Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Rusko podepsalo s Ukrajinou smlouvu o příměří, ale Západ tuto smlouvu porušil!!!

Snad se pan Větvička nebude zlobit, že jsem ho tentokrát předběhl, ale nemohl jsem jinak. Prezident Putin ukázal tajnou smlouvu o příměří, na základě které se Rusko stáhlo od Kyjeva, ale Západ tuto smlouvu porušil a napadl Rusko!

Musím přiznat, že se Ladik dost často mýlil. Ale tentokrát jsem musel dát Ladikovi za pravdu.

„Hm, ten tvůj podpis vypadá skutečně jako pravý,“ řekl jsem a vrátil Ladikovi papír, který vytáhl ze své kapsy u trenýrek, což je ta nejnebezpečnější skrýš, pokud tedy nedáváte trenýrky prát.

„Jo, je to můj podpis, musím to poznat,“ řekl Ladik a ukázal na papír, „podepsal jsem to v Čopu. Je to smlouva o příměří, kterou jsem vyjednal a podepsal za Ukrajinu. Rusové se mi v té smlouvě zavazují, že se stáhnou od Kyjeva a já jsem zase za Ukrajinu podepsal, že nevstoupí do NATO.“

„To s tím nevstoupením do NATO, to bylo od tebe rozumné, že jsi to nepodepsal. Stačí, že budeme mít v Mošnově americkou základnu a Američané si u nás budou dělat, co se jim zlíbí. Za mně je to jednoduše ztráta suverenity. Palec nahoru!“ pochválil jsem Ladika za to, že neopomněl ve smlouvě o příměří vyjednat to, že Ukrajina nevstoupí do NATO a zůstane tak suverénní.

„V té smlouvě je úplně všechno.

Jmenuje se ‚Dohoda o trvalé neutralitě a bezpečnostních zárukách Ukrajiny‘. O těch zárukách (Ukrajině) je tam 18 článků. Kromě toho je tam dodatek. Týká se to ozbrojených sil i dalších oblastí. Všechno je tam ošetřeno. Včetně počtu vojenských jednotek, vybavení a vojenského personálu. Tady ten dokument je. Je parafován. Můj podpis za Ukrajinu je tam, takže ta smlouva je směrodatná,“ informoval mě Ladik o obsahu smlouvy, kterou se mu podařilo vyjednat s Ruskem a smutně dodá, „Když ale Rusové poslušně stáhli vojáky od Kyjeva, Američani tu dohodu smetli ze stolu, do propadliště dějin, abych to řekl slušně.“

Chápal jsem, co musel Ladik cítit, když držel v ruce smlouvu, která mohla ukončit válku už před rokem, takže už víc jak rok mohl být i Donbas, i Krym zase ukrajinský.

„Jestli to správně chápu, tak Rusové od Kyjeva na jaře 2022 neutekli, ale podepsali s Ukrajinci tajnou smlouvu o stažení vojsk a jisté odpovědi z ukrajinské strany. Která ovšem nebyla dodržena. Pak začíná dávat smysl, proč jeden ukrajinský člen delegace byl zabit měsíc a půl před podepsáním této dohody a proč byl nahrazen tebou, Ladiku,“ pokýval jsem smutně hlavou a taky dodal, „může potom Rus věřit nějaké smlouvě se Západem?

Soros taky přece prohlásil, že se NATO nebude rozšiřovat na východ a Česká televize taky tvrdila, že se neočkovaní nebudou střílet.

A tady to máme!

USA už od roku 1949 chtělo válku s Ruskem(tehdy SSSR) proto založili útočný pakt NATO. Takže dokud nebude USA zničeno nebo alespoň nebude podřízeno světovému společenství,tak bude dále provádět svou agresívní válečnou politiku, kterou provádí už 200 let.

Je už nejvyšší čas pro speciální vojenskou operaci na demilitarizaci USA!

A nezapomeňme, že v Bělorusku čekala další záloha, která tam byla na cvičení, takže Rusko se nemuselo vůbec od Kyjeva stáhnout!“

Bylo mi z toho špatně.

Ladik si schoval smlouvu zase do kapsy u trenýrek.

„Na světě jsou jen dva lidé, kteří mají originál této smlouvy. Já a Putin. Kdyby se to dozvěděla CIA, skončím jako Trujillo. Pamatuj na to! Jestli budou někde psát, že mě někdo otrávil novičokem, tak tomu nevěř, nebude to novičok?“ stačil mne Ladik ještě varovat, než do místnosti, v níž jsme se nacházeli, vtrhlo zamaskované komando, které mě povalilo na zem a spoutalo, aby mě vmžiku dopravilo do vrtulníku, který okamžitě vzlétl k nebi.

Zatím jsme ještě nikde nepřistáli, letíme a letíme, jako bychom měli doletět až na konec světa. Kdo ví, možná je Země opravdu placatá a člověk nepochází z opice, však uvidím sám, až na tom konci světa přistaneme...

Autor: Karel Trčálek | neděle 18.6.2023 18:08 | karma článku: 23,30 | přečteno: 676x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

17.5.2024 v 16:57 | Karma: 21,23 | Přečteno: 404x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 23,93 | Přečteno: 537x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 8,62 | Přečteno: 93x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,38 | Přečteno: 652x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 25,12 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

VIDEA TÝDNE: Atentát na Roberta Fica nebo pohřeb Postlerové

19. května 2024  18:23

Událostí číslo jedna tohoto týdne byl na Slovensku, ale i v Česku atentát na premiéra Roberta Fica....

Bylo za útokem na Fica víc lidí? Podle Slováků se chystal i masakr jako v Praze

19. května 2024  16:33,  aktualizováno  18:21

Aktualizujeme Slovenské bezpečnostní složky pracují při vyšetřování středečního atentátu na premiéra Roberta Fica...

Policisté skončili cestou za případem na střeše. Havarovali v křižovatce

19. května 2024  18:05

K ohlášenému napadení spěchali v neděli odpoledne policisté v pražských Modřanech. Po cestě na...

Imigrantů z LGBT komunity v Evropě přibývá. Z domovů je vyhání perzekuce

19. května 2024

Zatímco mnoho ze stovek tisíc migrantů, kteří přicházejí do Itálie z Afriky a Blízkého východu,...

  • Počet článků 2970
  • Celková karma 24,52
  • Průměrná čtenost 860x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik