Diskuse

Jak na paní Šichtařové Stát naštěstí nespáchal násilí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na tom by mohlo něco být, totiž k posunu dojde teprve až budou muset rodit muži, to je najednou z mosta do prosta přejde smích i ironie a začnou řešit skutečné problémy. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Bavila se jezibaba s modelkou o tom, co pujdou studovat.

Jezibaba rekla, ze pujde na Matfyz. Nebude tam nejchytrejsi, ale bude tam nejhezci.

Modelka rekla, ze pujde studovat ekonomii. Nebude tam nejhezci, ale bude tam nejchytrejsi.

0 0
možnosti
Foto

Možná, ale v tomto případě jsou na tom obě stejně, pokud budou muset rodit, bude to jen jejich boj a nepomůže jim, jestli jsou hezčí, chytřejší, naprosto dokonalé. A porodit pět dětí z leknutí nelze. Vtip dobrý, rodit děti je ovšem jiná píseň. :-)

1 0
možnosti
Foto

Od té doby, co znám kombinaci hypermangan - rybí tuk - klus po parku, tak nepotřebuji lékaře. ;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Vy to zase schytáte, ale ode mě jste chytl karmu R^;-)

0 0
možnosti

Výborný. Mám mezi známými i chirurga a anesteziologa. Tak hrozní státní saďouři. Když jsem si zlomil nohu, léčil jsem to odvarem z třezalky a šalvěje. Pravda, od té doby nechodím jako dřív, ale státu do rukou svoji nohu nevydám, no ne?

3 0
možnosti
Foto

Hezká častuška pro ovečky. Je vidět, že se jim to líbí.

2 0
možnosti
Foto

Františku, vy, zastánce svobody???8-o

1 0
možnosti
Foto

Já z vás jednou asi taky porodim. Doma.

4 0
možnosti

Jano, budeš rodit ve špeluňce nebo v pokoji s vyhlídkou na stromy...? Oběma R^

1 0
možnosti