Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To já jsem si jednou podpaždí oholil a způsobil jsem šok a téměř převrácení raftu na řece Hron, na kterém jsem se plavil s několika téměř nahými ženami. Co ty ženy všechno neřeší!! O kus dál zírala z břehu parta teenagerů: "jééé koloušcííí!!!" ozvalo se unisono a došlo málem k dalšímu převržení. "A smějou se na nás!! Co si asi myslí?? Chcete to vědět?" povídám. "Jóó, chceméé!!" -heléé, von jezdí na vodu s tetičkama!! - "Ty seš ale hnusnej!!" A došlo k mému téměř utopení, ale zase jsem to přežil:-)

6 0
možnosti

A ted ZASE a jeste nejakou PREZIDENTSKOU typu 'Jak Milos Zeman o glanc prisel'. Budeme se tesit.

1 1
možnosti

Škoda, že pan Trčálek při tom skoku nedopadl lehce hlavou až na dno! Třeba by se mu rozsvítilo. Jinak mu přeji zdraví a pohlavní svěžest! Ač se snaží ze všech sil, tak z něj nový Jaroslav Hašek nebude! Citace: Tu mi náhle přišlo divné, jak to, že jsem ještě nedopadl do vody. Ale do vody jsem ani dopadnout nemohl, protože mě vzal už čert, jen jsem si toho nevšiml.

Zdroj: http://trcalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=611763

2 1
možnosti
Foto

Vlastní peklo, sen každého čerta-živnostníka (ale pozor, Babiš nikdy nespí) :-)

Tímto vám také vracím část karmy, kterou jsem z vašeho účtu v Huhuvě odčerpal.

3 0
možnosti

Karle, Vy jste, jak se tak hezky, mile lidsky říká...na zabití!:-D:-D:-D

Jen ať Vás nikdo nikam neposílá, neboť i pro něj by se nějaká "tmavá jeskyně" našla:-D:-D

A my (někteří) Vás tu máme rádi!

4 0
možnosti

Dobře provětrané.;-DR^

2 0
možnosti

Měl byste si vyměnit fotku v profilu. Místo sebe tam máte toho čerta.

1 0
možnosti

Zdá se, že klaka Vašich věrných adorujících přátel, Vás už definitivně připravila o poslední zbytek snahy své výtvory vnímat alesoň lehoulince kriticky.

Ale rozhodně pište dál (minimálně ve stejné frekvenci), fakt je s Vámi sranda. :-)

1 0
možnosti
Foto

Takže jste si bando jedna, počínaje panem Řehůřkem, ekonomkou na mateřské,divným jazykem mluvícím mužem a konče Vámi, nadělili pěkné karma a já se zase nachytal. ;-) P.S. Doufám, že Vám při té bitce nekontaminovali tím odstřikujícím mlékem Váš čaj.

3 0
možnosti

R78a87d32e26k 23J29a70r32o70š

30. 6. 2017 17:31

Mám silné obavy, aby to s p. Řehůřkem v těchto letních vedrech nefláklo...:-)

Karma, moc jsem se pobavil ;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Nebojte, dohlíží na český literární trh a určuje prstem, z koho bude a nebude Jaroslav Hašek...má to v celém Česku pod palcem, lietrární kruhy čekají na jeho verdikt jako na spásu... a on docházku dodržuje. Na nějaké fláknutí nemá ani čas.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik