Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Celou dobu ve mě hlodá přesvědčení, že za to, že nejsem atomovej inženýr může škola. Proč se paní Š nevyjádřila již dříve. Takových let jsem se trápil zbytečně, nikdo mi to nedokázal vysvětlit, až konečně ona.

1 0
možnosti
FV

Výborně. :-)R^

A za Mechanické piano Kurt Vonneguta další R^

3 0
možnosti
Foto

...a za milého Halase a tuhle hezkou připomínku jeho i mojí oblíbené chytré a přesahové ženyR^ další:-)

2 0
možnosti
Foto

Čtu Vás fakt rád, až na tu posedlost paní Šichtařovou....

0 0
možnosti
FV

Podívejte, Šichtařová je takový brouk Pytlík zdejšího blogu. Já bych si z ní taky dělal srandu, ale nestojí mi za tu námahu. Karel píše rád, myšlenky i slova mu tryskají jako gejzír, tak proč ne?

0 0
možnosti

Karle, ano:-) (kromě poslední věty)

2 0
možnosti
JR

J10a27r33a 88R46a94n83k

24. 4. 2017 19:06

Ano, definitivne krome posledni vety, ;-)

2 0
možnosti
JN

Možná trochu moc dlouhé, ale jinak výstižné. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

;-DR^;-D

No vono je potřeba porád připomínat budoucím patriciúm, že jsou to oni, kdo plebsu vládnouti budou. Hou, hou;-)

0 0
možnosti
DK

Otazkou je, zda je horsi posedlost pani Sichtarove "draky" nebo vase posedlost pani Sichtarovou...Myslim,ze nejsem sam, kdo ma v tomto pomerne jasno.

10 0
možnosti
Foto

Nejni to snad taková šichta, aby se nedalo poznat, že nejde jen o nějakou pí eS, ergo pí er na druhou;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,26
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik