Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Marek Eben o novodobých svazácích tentokrát nemluvil, přesto některé z nich opět rozzuřil

Novodobí svazáci jsou ti, kteří kvičí, když Marek Eben řekne nějaký vtip. Neboť bylo řečeno: „Podle kvikotu poznáte je“

„Víte, co je nejhorší?“ zeptal se mě Zdeněk Zavadil.

„Co? Co je nejhorší, pane Zdeňku? Vy to víte?“ překvapilo mě, co všechno Zdeněk Zavadil ví.

„Ano, vím to. Vím, co je nejhorší,“ přikývl Zdeněk Zavadil.

„Vy to víte! Víte to!“ zvolal jsem obdivně, ale hned zase zmlkl, aby mi mohl Zdeněk říct, co je nejhorší.

A Zdeněk mi to řekl.

„Nejhorší je, když si vás novodobí svazáci spletou s Markem Ebenem. Jako sršáni se na vás slétnou novodobí svazáci, když si vás spletou s Markem Ebenem!“ řekl skutečně Zdeněk Zavadil, co nejhoršího.

„Můj ty bože, to musí být opravdu strašné, když se na vás slétnou novodobí svazáci jako sršáni, protože si vás spletli s Markem Ebenem,“ otřásl jsem se děsem při po pomyšlení na to a pak se Zdeňka Zavadila zeptal, „a vám už se to stalo, že jsem tak smělý?“

Tvář Zdeňka Zavadila se zkrabatila do mučednické grimasy: „Jestli se mi to někdy stalo? Pane, pravím vám, že není dne, ani hodiny, aby si mě novodobí svazáci nespletli s Markem Ebenem, neboť můj humor je přinejmenším stejně tak jemný a inteligentní, jedním slovem nekorektní jako humor Marka Ebena!

Pořád se na mě novodobí svazáci slétají jako sršáni!“

V tuto chvíli se do debaty vložil Lukáš Hinterbuchner.

„Je ještě něco horší, než kdy se na vás slétnou novodobí svazáci jako sršáni, protože si vás spletli s Markem Ebenem!“ zvolal Lukáš Hinterbuchner dutým hlasem.

„Co je horší? Co? Proboha co?!“ vykřikli jsme, já a Zdeněk Zavadil, unisono.

„Ještě horší je, když se na vás slétnou novodobé svazačky, protože si vás spletou s Markem Ebenem!“ vykřikl Lukáš Hinterbuchner.

Zdeněk Zavadil po těch slovech omdlel, ale já jsem řekl: „Slyšel jsem, že je mezi nimi, mezi těmi novodobými svazačkami, spousta učitelek. A taky jsem slyšel, že ty učitelky jsou učiněné fúrie.“

„Ano, jsou to fúrie. Proto jsou taky učitelky,“ přikývl Lukáš a dal se na útěk, protože se jedna taková fúrie, novodobá svazačka a učitelka objevila, a už se na něho hnala s rozevlátými vlasy v pestré sukni  a vytasenými nehty, protože si ho spletla s Markem Ebenem

Já jsem ale před ní, před tou učitelkou, utíkat nemusel. Mě si nikdo nemůže splést s Markem Ebenem, a to je moje jediná záchrana, já jsem, díkybohu, podobný na Čáryfuka!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | úterý 4.7.2023 20:40 | karma článku: 25,54 | přečteno: 871x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 20,79 | Přečteno: 584x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 21,99 | Přečteno: 308x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,72 | Přečteno: 340x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Daň ze slazených nápojů? Další nesmysl od bruselských poskoků z fialové pětidemolice

Tak máme tady další bizarní návrh od naší slavné vlády, která chce tentokrát zdanit slazené nápoje, samozřejmě na příkaz Bruselu...

13.5.2024 v 15:17 | Karma: 18,24 | Přečteno: 433x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Česká hřbitovní vláda překrucuje dějiny a dezinterpretuje výsledek 2. světové války

Hlas lidu, hlas Boží! Snad proto naše hřbitovní vláda hanobí hroby padlých rudoarmejců a ničí pomníky Rudé armády, naší slavné osvoboditelky...

9.5.2024 v 16:15 | Karma: 22,61 | Přečteno: 556x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Policistu, který opilý zaklekl 19letou dívku, propustili. Partnerka je mimo službu

16. května 2024  9:22

Policista, který v únoru uniformovaný v opilosti na pražském Smíchově brutálně napadl a zaklekl...

Policie hledá muže z Teplicka, odstavil služební auto a zmizel

16. května 2024  9:09

Na Teplicku se rozjela velká pátrací akce po pohřešovaném muži, který v úterý zanechal své služební...

Fico je nadále ve vážném stavu, oznámil Kaliňák. Operace trvala pět hodin

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  8:51

Aktualizujeme Stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl ministr obrany...

Slunečno a teplo se na pár dní loučí. O víkendu přijdou přeháňky i bouřky

16. května 2024  7:18

Podle předpovědi počasí má být na většině území ČR slunečno a teplo. Nicméně déšť nebo přeháňky ve...

  • Počet článků 2967
  • Celková karma 24,76
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik