Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Německu jsem byl v devadesátých letech velmi často. Trvalo mi asi 2 roky, než jsem se probral. Potom mne německá firma značně okradla. A bylo po iluzi. Dnes bych v Německu nechtěl žít ani s navýšeným platem. Je to nemocný stát ještě více než jsme my.Švýcarsko je to to samé. A USA ? Jinak karma !

0 0
možnosti
Foto

Za německý prachy jste si koupil dobrý matroš ;-), ale dnes nějaký pán, tuším, že ze svazu zaměstnavatelů mluvil o tom jak je pracovní trh vyčerpaný a musí se brát pracovníci z Ukrajiny a výsledkem bylo, že se musí podporovat vzdělávání, aby náš pracovní trh, kde není z čeho brát byl vyčerpaný, ale zato kvalifikovaný. No prostě jsem to nepochopil, asi ten pán taky bere, ale nějaký šunt a já bych raději ten Váš.

0 0
možnosti

Já bych se někdy i bouřila... ale nemáme žádné náměstí. Nejdříve musíme vybudovat u nás ve vsi náměstí.R^:-)

3 0
možnosti

J40a71r46a 42R58a65n32k

8. 2. 2017 21:01

Zkuste to tim samym zpusobem, jako se organizovaly zeny v USA na sobotni pochod, a pridaly se k nim zeny po celem svete, zacala babi na Hawaii na FB

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS