Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

"Jsem náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč." Jsem totiž něco víc, než ti spěchájící ..... Jsem něco víc a dávám to všude najevo. Hlavně na svém blogu. Karel Krčálek

0 1
možnosti
VG

Já nemám rád primitivy.....a neměli by si zakládat blog, neměli by se vůbec ukazovat veřejně ... Rv

3 3
možnosti
FV

V tom případě nechápu, proč jste si založil blog.

1 1
možnosti

Dík. Dnes jste to trefil dost přesným zásahemR^

2 1
možnosti
JH

Strefovat se na základě jednoho článku do druhého blogera a posmívat se mu, je docela podpásovka. Ale vy asi nevíte, proč a na koho tento článek míří, že? Možná tušíte, tak si to najděte zde na blozích.

4 1
možnosti
MP

Hm, tohle je takový nepříjemně přízemní, až příliš adresný článek a ke všemu ani ne moc povedený. Držte se radši toho jakoby zhuleného, fantaskně ulítlého stylu. Je to vtipnější.

6 1
možnosti
Foto

Já Karla znám celá léta, ještě z LN. Ale toto semi líbí daleko víc. Fandím velkým teniskám, D, nebo E.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2947
  • Celková karma 25,27
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik