Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Piráti: „Požehnané Vánoce všem. Pojďme vybrat peníze na bojovou helikoptéru!“

Pan Ladislav Pokorný tentokrát rázně připomněl všem pochybujícím, jak je třeba chápat letošní Vánoce. Výzva je jasná, vybereme peníze na helikoptéru, díky níž bude možné zabít zase o něco více fašistů. Mír je totiž třeba bránit

            Vánoce jsou pro mne svátky klidu, kdy se věnuji především meditaci. Proto jsem zcela ignoroval bušení na dveře, které se začalo ozývat přesně o půlnoci. Ale když toto bušení na dveře neustávalo ani v deset hodin dopoledne, tak jsem přece jen otevřel.

            Za dveřmi stál pan Ladislav Pokojný, převlečený za Tři krále.

            „Hrome, jdete nějak brzo, vždyť není ani ještě Slunovrat a Lucie, bylo sotva před týdnem! Zbláznil jste se!“ zahromoval jsem, když jsem uviděl kasičku v ruce pana Pokojného.

            „Na mír není nikdy příliš brzy,“ odvětil pan Pokojný a přistrčil svoji kasičku blíž, abych na ni dosáhl i z pohodlí svého, pravda, poněkud vymrzlého, domova, dodávaje, „nebo vy nechcete mír?“

            „Ano, samozřejmě, že chci mír!“ horlivě jsem přikývl, aby mě snad někdo neoznačil za ukrnácka a nehodil do jednoho pytle s Drábovou a Stěpanem Banderou.

            „Tak přispějte na vrtulník!“ usmál se pan Pokojný.

            „Na vrtulník?“ podivil jsem se.

            „Ano, na vrtulník. Bitevní,“ nepřestával se usmívat pan Pokojný.

            „Ale to je přece zbraň! Zbraň, která zabíjí!“ podivil jsem se.

            Ale pan Pokojný se dál usmíval: „Ano, bitevní vrtulník Ka-52 je zbraň. Je to ten nejlepší bitevní vrtulník. A jak by ne, když v něm sedí ti nejlepší piloti na světě? Mluvím samozřejmě o vrtulníku Ka-52M Super Aligator.

            To už je, panečku, nějaký smrtící potenciál!

            Kdybych neměl revma, hned bych si do něho sedl a letěl bych s ním hezky nízko nad zemí, aby mne nemohla zasáhnout protivzdušná obrana nepřítele. A jak bych se přiblížil k pozicím ukrajinských fašistů z NATO, hezky bych to na ně všechno vysypal.

            Ale mám to zatracené revma!

            Tak aspoň na Ka-52M vybírám peníze. Mír bude, až Rusko dosáhne svých vojenských cílů. A čím víc bude mít takovýchto skvělých vrtulníků, tím dřív těchto cílů dosáhne. Víc vrtulníků Ka-52M rovná se brzký mír.

            Víte, že vrtulník Ka-52M Super Alligator dostal silnější kompozitní pancéřování kabiny a důležitých systémů, a také nový obranný systém chránící stroj proti řízeným střelám. Výzbroj vrtulníku Ka-52M byla sjednocena s výzbrojí vrtulníku Mi-28NM. Součástí výzbroje Ka-52M budou rakety Hermes-A s dlouhým doletem, modernizované protitankovými řízené střely Vichr-M a střely Izd. 305 s dosahem údajně až 100 km?

            Tak vidíte!

Copak vás už ta válka neunavuje?“

            „No, unavuje mě, když musím kvůli tomu pořád poslouchat Okamuru, to je fakt,“ přiznal jsem.

            „No tak vidíte! S fašisty se nesmíme mazlit, fašisty musíme zahubit!“ zvolal pan Pokojný.

            „Ale já už přispěl na íránské drony. A taky na munici ze Severní Koreje. Nikdo nemůže o mně říct, že bych nechtěl mír,“ pokusil jsem se namítnout.

            Ale pan Pokojný byl skutečně pacifista, protože nadšeně vykřikl: „No vidíte a teď můžete přispět na vrtulník! Člověče, taková šance na mír! Tu nesmíme promarnit!“

            Pokýval jsem hlavou a vytáhl z kapsy tisícovku.

            „Stačí?“ zeptal jsem se.

            „Ještě jednu. To by nás ten mír vyšel pěkně levně, to bychom si ho pak vůbec nevážili! Rusko kvůli míru najelo na válečné hospodářství a nám má být líto jedné tisícovky navíc? Styďme se!“ pobídl mě pan Pokojný.

            Vytáhl jsem tedy i druhou tisícovku a peníze vsunul do kasičky.

            „Tak na ten mír, pane Pokojný. Mír bez vrtulníků Ka-52M, to snad není ani mír,“ řekl jsem.

            „To máte, pravdu, to není ani mír, takový mír,“ přikývl pan Pokojný a protože byl převlečený za tři krále, pustil se do procítěného tříhlasého zpěvu (který zněl jako by zpívali spolu Dima Bilan, Vysockij a Nohavica) slavné písně, „????? ?? ??????? ??????

???????? ?? ? ??????

??? ????? ????? ? ?????

? ? ?????, ? ???????.

???????? ?? ? ??? ??????,

??? ??? ???????? ?????,

? ??? ??????? ?? ????

????? ?? ???????,

????? ?? ???????,

????? ?? ??????? ??????“

 

           

 

 

 

Autor: Karel Trčálek | úterý 19.12.2023 7:53 | karma článku: 23,83 | přečteno: 576x
  • Další články autora

Karel Trčálek

Trollí farma existuje taky na nádraží Praha-Krč

A řekněte sami, lidé dobří a s mozky nevymytými vládní protiruskou propagandou, co by to bylo za trolí farmu bez toho, aby v ní v režimu 24/7 nemakal jako urvaný chatbot (zadaná slova jsou Rusko, mír, Dostojevskij)

17.5.2024 v 16:57 | Karma: 18,43 | Přečteno: 264x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

L. Jakl, kovaný politický pracovník Institutu Václava Klause by rád suspendoval novináře

Ano, pan Jakl má pravdu. Nepohodlné novináře je třeba suspendovat. Třeba kalašnikovem, jak to navrhoval Miloš Zeman, protože za svobodu he třeba bojovat, jak za ní bojuje pan Jakl v duchu revolučního marxismu...

16.5.2024 v 17:22 | Karma: 23,47 | Přečteno: 512x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Proč někteří lidé nenávidějí R. Fica natolik, až jim vadí, že se modlím za jeho uzdravení?

Modlíme se všichni za uzdravení pana Fica, a přesto se najdou mezi námi lidé, kteří jsou schopni nás kvůli tomu nenávidět...

16.5.2024 v 13:55 | Karma: 7,34 | Přečteno: 76x | Diskuse| Hyde park

Karel Trčálek

Atentát na Fica je plodem nenávisti, kterou rozsévají zaprodanecká liberální média

Nebylo dne, aby ve slovenských zaprodaneckých médiích někdo nevyzýval k násilnému svržení vlády a nastolení progresivistické diktatury. A to je výsledek!!!

15.5.2024 v 17:20 | Karma: 21,20 | Přečteno: 646x | Diskuse| Společnost

Karel Trčálek

Co mi dalo tzv. Hornerovo opáčko z dějin Ukrajiny

Dalo mi toho hodně. Sice jsem všechno to, co je v něm napsané, už mnohokrát někde četl, nebo někde slyšel, ale osobité podání jeho autora z něj dělá opravdu o svěží a půvabné dílko

15.5.2024 v 14:18 | Karma: 24,97 | Přečteno: 418x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

Vláda se bude zabývat budoucnosti zóny Plzeň-Líně. Letecká záchranka zůstává

18. května 2024  7:23

Ministři se po stažení plánu na budování továrny na výrobu baterií do aut v loňském roce znovu...

Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica

18. května 2024

Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...

Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel

18. května 2024

Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2970
  • Celková karma 24,39
  • Průměrná čtenost 860x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik