Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Co dohání ruské oligarchy k sebevraždě?

Ach ti ruští oligarchové! Napřed vyvraždí vlastní rodiny a pak sprovodí ze světa sami sebe. Zdá se, že běsové echtovního ruského nihilismu vstali opět z mrtvých!

            Nevím, jak čeští, ale ruští oligarchové teď na tom nejsou zrovna nejlíp. Myslím psychicky, to bude asi tím letošním jarem, které je, přiznejme si to, takové nijaké.

            Když s nimi mluvím, připadají mi zádumčiví. Něco jim říkám, ale oni mě vůbec neposlouchají, jako by přemýšleli o něčem úplně jiném.

            „Michaile Maratoviči, co je vám? Už dvě hodiny na vás mluvím, ale zdá se, že mne vůbec neposloucháte. Mám-li být upřímnýzdá se mi, že jste myšlenkami docela jinde. Co je vám?“ zeptal jsem se tuhle jednoho ruského oligarchy, s kterým jsem takto rozmlouval.

            Michail Maratovič na mne pohlédne, chvíli mlčí, pak mávne rukou a řekne jen: „Ech!“

            Nikdy jsem neslyšel smutnější ech!

            Je jasné, že Michaila Maratoviče něcotrápí a proto řeknu: „Heleďte, Michaile Maratoviči, se mnou můžete mluvit docela otevřeně, já a moskevský patriarcha jsem nejdiskrétnější lidé široko daleko. I docela malé ukrajinské dítě, sper je ďas, tu fašistickou žoužel, by poznalo, že nejste ve své kůži. Pravím vám, svěřte se mi, uleví se vám!“

            Michail Maratovič zase mlčí, ale pak se přece ze sebe dostane: „Ztratil jsem smysl života, tak je to, vážený pane!“

            „Proboha!“ zachvěji se zimničně, protože výraz drahého Michaila Maratoviče je opravdu příšerný.

            „Ptáte se, jak se mi to mohlo stát?“ zeptá se Michail Maratovič a docela sám, aniž bych ho musel jakkoliv pobízet bičem, pokračuje, „já byl vždy člověk plný chuti do života. A najednou je to pryč, vůbec nerozumím tomu, proč jsem na světě.

            Nebylo to ovšem tak vždy, to až teď, když mi zabavili jachtu, najednou nevím, co je smysl života.

            Víte, měl jsem jachtu. Žádný luxus, kdepak, nic takového si nepředstavujte. Byl to spíš škuner, než jachta, já totiž příliš nekradl.

Já kradl jen tak, aby se neřeklo, aby si nikdo neklepal na čelo a neříkal : ,Ten chlap se snad zbláznil! Miliardář a nekrade! To dokáže jen totální Babiš!‘

            Nekradl jsem, nebo jen málo, takže moje jachta byla docela prostá, byl na ni třeba jen jeden společný záchod pro všechny.

            Ale kdybyste věděl, co pro mne ta jachta znamenala!

            Když jsem vyplul na širé moře, duše mi zrovna jásala. Ach bože, to byly časy. Vítr mi čechral vlasy a moře se vlnilo. Ale pak mi jachtu zabavili a bylo po všem.

            Prosím, nemyslete si, že odsuzuji válku, pardon, chci říct samozřejmě speciální vojenskou operaci, ale bez své jachty jsem jako ryba na suchu!

            Jak můžu žít bez jachty, řekněte sám!

            Ať mi klidně všechno vezmou do poslední kopějky, ale jachtu, ať mi nechají!

            Už skoro dva měsíce jsem nebyl na moři. Jsem z toho celý špatný. Nejraději bych zavraždil manželku a dcery, a pak i sebe.

            Věřte tomu!

            Až tak daleko jsem to dopracoval!

            Ruský oligarcha snad může žít nějaký čas bez Ruska, může zimu přečkat v Dubaji, nebo léto v Londýně, ale ruský oligarcha nemůže žít bez jachty. Vezměte ruskému oligarchovi jeho jachtu a jako byste mu vzali jeho širokou ruskou duši, vyvraždí celou svoji rodinu a pak zavraždí i sebe!“

            To, co mi říkal Michail Maratovič, nebylo zrovna dvakrát veselé. Ale naděje, jak se říká, umírá poslední.

            Řeknu proto Michailu Maratoviči: „Víte, co vy potřebujete, Michaile Maratoviči?

            Vy potřebujete nějaký silný pozitivní zážitek.

            Co se takto přihlásit jako dobrovolník na Ukrajinu?

            Ruská armáda shání lidi na likvidaci fašistů, to by vás mohlo naplňovat, to je přece svaté poslání, likvidovat ukrajinské fašisty. Jestli chcete, zařídím vám, aby vás vzali do nějaké gardové jednotky, která bude nasazena do těch nejprudších bojů.

            Anebo posádka křižníku Moskva potřebuje doplnit, a vy přece máte rád moře. Místo jachty budete na křižníku Moskva, i to vám můžu zařídit, jestli chcete.

            Uznejte sám, pořád lepší sloužit na křižníku Moskva, než vyvraždit napřed rodinu a pak sebe, to přece není žádná perspektiva.

            Tak co, Michaile Maratoviči, dáte se na vojnu?“
            „Ano, dám se na vojnu, máte pravdu, takto se už opravdu nedá žít,“ slíbil mi Michail Maratovič.

            No a na druhý den mi jeden známý povídá: „To je hrůza, co? Ten Michail Maratovič! Napřed vyházel z okna ženu a děti, a pak skočil sám! A to byl, prosím oligarcha, rozumíte tomu?“

            Samozřejmě, že tomu nerozumím.

Ale jestli mohu apelovat na ty, kteří zabavili ruským oligarchům jachty, tak ně apeluji: „Vrať jachty, komu patří, oligarchům, jinak za jejich životy neručím!“

Bojím se, že po Michailu Maratoviči přijdou na řadu další, protože v Rusku bez jachty nemá skutečně smysl žít....

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | pátek 22.4.2022 18:12 | karma článku: 18,55 | přečteno: 380x
  • Další články autora

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 18,90 | Přečteno: 284x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 0 | Přečteno: 46x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,02 | Přečteno: 632x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 24,27 | Přečteno: 398x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,74 | Přečteno: 348x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

ING-FOREST s.r.o.
Taxátor

ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 65 000 - 75 000 Kč

  • Počet článků 2969
  • Celková karma 24,30
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik