Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Je Elon Musk taky dezolát, protože chce mír na Ukrajině?

Podle našich spoluobčanů, kteří mají vymyté mozky Českou televizí a vládními propagandistickými řetězovými e-maily, je dezolátem každý, kdo nechce válku, ale mír. A Elon Musk chce mír...

Ne, že by byl Musk dvakrát citlivý člověk, to určitě ne.

Ale já ho viděl plakat, velmi upřímně plakat. Seděli jsme v jeho Tesle, nádherném elektrickém auťáku, co jich brzy budou plné silnice a ucpaná města, a Musk mi ukazoval jakýsi satelitní snímek.

„Vidíš to? Tady je tři sta tisíc ruských vojáků, kteří se chystají na velkou ofenzivu proti Ukrajině. To je moje vina. Tři sta tisíc vojáků, rozumíš!?

To já zavinil!“ naříkal Musk, plakaje jako krokodýl.

„Ne, Elone, to není tvoje vina. Ty jsi konflikt na Ukrajině neeskaloval. Konflikt na Ukrajině eskaloval Fiala, protože nechtěl jedna s Putinem o míru a tak Putin bude muset nakonec použít jaderné zbraně, aby dosáhl míru. Jestli se k tomu náhodou nachomýtneš, musíš si lehnout patama směrem k epicentru, teda pokud nebudou jaderné bomby vybuchovat všude kolem,“ ujišťoval jsem Muska, že válka na Ukrajině neeskaluje jeho vinou, ale vinou Fialy, které nejen že nejedná s Putinem o míru, ale i posílá na Ukrajinu nekonečné vlaky s tanky a s nekonečným množstvím tanků se obranná válka opravdu nevede.

Ale Musk trval na svém.

„Je to moje! Moje, přiznávám!“ začal se Musk bušit do hrudi a plačtivým hlasem dodával, „to já vyprovokoval Rusko k útoku na Západ!

Já!“

„Ty, že jsi vyprovokoval Rusko k útoku na Západ?“ podivil jsem se.

„Ano, já, já Elon Musk, majitel fabriky na elektroauta, kterými teď zaplavím EU!“ zalkal Elon Musk a naříkavým hlasem pokračoval, „vzpomínáš si na Falcon 9?

Narazila do Měsíce! Do odvrácené strany!

Jenže Měsíc patří Rusku, protože Rusové byli na Měsíci první díky Lunochodu 1.

Považovali to, ten náraz mojí rakety do Měsíce, za útok na své území a tak zaútočili na Západ.

Je to moje vina!

Já za to můžu, za válku na Ukrajině, měl jsem se vysrat na nějaký vesmír!“

Musel jsem se rozesmát.

„Elone, ale Lunochod 1 na Měsíc nikdy nedoletěl. Raketa vybuchla cestou tam, ale Rusové to tajili! Na Měsíci přistáli první Američani, ne Rusové, zeptej se poslance Kobzy, ten ti potvrdí!“

Musk přestal plakat a tázavě se na mě podíval: „Takže Rusové nebyli první na Měsíci?“

„Nebyli. Jak říkám, vybuchla jim raketa,“ ujistil jsem Muska.

„Ale proč potom zaútočili na Západ, když nebyli první na Měsíci?“ divil se Musk.

„To nevím. Ale můžeme zavolat Wattersovi, ten to bude vědět,“ navrhl jsem.

„Tak jo,“ souhlasil Musk a zavolal Wattersovi, ale ten to nebral.

Asi právě natáčel novou, lepší verzi The Wall.

A tak jsme si Muskem pustili aspoň to staré, ne tak dobré The Wall, vždyť Elon byl v dětství taky samotář a taky ho ve škole šikanovali jako Putina...

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | úterý 14.2.2023 17:55 | karma článku: 19,05 | přečteno: 343x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 18,48 | Přečteno: 448x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 20,13 | Přečteno: 259x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,71 | Přečteno: 336x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Daň ze slazených nápojů? Další nesmysl od bruselských poskoků z fialové pětidemolice

Tak máme tady další bizarní návrh od naší slavné vlády, která chce tentokrát zdanit slazené nápoje, samozřejmě na příkaz Bruselu...

13.5.2024 v 15:17 | Karma: 18,24 | Přečteno: 431x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Česká hřbitovní vláda překrucuje dějiny a dezinterpretuje výsledek 2. světové války

Hlas lidu, hlas Boží! Snad proto naše hřbitovní vláda hanobí hroby padlých rudoarmejců a ničí pomníky Rudé armády, naší slavné osvoboditelky...

9.5.2024 v 16:15 | Karma: 22,61 | Přečteno: 556x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Mluvit se bude o jednotě i Ukrajině. Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu

15. května 2024  22:42

Ruský prezident Vladimir Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu. Sejde se mimo jiné se svým...

  • Počet článků 2967
  • Celková karma 24,64
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik