Ať premiér přestane fňukat a postaví se k tomu jako chlap s kulema!!!

23. 06. 2022 6:12:41
Napadli nás Marťani! A usadili se ve Strakově akademii! Mají naplánované mnohem větší zadlužení než Babiš a to jen proto, aby nás nenechali padnout! To Babiš by jen zvýšil důchody a bylo by hned po krizi!!

K projevu premiéra Fialy, není co dodat, a proto k němu ani nic nedodávám.

Všichni to slyšeli. Na Zemi konečně přistáli Marťani. Jen nejsou zelení, ale modří. Celá planeta je modrá, ne zelená.

Raději se s vámi rozdělím o jednu, docela vlastní zkušenost.

Nedávno jsem navštívil jednu zemi. Sotva se mi podařilo překročit hranice, nevycházel jsem z údivu. Nikde žádná inflace, ani náznak chudoby. Chtěl jsem se zeptat, jak je to možné, ale vlastně jsem neměl koho, protože nikdo nikde zemi. Nakonec mi nezbylo zajít než na úřad vlády. Tam jsem, díky bohu, zastihl premiéra, který právě na čemsi makal.

„Promiňte, že vás ruším, ale nikde nikdo, chci se jen na něco zeptat,“ řekl jsem mu.

Premiér se usmál, byl to skutečně velmi sympatický muž skromných gest a bystrého pohledu a téměř omluvně řekl: „To víte, je čas dovolených, všichni, celý národ je někde na dovolené.“

Div jsem po těch slovech neoněměl.

„Na dovolené? Panebože? Vždyť je strašlivá drahota?!“ nechápal jsem, jak může být v dnešních těžkých časech celý národ někde na dovolené.

„Drahota? Jaká drahota?“ podivil se premiér.

„Babišova. A taky Fialova. Prostě drahota. Inflace, a taky příšerná chudoba. Exekutoři mají žně,“ řekl jsem.

„Nic takového u nás nemáme!“ usmál se premiér.

„Nemáte inflaci? Všude je přece inflace!“ namítl jsem.

„Všude možná, u nás určitě ne!“ zavrtěl hlavou premiér.

„Jak je to možné?“ nechápal jsem.

„Docela jednoduše. Když byl covid, nikomu jsme nic nedávali. Nechali jsme prostě padnout firmy, které byly nezdravé. Lidé nedostávali od státu žádné peníze za to, že se flákají. Podařilo se nám tak nenastartovat inflační spirálu,“ pochlubil se premiér.

„A to si lidé nestěžovali, že jim stát nedává žádné peníze, za to, že se flákají?“ nechápal jsem.

„Ne, nikdo si nestěžoval. Všichni byli rádi, že zkrachovaly všechny firmy, které měly zkrachovat už dávno. Lidé, kteří v nich pracovali, byli nadšeni, že si mohou najít práci v prosperujících firmách a nemusejí se už bát o holé životy,“ vysvětlil mi premiér.

„To je zvláštní! Opravdu zvláštní! Lidi byli rádi, že jim stát nedává žádné peníze!“ vykřikl jsem údivem.

„Co je na tom zvláštního? Každý přece ví, že tisk nekrytých peněz roztáčí inflační spirálu,“ divil se ten premiér mému údivu.

„Dobře. Ale co drahé energie?“ namítl jsem.

„Pojďte, něco vám ukážu,“ řekl premiér.

„Pojďme!“ souhlasil jsem.

Šli jsme několik hodin, až jsme došli k obřím plynovým zásobníkům.

„Vidíte, všechny jsou plné. Sám jsem je postavil a naplnil plynem z této roury. Je to moc dobrá roura. Plyn z ní teče pravidelně a vlastně skoro nic nestojí. Máme plné zásobníky, máme rouru, ze které teče plyn, který skoro nic nestojí, logicky tedy nemůže být u nás žádná drahota,“ ukázal mi premiér obří zásobníky a rouru, ze které tekl plyn.

„No dobře, ale co elektřina?“ chtěl jsem vědět.

„Elektřina? Pojďte, něco vám ukážu!“ vyzval mne premiér.

„Pojďme!“ souhlasil jsem.

Zase jsme šli několik hodin, až jsme přišli k elektrárnám.

„Vidíte? To jsou naše elektrárny! Sám jsem je postavil. A všechny patří státu! Některé jsou jaderné, některé uhelné, a všechny vyrábějí náramně levnou elektřinu, protože jsou státní. To je základ, elektrárny musí být státní, pak vyrábějí i levnou elektřinu,“ vysvětlil mi premiér tajemství levné elektřiny.

„Rozumím,“ přikývl jsem a zeptal se, ještě na potraviny, i když už jsem předem tušil odpověď, „a co potraviny?“

„I ty máme levné. Pojďte, něco vám ukážu,“ vyzval mne premiér.

„Pojďme!“ souhlasil jsem.

Šli jsme zase několik hodin, až jsme došli k obřím obilným silům.

„To jsou obilná sila. Všechna jsou plná. Sám jsem je postavil. Máme takové zásoby obilí, že jeho cena je takřka nulová, protože je ho na domácím trhu strašlivý přebytek. Místo, abychom je od pěstovatelů draze vykupovali, dáváme jim dotace. Ale zároveň si hlídáme, aby ani jedno zrnko neopustilo naši zemi. Díky tomu máme zásoby zrna na sedm hladových let,“ objasnil mi premiér.

Dlouze jsem na něho hleděl a pak se zeptal: „Vy jste se dostal k moci prostřednictvím demokratických voleb?“

„Ano, prostředním demokratických voleb. Slíbil jsem lidem krev, pot a slzy. Řekl jsem jim, že jim stát pomůže nejlíp tak, když jim nijak nepomůže, protože pak se budeme moci soustředit na skutečně důležité věci.

Máme levnou elektřinu, máme levný plyn, máme levné obilí, to všechno dokážu jako premiér zajistit.

Za těchto okolností je například zvyšování důchodů zcela zbytečné.

Na co zvyšovat důchody, když je všechno levné a bude ještě levnější, až postavím dalších deset elektráren?

Říkám vám, slibte lidem krev, pot a slzy a musíte vyhrát každé volby.

U nás nikdo ani nic jiného neslibuje, než jen krev, pot a slzy, opozice mě pořád kritizuje, že je u nás málo krve, potu a slz.“

Přiznám se, že mi bylo v tu chvíli do pláče, když jsem si vzpomněl, jak to chodí u nás.

Kdo nám slíbil krev, pot a slzy?

Všichni nám slibují, že nás nenechají padnout, že nás budou podepírat. Ale ty podstatné a zásadní věci, ty jim unikají. A pak to taky tak u nás vypadá. Inflace, drahota, chudoba, však to sami vidíte a cítíte, prostě to jde u nás od desíti k pěti a konce toho nevidět, prostě nám chybí muži skromných gest a bystrého pohledu, o ženách ani nemluvě, ty nám lžou nejvíce.

Autor: Karel Trčálek | čtvrtek 23.6.2022 6:12 | karma článku: 20.58 | přečteno: 565x

Další články blogera

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.89 | Přečteno: 578 | Diskuse

Karel Trčálek

Není to velmi nefér vůči ostatním blogerům, že je můj článek pořád ještě na titulce blogu?

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale přijde mi to silně nefér vůči panu Nožičkovi (a o jisté kolegyni blogerce ani nemluvě), že je můj článek pořád na titulce, zatímco článek pana Nožičky tam už dávno není....

26.3.2024 v 9:19 | Karma článku: 33.37 | Přečteno: 804 | Diskuse

Karel Trčálek

Kam se poděli Rajchlovi proruští dezoláti? Kdy podá vláda pětihnusu konečně demisi?

Nikdy bych nenazval včerejší účastníky statisícové protivládní a mírové demonstrace za proruské dezoláty, kdyby je tak neoznačil jeden z organizátorů této monstrózní akce, pan JUDr. Michal Hašek...

24.3.2024 v 17:28 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 765 | Diskuse

Karel Trčálek

Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím

Pan Nožička Josef se přiznává, že lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumí. To já, nechci se chválit, jim rozumím naopak velmi dobře...

23.3.2024 v 18:01 | Karma článku: 42.96 | Přečteno: 9569 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 18.48 | Přečteno: 280 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.10 | Přečteno: 508 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.71 | Přečteno: 464 | Diskuse

Michal Sabó

Rudá záře nad Moskvou aneb mají teroristi právo na soucit?

Útok v Rusku, při němž útočníci v koncertním sále na okraji Moskvy v pátek zabili nejméně 133 lidí a mnoho dalších zranili, nám nastavil zrcadlo. Máme Rusko litovat?

26.3.2024 v 7:13 | Karma článku: 36.52 | Přečteno: 2304 | Diskuse

Bohumír Šimek

Je Babiš bezpečnostní riziko?

Mimořádná schůze sněmovny, tentokrát svolaná vládní pětikoalicí, které přetekl kalich trpělivosti, a která zvažuje riziková chování opozice, a opozice obviňující z bezpečnostního rizika vládu. Kdo má pravdu?

25.3.2024 v 18:15 | Karma článku: 22.86 | Přečteno: 651 | Diskuse
Počet článků 2931 Celková karma 24.69 Průměrná čtenost 868

Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...