Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Přiznám se, že tak trochu tápu (a ne poprvé na vašem blogu), za koho vlastně kopete (pokud vůbec za někoho :-)), a tak se omezím jen na pochvalu za vtip a fantazii. R^

0 0
možnosti
OJ

Vaše východisko pro článek je ale špatně. Proto i ten zbytek. Vzhledem k tomu že vždy reagujete na články jiných blogerů, je jasné že nyní reagujete (i) na ten můj. A já se sice stavím do role tradičního katolíka, ale na věčnou blaženost si nárok rozhodně nedělám, a ani pro bližního bych se samou láskou neroztrhal. To mi přisuzujete postoje které nemám a které pak s velkou parádou rozcupujete.. :)

.

Vlastně jsem fakt špatnej katolík... Ale muj blog byl o zneužití postavení Halíkem, když podminuje poskytnutí svátosti správným politickým názorem, což myslim je nepřípustné...

.

Vy to ovšem chápete o čem jsem psal... ale tvorbu máte založenou na dezinterpretaci toho co lidé říkají, tak ok. Beru to jako básnickou licenci...

2 0
možnosti
JS

Za tu pasáž od tučného písma dolů R^R^R^

P.S.: a trošku i za tu vtipnou omáčku nad tím ;-)

0 0
možnosti
JL

Halík...prostě někdo si nemůže pomoct, to je jako Babiš nebo Zeman či Havel. Nedaj si pokoj.

0 0
možnosti
RJ

R73a69d20e45k 98J17a80r60o60š

11. 7. 2017 16:48

Karle, vy jste teda "číslo"... ;-D

Ale, já jsem na Vás fanda R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik