Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-DKarle... a že míval hned i jinej výraz obličeje než známe?...ne takovou tu včelku před bodnutím... žejo?no...ale tak se mi právě zdá, že sotva dostal flek, že ve své práci polevil... protože my známe tu včelku.

1 0
možnosti

Tedy Karle...no, jó:-)R^R^R^

1 0
možnosti
DK

Kdybyste stal na opacne strane barikady, zrejme by vam zdejsi demokraticti cenzori zablokovali blog, jak to jiz mnohokrat hrdinne dokazali. Co na tom,ze vec nenapisete primo, ale prenesene a v metaforach...mi treba za to mazou prispevky (blog zde nastesti nemam, takovou radost bych jim neudelal). Ale tim netvrdim, ze mam neco proti...kdybych byl ja cenzorem, tak bych vas psat samozrejme nechal...ale nechal bych to delat i tu druhou stranu.

0 0
možnosti
VK

Nezaznamenal jsem jediné sprosté slovo. Balancovat na hraně ostří je umění. Člověk bez nadhledu to neumí.

6 0
možnosti
VK

A já proč má chlupatý dlaně;-D

KarmaR^;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 2947
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik