Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Raději budu mít strach s Vrabelem a Klausem, než držet hubu a krok s Michprdem!

Vrabel a Klaus, to jsou dvě nejvýraznější vůdčí osobnosti nynějšího národního obrození, a já za nimi půjdu kamkoliv, protože tato země je naše a my si převezmeme zpět!!!

Za sebe, v dnešní době, kdy jsou lidé zavíráni za své názory, např. Václav Klaus do Institutu Václava Klause, kdy je Vladimir Vladimirovič Putin cpán do černého pytle, místo toho, aby se s ním slušně zacházelo a jednalo jako s rovným, v době, kdy je s lidmi manipulováno, ačkoliv každý si může pohodlně dohledat pravdu na internetu, kdy vláda docela otevřeně schvaluje terorismus proti civilním osobám (např. Duginová, bratři Mašínové, či Politkovská), říkám za sebe: „Raději budu mít strach s Vrabelem, než abych držel hubu a krok s Milionem chvilek pro demokracii!“

Cílem dnešní demonstrace proti strachu je jen to, aby lidé drželi hubu a krok s organizovaným zločinem, na který je zcela evidentně spolek Milion chvilek pro demokracii napojen, a který zcela evidentně určuje linii jeho činnosti.

Ale já hubu ani krok držet nebudu!

Proto poslouchejte, milí chvilkaři, co vám vzkazuji: „Neberte mi můj strach! Kdo zná skutečnou pravdu, ten musí mít strach!

Vaše lži jsou snad milosrdné, ale jsou to pořád jen lži!

Fialový hnus vede tuto zemi do katastrofy, protože ve vládě fialového hnusu není ani jeden jediný odborník, a navíc nám kvůli fialovému hnusu vypovědělo Rusko válku.

Nemám se snad bát, když na nás mohou kdykoliv dopadnout jaderné hlavice?

Nemám se bát, že zdraží plyn desetkrát a elektřina dvacetkrát, nemám se bát, že k tomu může dojít každou hodinu, každou minutu, protože nikdo neví dne ani minuty!

Je toho tolik, čeho se musíme bát a já nemám mít strach?

Já jsem pro jednání s Putinem, vy jste pro válku!

Já jsem pro levný plyn, vy jste zase pro válku!

Já jsem pro vládu odborníků, která zakroutí drahotě krkem, vy jste pro národní katastrofu pod patronátem fialového hnusu!

Já jsem pro vystoupení z NATO, EU, WHO, OSN a Svazu zahrádkářů, protože jen tak budeme skutečně neutrální a svobodní, vy jste pro likvidaci českého národa!

Já jsem pro naši potravinovou soběstačnost, vy jste pro hladomor!

Já jsem proto, aby byla levná elektřina, vy jste proto, aby se všechna naše elektřina vyvážela zadarmo do Německa.

Já posílám Vrablovi peníze na účet, aby bylo Česko na prvním místě, vy Vrabla obviňujete z toho, že je obchodník se strachem.

Já jsem pro národní obrození, vy chcete Českou republiku ukrajinizovat, učinit z ní rejdiště nacistů, banderovců a satanistů!

Já jsem proti očkování, vy jste pro covidový apartheid, v němž budou neočkováni přemisťováni do sociálně vyloučených ghett!

Pro mě jsou důležité zálohy na energie, pro vás jsou důležití Ukrajinci!

Já ryju držkou v zemi, vy máváte vlajkami EU!

Já tleskám Paroubkovi, vy tvrdíte, že nemám mít strach!

Všechno se změnilo, všechno zdražilo a já nemám mít strach!

Nemám mít strach z toho všeho, co se děje, z toho všeho, co dnes vidím a slyším na internetu a na sociálních sítích.

Nemám mít strach, že nebudeme neutrální, že lidé budou žít ve stejnopohlavních manželstvích!

Nemám mít strach, že se rozpadl dosavadní světový ekonomický systém a kvůli tomu se u nás zavřou podniky, protože fialový hnus se nestará o nás, obyčejné lidi, ale stará se o to, aby Ukrajinci měli dost zbraní na vraždění Rusů.

Ne, nemějte strach o můj strach!

Všechno mi můžete vzít, majetek v exekuci, svobodu, ale můj strach, můj strach mi nikdy nevezmete!

Strach, že nám nebudou vládnout odborníci, strach, že na Ukrajině nebude mír, strach, že budeme brát od Němců třikrát dražší plyn, než kdybychom ho brali z Ruska, strach ze všeho, co vyvolává strach!

Miluji svůj strach a nenechám si ho vzít!

Slyšíte, vy všichni lepšolidé, pro které je Michal David jen šmíra?!

Mám právo na strach, protože nemít strach, neměl bych už vůbec nic v tomto světě, kde budu muset jít do důchodu až v pětašedesáti, protože ten váš fialový hnus nedokáže nic lepšího vymyslet než to, jak ještě víc vlézt Bruselu do prdele!

Zkuste mi vzít můj strach a uvidíte, jak vás všechny poženeme vidlemi a sudlicemi, když to s vámi nešlo po dobrém, když jste nás chtěli ožebračit drahými energiemi!

Sejete lásku, ale sklidíte bouři, protože my nevíme, jak zaplatit drahé energie!

Jsme vlastenci, jsme lidé, kteří mají rádi tuto zemi, a jsme lidé, kteří budou bojovat proti zrádcům, kteří nás vedou do pekel ekonomické spodiny zemí Evropské unie. Jsme proti cestě do otroctví Evropské unie!

Otázkou už není, zda se to otočí, ale kdy se to otočí, a v tu chvíli poznáte i vy, co je to mít strach!!!

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Karel Trčálek | neděle 30.10.2022 18:01 | karma článku: 23,73 | přečteno: 496x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Kde se vzalo a pořád se bere tolik nenávisti?

Hezky chatbotem napsáno, potažmo popsáno. Blízko mému úhlu pohledu vidění světa a proto se vším, co je zde napsáno, bezvýhradně souhlasím...

20.5.2024 v 17:29 | Karma: 11,05 | Přečteno: 88x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

17.5.2024 v 16:57 | Karma: 21,64 | Přečteno: 440x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 24,09 | Přečteno: 548x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 9,08 | Přečteno: 103x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,39 | Přečteno: 654x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Vadná krev zabila v Británii tisíce lidí, vlády to chtěly utajit, tvrdí vyšetřování

20. května 2024  18:40,  aktualizováno  19:08

Kvůli kontaminované krvi se v Británii mezi lety 1970 a 1991 infikovalo HIV či žloutenkou přes 30...

Jsme na dostřel ANO, řekl Vondra. Chce porazit „Putinovy užitečné idioty“

20. května 2024  11:36,  aktualizováno 

Europoslanec a místopředseda ODS Alexandr Vondra řekl, že koalice SPOLU je „na dostřel“ hnutí ANO....

Prokurátor soudu v Haagu požádal o zatykače na Netanjahua a lídry Hamásu

20. května 2024  13:31,  aktualizováno  18:06

Hlavní prokurátor Mezinárodního trestního soudu (ICC) Karim Khan v pondělí požádal o vydání...

Při výkopu před kulturním domem ve Frýdku-Místku se našly lidské kosti a bota

20. května 2024  17:46

Během výkopových prací v prostoru před bývalým Kulturním domem Válcoven plechu ve Frýdku-Místku...

AURES Holdings a.s.
NÁKUPČÍ AUTOMOBILŮ - BRNO (A12460)

AURES Holdings a.s.
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 40 000 - 60 000 Kč

  • Počet článků 2971
  • Celková karma 24,31
  • Průměrná čtenost 860x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik