Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to za "totáče" jsme kromě povinného plavání měli i povinné bruslení a moje matka komentovala v tom smyslu, že nechápe, proč mi má kupovat brusle, když neumím bruslit a stejně ze mě krasobruslařka nebude. ;-D Plavky snad má v dnešní době každý;-D jo, jsou to věci na tom světě R^

0 0
možnosti
MD

Kdyz si vyjede 'PC mladenec' vyjimecne na kole a vidi behat kvanta peknych aktivnich samostatnych 'holek', pak ho po opetovnem usednuti k PC zakonite obejme Sichtarova deptka z vlastnich tenkych nozicek.

0 0
možnosti
ZZ

snad dva postřehy: "běžím ke klávesnici jak šílený" a moje otázka opravdu jenom jak? a druhý: plavání patřilo již ve starém Římě k tomu co mnohem později objevila Marie Terezie, k základům výuky - číst, psát, počítat a plavat, k tomu ministerstvo školství věru nepotřebujeme. máme ho k těm doprovodným aktivitám(inkluze, povinné maturity z matiky dozorované polosoukromou firmou atd.) pološílenců, kteří postiženi rozumem, se bůh ví jak dostanou do funkce. já se děsím voleb, co za blba se tam zase s těmi svými nápady dostane.

0 0
možnosti
DB

dost dobře napsané.....paní Šichtařová je fenomén....dokáže překroutit téměř vše

3 1
možnosti
MR

O čem byste psal,kdyby p.Šichtářová neexistovala?;-D

4 0
možnosti
Foto

H38a28n53a 79V73l63k48o44v93á

11. 5. 2017 20:37

S ohledem na skutečnost, že čtu každý patnáctý řádek vašich článků jsem pochopila, že jste přežrán koblihami. R^ Konečně ta správná politická trefa, kterou jsem dlouho vyhlížela.

A potom ke psům - neznám paní Pokornou a netuším čím vás zaujala, nicméně ta adresnost svědčí o vašem silném zaujetí. Také mám fešného psíka, ke kterému máme v rodině silný vztah. Začínám se vás bát. Nejste zoofil?

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Uf, to zas byla jistě šichta vyartikulovaná. Artikuly, artičoky. Samý šoky. A eště skoky do vody pro všechny strejčky Příhody;-)

0 1
možnosti
ZS

R^;-D;-D

Máte naprostou pravdu.

Právě dnes jsem strávila několik hodin s dětmi při povinné výuce plavání. A představte si, že děvčata odcházela z bazénu s mokrými vlasy, protože jsem nechtěla riskovat nařčení z bůhvíčeho, kdybych jim pomáhala vlasy sušit...

Karma!

2 0
možnosti

...a doufám, že ses nedívala, jestli se děfčata sprchovala:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik