Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

I když se mi z některých vašich článků kouří z hlavy, pište dál. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

nech brouka žíííítR^

2 0
možnosti

jen smolte, smolte ... moc dobře se to čte R^

2 0
možnosti

No, tak teoreticky stačilo:-) Ale prakticky rozhodně ne! Navíc, když tu osmičku uložíte k spánku, stane se z ní symbol nekonečna, takže....je to jasné, Karle!R^

4 0
možnosti
JL

Přeju další ohňostroj nápadů i když ji vůbec nemám, natožpak dlouhou.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Karle, určitě pište, vaše "řízené bláboly" jsou skvělé :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Jářku, nestačilo.R^

3 0
možnosti
Foto

Karle, vy jste stylovejR^ Tak osm?hmmm;-).. já rok a něco...a za tu dobu jsem zažila už ty meditativní blogy s takovou odchodnou až běda... a tak stylově začnu přemlouvat, což se stylově očekává: Hašek, Klíma, Váchal, Kafka, Sartre,Isidore Ducase, Charms Vás přemlouvají ze svých hrobů v radostných křečích a bělostnými pažemi kynou ... jen dál a dál blogujte, blábolte dále Karle., hroby mají nyní zcela rozmávané...

a. momentálně se připojují i Majová, Jogheeová a Kielbergerová a Krusic, a to ji - považte - možná ani nemáme dlouhou.;-)

5 0
možnosti
Foto

Já, rytíř z Polžic a Bezdružic, majitel saracénského meče, ji teda docela dlouhou mám. :-) (pro pana autora: to je námět na blog)

3 0
možnosti
Foto

A jen pěkně smolte dál, jo?

3 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik