Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Co vy pane Trčálku vlastně děláte, že máte čas neustále psát takto dlouhé blogy?

Můj soukromý tip - státní správa nebo neziskový sektor. ;-D

1 0
možnosti
MJ

Já si říkám, že takoví lidi musí být geneticky modifikovaní, když zvládnou tolik funkcí. Na rozdíl od nás nemodifiikovaných. Já kdysi při práci byla i neuvolněnou starostkou a byla jsem uštvaná jak... třeba srna.

Dobře udělala, že si nevzala myslivce. Ten by věčně lítal někde u krmelců, ani by se neviděli. U koryta je víc času, pohoda.R^

1 0
možnosti

To je tedy zajímavá pohádka!;-DR^

1 0
možnosti
AR

Řekl bych spíše, že tradiční blbinka. Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik