Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

S Putinem je třeba čas od času mluvit a znát stav jeho mysli!

Veškerá bezpečnost Ruska teď stojí a padá na Putinovi. To musí být příšerná zodpovědnost, proto doufám, že Putin nejsem já 

            Po Dni vítězství to začalo jít s Putinem z kopce.

            Přehlídka byla pěkná, o to nic, i když bez letadel a křižníku Moskva, ale co je to za Den vítězství bez vítězství, navíc ještě nad fašismem a nacismem?

            „To nic, Vladimire Vladimiroviči! Ono se určitě nějaké vítězství ještě najde, nás mnogo a klacků máme taky dost!“ zkoušel utěšovat Putina Gerasimov, a snad by se mu to bylo i podařilo, kdyby bohužel Gerasimov někam nezmizel, snad na svoji jachtu.

            A tak byl Vladimir Vladimirovič smutný a ten smutek se na něm velmi, ale opravdu velmi podepsal.

            Bylo mi ho, to se ví, líto a tak jsem za ním přišel a řekl mu: „Co je to s vámi, Vladimire Vladimiroviči! Vždyť se vůbec neusmíváte! Bylo to správné rozhodnutí? Bylo! Odmítl Západ vaši čestnou nabídku k diskuzi? Odmítl! To Západ by měl být smutný, že je odpovědný za zvěrstva na Ukrajině, ne vy!“

            Ale Vladimir Vladimirovič byl na tom už hodně špatně.

            Podíval se na mě a řekl: „Kdo jsem?“

            „Kdo jste?“ odpověděl jsem otázkou.

            „Ano, kdo jsem?“ zopakoval Putin a dodal, „jsem Lavrov?“

            „Ne, kdepak, Lavrov nejste,“ ujistil jsem Putina.

            „Jsem teda Peskov?“ zeptal se Putin.

            „Ani Peskov nejste,“ zavrtěl jsem hlavou.

            „Tak to budu Zacharovová!“ zvolal Putin.

            „Ne, ne, ani Zacharovová nejste!“ vyvedl jsem Putina z omylu.

            „Ne? Tak to musím být Šojgu,“ myslel si Putin, že je Šojgu.

            „Kdepak, ani Šojgu nejste!“ odpověděl jsem.

            „Tak kdo teda jsem?“ podíval se mě Putin.

            „Ty jsi Putin,“ přešel jsem plynule do tykání a dodal, „víš, co to znamená?“

            „Co?“ zeptal se Putin.

            „To znamená, že Putin jsi ty!“ zdůraznil jsem.

            „Tak Putin jsem já,“ zašeptal Putin, jako by se modlil k bohu.

            „O tom ani nedýchej,“ řekl jsem zvesela a pokračoval, „ty jsi Putin. Nebojíš se, když nám hrozí válka na všech frontách. Vidíš před sebou cestu. Jdeš proti větru, neobracíš se zpět. Jistě, je riskantní. Ale naštěstí jsi věrný svým ideálům. Ptáš, se o kom je řeč? O tobě, Putine! Jsi Putin. Náš Putin! Náš milý Putin!“

            „Náš Putin? Náš milý Putin? To jsem?“ nevěřícně se zeptal Putin.

            „Jasně, že náš! Vezmi nás s sebou na svoji jachtu, Putine! Bez tebe, bez tvého mozku, se celé Rusko rozpadne, obsadí ho Západ a v Kremlu bude místo tebe sedět Zelenskyj!“ naléhal jsem na Putina.

            „Na moji jachtu? Co mám dělat, když jsem Putin?“ zadrmolil Putin.

            „Co? Utíkat, utíkat, utíkat!“ poradil jsem Putinovi.

            „Utíkat?“ nechápal Putin.

            „Ano, samozřejmě. A my všichni poběžíme za tebou. Lavrov, Peskov, Zacharovová, Šojgu, prostě všichni. Vždyť jsi Putin! Chceme být jen s tebou. Celé Rusko! Jo a taky celý Krym, a celý Donbas a celé Česko,“ připomněl jsem Putinovi, že s ním peče celé Česko.

            Ale marně, ani to Putina nezachránilo, že s ním peče celé Česko

            Putin místo toho, aby běžel a my všichni s ním, vypadl z okna, u kterého celou dobu stál, a které jsem bohužel nechal otevřené, myslel jsem, že čerstvý vzduch Putina osvěží...

            Radši jsem to okno zavřel, takového Lavrova by jistě byla škoda, a Peskova taky.

            Ale všechna okna bohužel zavřít nemůžu, na to nemám dost pěchoty a už vlastně ani dost generálů, co ten Gerasimov kamsi zmizel, určitě zůstalo někde nějaké okno otevřené, a jak znám Lavrova s Peskovem, bude jim moc líto, že z toho okna nevypadli taky, o Šojgu a Zacharovové a vůbec celém Rusku ani nemluvě...

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 10.5.2022 18:50 | karma článku: 20,07 | přečteno: 363x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

17.5.2024 v 16:57 | Karma: 18,43 | Přečteno: 264x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 23,47 | Přečteno: 512x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 7,34 | Přečteno: 76x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,20 | Přečteno: 646x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 24,97 | Přečteno: 418x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

Vláda se bude zabývat budoucnosti zóny Plzeň-Líně. Letecká záchranka zůstává

18. května 2024  7:23

Ministři se po stažení plánu na budování továrny na výrobu baterií do aut v loňském roce znovu...

Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica

18. května 2024

Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...

Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel

18. května 2024

Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 2970
  • Celková karma 24,39
  • Průměrná čtenost 860x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik