Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

Já jsem s pražskou kandidátkou ODS spokojený. Černochová je výborná, mladý Klaus to má v hlavě srovnané a Marek Benda má u mě plus za zanícené, vytrvalé, burcování proti zparchantělému protikuřáckému zákonu. Všechny tři budu kroužkovat...

0 0
možnosti
Foto

Jára Cimrman má štěstí, že jeho odkaz byl už českými světovými badateli objeven. Kdyby se objevil až nyní, byl by až druhým po VKml.

0 0
možnosti
JAN

Nečtu to celé, možná je to jen vtip ! Kdyby ne, což se taky domnívám, tak dle mého by rodina Klausů měla být někde v ústraní, a hezky dlouho, a co se Klause juniora týče, moc mi "pobavilo", jak se "vypořádal" s 16ti letým klukem, na to fakt člověk musí mít ;-D;-D;-D Trošku se zamyslete, děkuji vám;-D.

2 3
možnosti
OP

R^ především za tvrdou práci v podvědomí, kde lámete kusy skály :-)

0 0
možnosti
JL

Chcete se snad stát skálou, drcenou mozolnatými prsty KT? :-)

1 0
možnosti
JH

Jste pořád dobrej!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,12
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik