Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Netanjahu má na svědomí víc izraelských životů než celý Hamás dohromady

Byl to Netanjahu, kdo jako ministerský předseda nařídil v Izraeli celoplošné očkování proti covidu, jehož smrtelné následky teď vyplouvají na povrch. Už vám to docvaklo?

            Větvu jsem dlouho neviděl, až teď. Seděl v Užhorodě na nádraží, čekal na vlak Oděsy a cpal se velmi dobře vypadajícím šašlikem.

            „Sedni si. Dáš si šašlik? Tu máš, jez, je domácí,“ pozval mě Větva k sobě na lavičku a hrábl rukou do troků, které byly plné šašliku.

            Bylo to od něho pěkné, že se se mnou rozdělil ze svého.

            Zakousl jsem se hladově do šašliku a řekl: „Ta Gaza, to je průser, co? Teď jsem četl na Protiproudu, že Izraelci zničil v Gaze na příkaz papeže Františka I. třetí nejstarší křesťanský kostel na celém světě.“

            Větvova odpověď byla přesně taková, jakou jsem čekal.

            „Já jsem to říkal už dávno, že na Blízkém východě bude nějaký průser, něco jsem narajzoval po světě, abych nežral propagandu v České televizi,“ ušklíbl se Větva a, aniž by přestal žvýkat šašlik, pokračoval, „jediné, v čem jsem se spletl, je hodina. Čekal jsem, že Palestinci zaútočí na Putinovy narozeniny, ale myslel jsem, že to bude až o deset minut později.

            No, trochu jsem Hamás, podcenil.

            Ale jinak se to dalo čekat. V Izraeli se totiž očkovali proti Covidu všichni, izraelské vláda prodala za mísu šošovice izraelský lid Pfizeru, což jsou ovšem taky Židi, takže až potud je to stejně tak v pořádku, jako když Putin vraždí ruskojazyčné Ukrajince, protože nemáme právo se vměšovat do vnitřních záležitostí žádného národa.

            Jenže průser je v tom, že izraelská vláda potřebovala zamaskovat, že lidi jí začali masově umírat na následky vakcinace covidu.

            Jenže jak to udělat?

            Jak to zamaskovat, aby to bylo co nejmíň nápadné?

            Udělali to docela jednoduše!

            Mossad vyvolal válku na Ukrajině tím, že dodal Rusku falešné informace o tom, že Ukrajina do pravoslavných Veliknoc vstoupí do NATO a že na Ukrajinu proudí nekonečné vlaky s tanky. Sám jsem ty vlaky viděl a každý ví, že s tolika tanky se obranná válka nevede. Rusko se tedy bránilo útokem na Ukrajinu a to bylo přesně to, co izraelská vláda potřebovala.

            Potřebovala totiž, aby Západ začal posílat zbraně na Ukrajinu, protože z Ukrajiny se ty zbraně, včetně tanků, dostaly do Gazy.

            V Izraeli mezi tím začali umírat po tisícovkách lidé očkovaní proti covidu. Teď už neměla izraelská vláda na co čekat. Palestinci, vyzbrojení zbraněmi z Ukrajiny, které se tam dostaly díky válce na Ukrajině, kterou vyvolal Mossad, mohli nerušeně zaútočit na Izrael, a izraelská vláda tak mohla v klidu svést všechna úmrtí na Palestince, aniž by musela přiznávat, že ty mrtvé má na svědomí Pfizer.

            Ale já už to říkal dávno, kvůli tomu mě zakázali i na iDNES. A teď to všechno do sebe hezky zapadlo. Covid, očkování, válka na Ukrajině a útok Hamásu na Izrael.“

            Větvova slova zněla naprosto logicky, proto jsem s ním bezvýhradně souhlasil.

            Jen jsem dodal: „Předpokládám, že Netanjahu je ale jenom loutka.“

            Větva velmi vážně přikývl: „Jo, je to loutka jako všichni, kromě Putina a Rajchla.“

            „Kdo ale potom tahá za provázky?“ zajímalo mě.

            „Za provázky tahají ti, co vždy,“ odpověděl Větva a dodal, „jsou to ti samí, kteří mě zakázali na iDNES.“

            „Když tě zakázali na iDNES, tak to tě asi brzy zakážou i na Protiproudu i Parlamentních listech,“ podotkl jsem.

            „Jo, už brzy mě zakážou i tam. Vyvolají kvůli tomu konflikt v Kosovu, aby mě mohli zakázat i na Protiproudu a Parlamentních listech,“ přitakal Větvička.

            „Rothschildi jedni zasraní! Takhle kurevsky vládnout světu, to se nikde jinde nevidí!“ odplivl jsem si.

            „Aspoň budu jako Havel,“ nedal se zlomit Větva a sáhl do troků pro další šašlik.

            Ale troky byly prázdný, všechen šašlik už jsme stačili sežrat, když čekáte na vlak do Oděsy, tak vám vyhládne ajvaj, ne nedarmo je to tam v Oděse  samý očkovaný Žid, skoro jako v Izraeli.  

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Karel Trčálek | úterý 10.10.2023 14:39 | karma článku: 18,97 | přečteno: 508x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 0 | Přečteno: 11x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 20,81 | Přečteno: 607x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 24,11 | Přečteno: 387x | Diskuse| Ostatní

Karel Trčálek

Okamžik pravdy pana Vlastimila Podrackého, spisovatele a publicisty v jednom

Na tento okamžik pravdy čekáme my. Potřebujeme pravdu od pana Podrackého, abychom věděli, jak to vlastně na Ukrajině je...

14.5.2024 v 14:45 | Karma: 23,74 | Přečteno: 346x | Diskuse| Politika

Karel Trčálek

Daň ze slazených nápojů? Další nesmysl od bruselských poskoků z fialové pětidemolice

Tak máme tady další bizarní návrh od naší slavné vlády, která chce tentokrát zdanit slazené nápoje, samozřejmě na příkaz Bruselu...

13.5.2024 v 15:17 | Karma: 18,26 | Přečteno: 444x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  16:22

Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Policisté i hasiči v budově BIS prověřují podezřelou zásilku s chemikálií

16. května 2024  15:44,  aktualizováno  16:17

V budově Bezpečnostní informační služby (BIS) zasahují policisté, hasiči i záchranáři kvůli...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů. Zasahovala stovka hasičů, momentálně dohašují

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  16:03

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Mladík vyhrožoval přes QR kódy vystřílením školy. Byl to vtip, řekl policii

16. května 2024  12:53,  aktualizováno  15:57

Mladík vyhrožoval, že vystřílí Integrovanou střední školu ve Vysokém nad Jizerou na Semilsku....

  • Počet článků 2968
  • Celková karma 24,39
  • Průměrná čtenost 861x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik