal se mne mírným a lahodným hlasem.

-Vidím vlak. Vlak s tanky, který jede ze západu na východ,- odpověděl jsem, jak jsem se domníval, po pravdě.

Ale můj zenový mistr se usmál: -Nic víc nás neklame než pravda! Pravda, skutečná pravda je vždy opakem toho, co považujeme  za pravdu, na to nezapomeň! Podívej se, můj synu, ještě jednou a řekni mi, co vidíš?-

Podíval jsem se tedy ještě jednou na ten vlak a oněměl údivem.

Ten vlak s tanky byl najednou nekonečný!

-Mistře, ten vlak je nekonečný!- zvolal jsem radostně.

.Ano, ten vlak s tanky je nekonečný. Je nekonečný, protože s nekonečnými vlaky tanků se obranná válka nevede,- přikývl mistr a pošimral mne svým jazykem pod nosem, tímto symbolickým orálním aktem bylo potvrzeno mé zasvěcení.

No a od té chvíle vidím na Ukrajině pravdu a nejen tam, vidím ji všude.“

Vypláchli jsme si ústa rumem a pokračovali v našem, pro mne ovšem iniciačním rozhovoru.

„Zdá se, že do toho začínám taky vidět,“ řekl jsem, i když moje jasnozřivost ještě nedosahovala takové intenzity jako jasnozřivost Cypova, „to, že Ukrajina bojuje na svém území, neznamená vůbec, že vede obrannou válku. Ba právě naopak, znamená to, že vede na svém území proti Rusku válku agresivní a útočnou.

Proto je naše vláda případem těch nejservilejnějších šašků, když dodává Ukrajině zbraně na vedení této útočné války!

Viděl někdo z těch našich šašků lidská těla roztrhaná granáty?

Když ne, tak ať se zeptá ruského generála Dvornikova, ten jich viděl v Sýrii tisíce!

A myslíš si, Cype, že generál Dvornikov touží zase srovnávat města se zemí, jako srovnal Allepo?

Netouží po tom ani trochu, jenže naše vláda ho k tomu nutí, když dodává Ukrajině zbraně na tu její zkurvenou útočnou válku!

Ta válka začala totiž už v roce 2014, kdy američtí ostřelovači v čele s Wallim postříleli na Majdanu přes sto lidí, což byl pro Ukrajinu důvod, aby vztrhla na Donbas, oblíbenou dovolenkovou destinaci ruských vojáků, kteří tak neměli, kde oddechovat při lovu ukrajinských vojáků.

A to je největší zločin proti lidskosti, bránit ruským vojákům v oddechu, to snad měli ruští vojáci jezdit na dovolenou do Karibiku jako ty?

A to nemluvím o ukrajinském jazykovém zákonu, jehož následky můžeme jasně vidět.

Ptám se:-Jak to, že se ruskojazyčný Charkov, Město hrdina, sveřepě brání svému osvobození slavnou ruskou armádou, jejíž tankisté si schválně vzali slavnostní uniformy, aby před obyvateli Charkova nedělali ruské armádě ostudu?-

A sám si odpovídám: -To je neblahou zásluhou ukrajinského jazykového zákona a obecně ukrajinské genocidy ruskojazyčných Ukrajinců, kteří měli strach přivítat své ruské osvoboditele!-

Tím vším se má zábránit jednotnému postupu slovanských zemí a taky jednotnému postupu Ruska a Německa, což se navzájem nevylučuje, protože protektorát Čechy a Morava byl přece slovanský!

To by bylo pro Západ velmi nepříjemné, vždyť ekonomický souboj s RVHP prohrával na plné čáře!

Není pochyb o tom, že jednotný slovanský tábor v čele s Ruskem by Západ hospodářsky převálcoval, to je jasné, protože každý Rus má už teď přepychovou jachtu, kdežto každá česká rodina je vůbec ráda, když má dvě auta, ve kterých jednou za tři dny odveze velký nákup!

To je skutečný a jediný důvod války na Ukrajině, ne nějaká její denacifikace, ne nějaká její demilitarizace, ne nějaké začlenění do Velkoruské říše pod vedením Putina, ale to, aby se nespojili všichni Slované, jak k tomu na své smrtelné posteli nabádal Karel Havlíček, velebiv Rusko až za hrob, a aby Německo nedostalo ruské suroviny!“

Bylo vidět, že už jsem skoro jasnozřivý jako Cyp, ale na Cypa jsem samozřejmě ještě neměl, protože ten mne upozornil na jeden zajímavý detail.

„Vzpomínáš si, kdo poslal Lenina do Ruska, aby ho zlikvidoval a rozvrátil bolševickou revolucí?“ zeptal se Cyp, můj zenový mistr.

„No jasně, Lenina poslali do Ruska Němci,“ přikývl jsem.

„A teď mi řekni, odkud přijel do Ruska Putin!“ ušklíbl se Cyp.

„Z Německa,“ řekl jsem, ale pak se zarazil a pohlédl na Cypa, „chceš říct, že Putina poslali do Ruska...“

Byl jsem tak ohromený tím, co mi naznačil Cyp, že jsem lapal po dechu.

„Jo, poslali ho tam, aby zlikvidoval Rusko na Ukrajině podle staré poučky, že kdo ovládá Heartland, ovládá celou zeměkouli, včetně Měsíce, toho věčného souputníka Země a taky Marsu, toho věčného souputníka Slunce. Napřed poslali Putina do Ruska, aby pak mohli posílat zbraně na Ukrajinu,“ uvedl mne do obrazu Cyp, můj zenový mistr.

Byl jsem taky zasvěcený.

„Ty kurvy!“ vykřikl jsem na adresu světovládců, kteří rafinovaně poslali do Ruska psychopata Putina, aby zmocnili ruských surovin.

Cyp, jako správný zenový mistr, to vzal  sportovně.

Vyprázdnil panáka toho skvělého rumu, jen ho tentokrát nevyplivl, ale spoknul, přičemž veřejně prohlásil: „Nevěřil jsi mi, když jsem ti říkal, že jdou pro nás a naše děti, že? Po našem rozhovoru, už ale tušíš, o co jde že? Tak už jsou tady a zničí celou Evropu, jak ji dnes známe, pokud je nezastavíme.

Vychutnávejme si všechny ty vymoženosti našeho světa, jak ho dnes známe, ještě na to budeme na tuto zkurvenou dobu s láskou vzpomínat, až se objeví nájezdníci...“

A já jen podotýkám, aby nedošlo k tragickému omylu, že těmi nájezdníky Cyp namyslel kultivovaný lid svaté Rusi v rámci jeho speciální vojenské operace na snížení vlivu USA a Evropské unie ve světě...

P.S. Každému, kdo ještě naivně věří, že Ukrajina vede obrannou válku jako důkaz předkládám následující video, obrannou válku lze vést přece jen toliko s klacky, protože jinak se velmi snadno změní ve válku útočnou, Stalin by mohl vyprávět...

 

 

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 12.4.2022 10:07 | karma článku: 21,36 | přečteno: 386x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

17.5.2024 v 16:57 | Karma: 19,51 | Přečteno: 294x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 23,62 | Přečteno: 519x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 7,73 | Přečteno: 79x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,38 | Přečteno: 648x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 25,11 | Přečteno: 424x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  9:49

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

Spolupředsedové AfD vyzvali Bystroně, ať opustí předvolební kampaň

18. května 2024

Spolupředsedové německé pravicově populistické strany Alternativa pro Německo (AfD) Alice Weidelová...

Západ má strach z ruské porážky stejně jako z té ukrajinské, soudí Zelenskyj

18. května 2024  8:46

Sledujeme online Západ se bojí porážky Ruska stejně jako porážky Ukrajiny, což je absurdní. Řekl to v pátek...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

  • Počet článků 2970
  • Celková karma 24,43
  • Průměrná čtenost 860x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik