Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To se teď bude hrát místo Ovčáček Čtveráček?

;-D

0 0
možnosti

R11a39d48e32k 93J78a90r22o76š

5. 12. 2016 17:26

Obvykle to máte takové "schizofrenické" a příliš utahané, takže nedočítám...

Ale dnes jste se vytáhnul R^:-)

3 0
možnosti

Nesmíte být netrpělivý a Trčálkovy příběhy si v klidu beze spěchu vychutnávejte.

(doma to nesmím předčítat, křičijou na mně)

0 0
možnosti

Vy jste šílený, pane Trčálku. Šílený ale geniální. (parafráze na dr.Frankensteina):-)R^

ps: docela Vám tu schopnost takhle psát závidím - v dobrém

3 0
možnosti

To už napsali pánové Svěrák a Smoljak, takže plagiát. I když s drobnými úpravami. Nemáte co závidět.

0 1
možnosti

Paráda, moc povedené!

Kdyby to šlo, dala bych karmu aspoň pětkrát!

4 0
možnosti

Opravdu výborné ! Ještě tam mohly být variace :

- Aby zločinec věděl, která strana je k odběhnutí ta správná - Nutil hostinského řádně roztopit onu pec. "Panečku, tam se pak zjevovaly věci" ! ....

- Hostinský jsa ulapen kontrolorem měl ještě mumlat -"A to jsem byl tak vopatrnej" !

Závěr - Měl jsem štěstí na otce,jednou mi pravil- "Synu, do žádné strany nevystupuj ! Pokud by jsi se ale rozhodl - tak jedině ve funkci předsedy ! Být řadovým členem, nemá žádný významů ! (Můj rodič - Andreje Babiše vůbec neznal) ... :-)

1 0
možnosti

Taky bych to napsal líp - teda, kdybych to uměl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik