Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvěle napsanéR^, ale čte se to hrozně:-/ (s odstupem času)

0 0
možnosti
MS

Náš politruk byl mnohem pragmatičtější. Přišel na rotu, nechal nastoupit mužstvo a prohlásil, že potřebuje někoho silného a blbého. Přihlášení dobrovolníci pak drátkovali parkety v jeho bytě. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vaše povídání ve také mně vyvolalo vzpomínku na únor 1987, kdy jsem se jako záložák účastnil ostrých střeleb z tanku na Libavé a potom přesun techniky po vlastní ose do záložního prostoru u Jihlavy. Kdysi jsme měli jasno. USA špatný SSSR dobrý. V 1989 se to vyměnilo. Rus špatný USA dobrý. Dnes USA špatný Rus špatný. Tak teď ani nevím kdo je nepřítel. Když vidím dnešní mladé lidi typu syna ministra války tak je mi blujno a bojím se,že bychom se měli komukoliv bránit. Sám ministr války ve mně vzbuzuje smíšené pocity. Samopal držel jako panna pen!s.;-(

0 0
možnosti
Foto

Co s Vašim hrdinou dělo po r.1989, nepřestoupil k NATO?

2 0
možnosti
Foto

Takovejch bylo, jéje;-D Nezbyl snad ještě nějaký zbytek;-)8-o?

2 0
možnosti
Foto

;-DR^ Pro změnu opět dobře ,,vytrčené";-)

Snad jen, že cosi podobného jsem zažil na ZVS v letech šedesátých v reálu. Šoupli k nám majora od PéEsáků, a ten byl na tom, chudák, obdobně;-( Kamsi jej ,,zmizeli", MOŽNÁ že taky někam vejš;-D

0 0
možnosti
Foto

Soudruh politruk to viděl správně třídně a dialekticky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik