Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Rusko si neochvějně kráčí pro vítězství na Donbasu, Biden dává ruce pryč od Ukrajiny

Američané nedodají Ukrajině raketomety. USA nepotřebují vítězství Ukrajiny a porážku Ruska, ale dlouhou válku při které Rusko bude stále krvácet. Na Ukrajincích jim vůbec nezáleží, ti jsou užiteční jen jako potrava pro děla

            Zprávu o tom, že Američané nedodají Ukrajincům raketomety jsem se dozvěděl od Medvěděvaa. Medvěděv byl štěstím bez sebe, zalykal se a breptal. Jeho zpráva mi udělala velkou radost, hlavně kvůli Olze.

            „Musím za Olgou do televize! Koupím ji růže!“ vykřikl jsem, když Medvěděv domluvil.

            Vím moc dobře, že Olga miluje růže. Každý den ji posílám velký pugét, ale dnes jsem se rozhodl, že je Olze doručím růže sám, když je už jasné, že Donbas bude brzy náš, ruský.

Koupil jsem tedy Olze velkou kytici, a běžel za ní hned do televize. Měl jsem štěstí. Olga zrovna nevysílala, seděla v šatně a spravovala si svůj make-up.

            „Dneska se mi nějak pořád drolí. Vidíš, tady se mi zase kousek odloupl a tady taky,“ ukazovala si Olga na svou milou tvář, aby nakonec řekla, „nedá si nic dělat, asi budu muset udělat nový. Pomůžeš mi?“

            „Milerád!“ přikývl jsem a už na nic nečekaje, vrazil jsem Olze do ruky obrovský pugét.

            „To je pro tebe, Olgo! Donbas je náš! Biden Ukrajincům raketomety nepošle,“ blahopřál jsem Olze k vítězství na Ukrajině.

            Olga se zapýřila.

            „Dostali strach. Plným právem! Naše reakce by byla hodně tvrdá. Naštěstí to pochopili, že s námi nejsou žerty, byla by z toho třetí světová válka, na naší stranu by se přidal celý svobodný svět,“ řekla Olga a radostně vykřikla, „jé, ty jsou krásné! Miluji růže! Připadám si Ala Pugačevova, nebo Maja Plisecka. Hned je dám do vázy. Tamhle je, napusť, prosím, do ní vodu!“

            Napustil jsem do vázy vodu a podal ji Olze.

            Když byly růže bezpečně ve váze, řekl jsem: „Kdepak, když se ruské armádě podaří shromáždit minimálně padesát děl na jeden kilometr frontové linie, tak je prostě neporazitelná. A to se na Donbasu povedlo. Už brzy bude osvobozený.“

            Slova o osvobození Donbasu přivedla Olgu do extáze!

            „O, svoboda, strašlivá svoboda! Už brzy ji na Donbase okusí. Její sladkost, její vášnivost. Snad je svoboda nezlomí. Svoboda, to je tady u nás v Rusku, jako úder palicí mezi oči. Škoda, že se toho nedožil Putin!“ zvolala Olga.

            „Cože, Putin je mrtvý?“ vytřeštil jsem na ni oči.

            Nechtělo se mi věřit, že je Putin opravdu mrtvý.

            Ale bylo to tak.

            „My všichni jsme už dávno mrtví. To, co vidíš, jsou jen naši dvojníci. I já jsem mrtvá, vypadla jsem z okna! Celé Rusko je mrtvé, protože taky vypadlo z okna!

Existuje už jen dvojník Ruska.

Ach bože, proč mi ten makeup, nechce dnes držet a za chvilku mi už přijdou do studia hosté!“ zvolala zoufale Olga, respektive dvojnice Olgy, když se jí i nový make up začal odlupovat.

Byl to opravdu vážný problém, ale já byl ještě trochu paf z toho, že Rusko je mrtvé, a místo něho hraje roli světové velmoci už jen jeho dvojník.

            „Takže Rusko už je dávno mrtvé, Ukrajinu napadl jeho dvojník, v jehož čele stojí dvojník Putina. A ty jsi jen dvojnice, a Lavrov taky, všichni,“ řekl jsem zamyšleně.

            „Jo, všichni. A já taky,“ řekla Olga a smutně dodala, „já si snad budu muset dát na obličej maltu, ta mi snad nebude opadávat.“

            A malta opravdu na tváři Olgy držela, když odcházela do televizního studia.

            Měli ale ti Američani zpekla štěstí, že si to rozmysleli s těmi raketomety, tihleti dvojníci jsou mnohem horší než ti, kteří jsou už dávno mrtví, tihleti dvojníci si nepotrpí na řečičky, běda, já už to dávno tušil!

 

           

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | pondělí 30.5.2022 18:17 | karma článku: 17,13 | přečteno: 589x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Česká hřbitovní vláda překrucuje dějiny a dezinterpretuje výsledek 2. světové války

Hlas lidu, hlas Boží! Snad proto naše hřbitovní vláda hanobí hroby padlých rudoarmejců a ničí pomníky Rudé armády, naší slavné osvoboditelky...

9.5.2024 v 16:15 | Karma: 21,31 | Přečteno: 449x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Hlavní vinu za rozpoutání války na Ukrajině nese prof. Václav Klaus

Smím mít vlastní názor? Nebo je každý, kdo ho má odlišný od vládní linie a jediné pravdy, ruský šváb a Putinův nohsled?

7.5.2024 v 17:42 | Karma: 21,47 | Přečteno: 441x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Neúčast českého zástupce na inauguraci V.V. Putina je mezinárodní ostuda

Stydím se za naši hanebnou vládu, která neumožnila ani J. Nohavicovi, ani Václavu Klausovi aby dnes reprezentovali Českou republiku v Kremlu

7.5.2024 v 15:49 | Karma: 21,48 | Přečteno: 363x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Kdo seje len, nesklízí bouři!!!

Už jste zkoušeli, i když jste třeba konzervativní katolíci, odříkávat místo Otčenáše či Zdrávas tibetskou mantru? Jestli ještě ne, tak to ani nezkoušejte, bylo by to ve vašem případě zcela zbytečné...

4.5.2024 v 15:33 | Karma: 18,78 | Přečteno: 512x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Češtinářky, čili om padme mani hum

Výborně, Varle. Tohle je úplně jiný level. Holt kdo umí, ten umí. Zasloužená trefná karma. Jo, souhlasím, tohle už se dá naprogramovat s přehledem

4.5.2024 v 13:24 | Karma: 15,08 | Přečteno: 274x | Diskuse| Hyde park
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

Hokej Česko - Finsko je pro řadu poslanců důležitější, divil se Fiala z SPD

10. května 2024  5:43,  aktualizováno  17:30

Korespondenční volbu čeká už jen závěrečné hlasování. Do boje o ni vstoupilo začínající hokejové...

Rusko útočí na Ukrajinu z nového směru. Bránit Charkov zamířily posily

10. května 2024  12:40,  aktualizováno  17:25

Ruské jednotky se pokoušejí prolomit ukrajinskou obranu v pohraničí na severu Charkovské oblasti,...

Hromadná nehoda na Kladensku. Při havárii čtyř aut se zranili čtyři lidé

10. května 2024  15:53,  aktualizováno  17:21

Čtyři auta havarovala v pátek odpoledne na křižovatce u Unhoště na Kladensku. Při nehodě se zranili...

Řidič auta zkřížil cestu náklaďáku, záchranáře přivolal elektronický systém

10. května 2024  17:08

Na křižovatce u Rájce na Rychnovsku se ve čtvrtek dopoledne srazilo osobní auto s nákladním vozem....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2963
  • Celková karma 24,69
  • Průměrná čtenost 862x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik