Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pěkná dovolenka na Ukrajině

Chlastat a žrát! Tak má vypadat pěkná a ideální dovolená! A když se taková dovolená povede, je na co vzpomínat...

            Ladik je pro mě nádherný případ ukázkově statečného člověka. Ačkoliv se Podkarpatská Rus (kterou k nám přifařil Západ na základě Trianonské mírové smlouvy) nachází jen pouhých 1200 kilometrů od Chersonu (kdysi jsem tam cestou z Kerče do Lvova zkysnul sedm hodin) nebál se Ladik vyrazit tam na hezkou a především zaslouženou dovolenou.

            Však jsem mu taky svůj obdiv vyjádřil

            „Ty jsi, Ladiku, statečný jak prase, fakt. Já bych tam teď nejel ani za nic. Vždyť je to jen 1200 kilometrů od Chersonu! Zrovna tam Ukrajinci ostřelovali raketami vlastní nemocnici, aby to mohli svést na Rusko!

            Fašisti jedni zasraní!

            Já ti řeknu, že toto, kurva, není moje válka!

            Ty fašistické zfetované zrůdy jsou schopné ostřelovat i Užhorod, aby to pak mohli svést na Rusko a pak ho vojensky napadnout pod záminkou toho, že jim jde jen a jen o vlastní bezpečnost!

            Já ti říkám, a říkám ti to už pěkně dlouho, že se chystají druhé Gliwice. A ty Gliwice, to bude Užhorod, nebo Čop, aby banderovci mohli napadnout i Maďarsko!

            Jsi fakt statečný, Ladiku, že tam jedeš! Vždyť to už skoro jako mobilizace, to nás taky Američani naženou na Ukrajinu!“ chválil jsem Ladika za jeho odvahu a pak dodal, „jo, a když už tam jedeš, nemrkl by ses, prosím, tě do Volovce?

            Hned u nádraží, napravo, když jsi z něho vyšel, byla taková malá pekárna.

            Chodil jsem tam každý rok kupovat povidlové buchty a vždycky tam byla stejná prodavačka, taková mladá buchta.

            Člověče, mně by zajímalo, jestli tam ta buchta pořád je, protože, já ti tam byl naposled před třinácti rukama, to jsi byl, Ladiku, ještě na houbách, nebo jestli taky zdrhla sem k nám.

            Ale pozor, Ladiku!

            Ty buchty s povidly tam měly vždycky až ve dvě, jednou jsem si kvůli tomu nechal ujet i vlak do Mukačevo.

            Zajdi tam, prosím!“

            Ladik mi to slíbil a já nebyl dalek věřit tomu, že ho vidím naposled, vždyť do Chersonu je to jen něco málo přes 1200 kilometrů.

            Ale dnes ráno ke mně přiběhla domovnice a radostně křičela: „Ladik se vrátil! Ladik se vrátil z války!“

            „Ne z války! Ale z dovolenky se vrátil!“ upozornil jsem domovnici, načež mi vytryskly slzy dojetí.

            A tamhle už Ladik jde, aby mi sdělil, jestli je ve Volovci pořád ještě ta pekárna a jestli je tam pořád ještě ta buchta jako před třinácti lety.

            Vypadá jako vždy, nažraný a spokojený, brzy už bude u mě, posadí se za stůl, začne vyprávět, co všechno sežral a vychlastal, a pak mi řekne to, na co nejvíc čekám, a co bych si zjistil, kdybych nebyl strachem posraný až za ušima, už dávno sám…

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | úterý 1.8.2023 17:17 | karma článku: 29,22 | přečteno: 879x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 0 | Přečteno: 10x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 20,81 | Přečteno: 607x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 24,11 | Přečteno: 387x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,74 | Přečteno: 346x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Daň ze slazených nápojů? Další nesmysl od bruselských poskoků z fialové pětidemolice

Tak máme tady další bizarní návrh od naší slavné vlády, která chce tentokrát zdanit slazené nápoje, samozřejmě na příkaz Bruselu...

13.5.2024 v 15:17 | Karma: 18,26 | Přečteno: 444x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  16:22

Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Policisté i hasiči v budově BIS prověřují podezřelou zásilku s chemikálií

16. května 2024  15:44,  aktualizováno  16:17

V budově Bezpečnostní informační služby (BIS) zasahují policisté, hasiči i záchranáři kvůli...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů. Zasahovala stovka hasičů, momentálně dohašují

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  16:03

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Mladík vyhrožoval přes QR kódy vystřílením školy. Byl to vtip, řekl policii

16. května 2024  12:53,  aktualizováno  15:57

Mladík vyhrožoval, že vystřílí Integrovanou střední školu ve Vysokém nad Jizerou na Semilsku....

  • Počet článků 2968
  • Celková karma 24,39
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik