Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

;-Dhezky, přemýšlel jsem, co by se dalo s páně Vlkovou smrtí udělat, ale tohle mě nenapadlo - ještě by se pak mohl probudit v hrobě....ale tak zlí na něj nebudeme a pošleme ho rovnou do nirvány, kde bychom taky rádi skončili. [>-][>-][>-]

0 0
možnosti
NM

...tak nevím,co si mám myslet neb jsem ten blábol nedočetl a odepisuji pouze na nadpis ...co si m,yslíte o p.Beranovi ?

0 0
možnosti
JH

J37a15n 97H66r48u22b17e51š

22. 3. 2017 9:23

... a o kardinálu Tomáškovi? Nebyl snad každý z nich jedinečný? To není sportovní disciplína, abychom poměřovali kdo z nich skočil dál a výš.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik