Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Šťastná to země, kde nemají ČOI! Třeba Gruzie!

Žrádlo se u nás nedá žrát, protože to jsou bruselské prefabrikáty a je drahé, protože musíme ze svých daní živit státní správu. Jestli se chcete pořádně nažrat, musíte jet do Gruzie, tam nemají ČOI, tajak v Porubě...

            Už hodinu seděl ten pán v osamělém bistru a nechal po sobě lozit mouchy, nimraje se v mrtvičnatém stejku, vzdychaje u toho a žvýkaje každé sousto dobře deset minut zrovna tak, jako by to byla jeho poslední večeře před popravou a on se takto snažil ještě urvat ze svého života co nejvíc.

            Konečně přišlo obsluze tohoto pána líto a tak se zeptala: „Nechutná vám náš pravý argentinský stejk? „

            Po této otázce se pán rozplakal, chytiv si hlavu do dlaní: „Už nemůžu takto dál žít! Už nedokážu být taková svině, dohnalo mě svoje vlastní svědomí, já se k vám nepřišel najíst, já....“

            Pán se tak rozvzlykal, že nebyl schopen slova.

            Ale i obsluha na chvíli děsem oněměla, aby pak vykřikla: „Proboha snad nejste...“

            „Ano, jsem!“ vykřikl onen pán a zoufalství v jeho tváři by se dalo krájet cirkulárkou, „ano jsem obávaný inspektor ČOI Trachta alias Svině!“

            „Svině!“ vykřikla obsluha a zhnuseně pokračovala, „Svině, která v mistrných převlecích navštěvuje restaurace, stánky, tržnice, jakož i ilegální jatka, aby tam rozdávala pokuty, nebo je rovnou zavírala?!“

            „Ano, já jsem Svině! Ale už takto nedokážu žít, už nedokážu být svině!“ zavyl nelidsky inspektor ČOI Trachta a poklekl před obsluhou, „zkopejte mě! Zkopejte, nic jiného si nezasloužím!“

            „Tu máš ty Svině jedna sviňská!“ kopla obsluha do inspektora Trachty, až se ten svalil na zem.

            „Víc, ještě víc! Ať smyju všechna ta svinstva, kterých jsem se dopustil, ať vykoupím svou vinu,“ žadonil inspektor Trachta.

            Ale obsluha už do inspektora Trachty nekopla, jen se pohrdavě ušklíbla: „Tak svědomí. Svědomí tě dohnalo, ty svině? Kolik michelinských restaurací jsi zlikvidoval jen proto, že vydávaly polské hovězí za argentinské? Přiznej se!

            Tys to byl, který dohnal Poilrecha do blázince!

            Vidíš, a teď na tebe taky došlo!

            Na každou svini se vaří voda!“

            „Přišlo na vás udání! Prý děláte steaky z nuceného výseku a taky prý u vás po hostech lozí mouchy! Všude jsem chodil na něčí udání! Jak nějaký estébák, ale Nohavica se aspoň veřejně přiznal, že svými udavačstvím nikomu neublížil, ale za mnou zůstávala jen spálená země!

            Kam jsem přišel, tam do týdne zavřeli!

            Byl jsem hrdý na to, že pracuji u ČOI a přitom jsem byl jen obyčejná svině, navíc ještě ke všemu neúplatná!

            Kdybych bral aspoň úplatky, dalo by se to pochopit, dalo by se říct, že to dělám pro peníze!

            Ale já to dělal z čisté radosti, že mohu takřka nevinným lidem docela zničit jejich život.

            I vás jsem chtěl zničit!

            Ale jak po mne lozily ty mouchy, něco se ve mně zlomilo!

            Proč to tak šimrá, když po člověku lozí mouchy?!

            Ty mršky se dotkly, jak po mně lozily, nějakého mého citlivého bodu a ve mně se všechno obrátilo vzhůru nohama.

            ,Co jsem to, proboha, za svině! Takto ničit lidem životy!‘ uvědomil jsem si s hrůzou, kdo jsem.

            Svině!“ zalkal inspektor ČOI Trachta.

            „No, hlavně, že vám to došlo. Ještě máte pořád naději, že přestane být sviní, na rozdíl od premiéra Fialy. Ten už šanci na své polepšení dávno propásl,“ řekla smířlivě obsluha.

            „Ano, snad přestanu být sviní!“ přikývl horečnatě inspektor Trachta a ukázal na mouchy, „to jsou vaše mouchy?“

            „Kdepak naše! To jsou mouchy z Ukrajiny! Nemůže je odtud dostat! Obtěžuji hosty, lozí po nich a není dne, aby někomu nějaká nevletěla do úst,“ posteskla si obsluha.

            „A maso máte odkud?“ ukázal inspektor Trachta na steak.

            „Ale z kafilerky. Tam je za polovic, při té dnešní Fialově drahotě to ani jinak nejde a pak, když ho vezmeme na černo z kafilerky, tak nemusíme živit z našich daní státní správu, proto je to tak levné a chuťově pestré, protože v kafilerce končí kdeco,“ přiznala se bez uzardění obsluha.

            A inspektor Trakta se skutečně polepšil.

            Místo toho, aby podnik na místě zavřel, přistoupil k obsluze a políbil ji na čelo: „Jděte a nehřešte už více!“

            To řka, naházel bývalý inspektor Trachta do sebe zbytky argentinského stejku a bez zaplacení vyšel ven před bistro, kde byl naposledy spatřen, jak zahýbá do leva k vysokému mostu s proklatě nízkým zábradlím.

            Šťastná země to země, kde inspektoři ČOI skáčou z mostu!

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | úterý 28.6.2022 11:11 | karma článku: 22,74 | přečteno: 693x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 18,23 | Přečteno: 428x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 19,93 | Přečteno: 255x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,71 | Přečteno: 336x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Daň ze slazených nápojů? Další nesmysl od bruselských poskoků z fialové pětidemolice

Tak máme tady další bizarní návrh od naší slavné vlády, která chce tentokrát zdanit slazené nápoje, samozřejmě na příkaz Bruselu...

13.5.2024 v 15:17 | Karma: 18,24 | Přečteno: 431x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Česká hřbitovní vláda překrucuje dějiny a dezinterpretuje výsledek 2. světové války

Hlas lidu, hlas Boží! Snad proto naše hřbitovní vláda hanobí hroby padlých rudoarmejců a ničí pomníky Rudé armády, naší slavné osvoboditelky...

9.5.2024 v 16:15 | Karma: 22,61 | Přečteno: 556x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Mluvit se bude o jednotě i Ukrajině. Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu

15. května 2024  22:42

Ruský prezident Vladimir Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu. Sejde se mimo jiné se svým...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2967
  • Celková karma 24,64
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik