Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J35a30n 65P41a96l35l65a59s

12. 7. 2017 23:35

Dobrý večer, dnes vykřiknu, co si při čtení Vašich blogů myslím už dávno: Vy jste zvíře! Talentované a inspirativní, nic Vám není svaté, myšlenky se hrnou, zlenivělé mozkové závity musím roztočit, abyste mi neutekl, pište dál!

5 0
možnosti

Jene, jsem ráda, že jste jako já, máte rád zvířata, tedy přírodu!:-))

1 0
možnosti

No, já se taky někdy opiju. Spíš se za to stydím, než bych se s tím dával někde k podivu. Ale: ... já v té opilosti, vezmu kytaru a vyluzují kýčovitých odrhovaček neumělecké, ale líbivé akordy.

Ale že by mne v takovém stavu někdy napadlo jít naklapkovat "moudrost" k uvedení do diskuze na iDnes, takovejch promile jsem ještě do sebe nenalámal.....

1 0
možnosti

Muslimové jsou komplet obřezaní? Půl miliardy předkožek, to je tedy maso.

1 0
možnosti

Jak pravil Jan Werich: "To je blbý, to se bude líbit!"

3 0
možnosti

Docela bych se zeptal, jaká že je pointa článku

5 0
možnosti

R47a27d25e56k 73J30a48r94o92š

12. 7. 2017 19:38

Dobré R^:-)

Ovšem ten závěr jste p. Trčálku trošku "odbyl", čekal jsem zajímavější pointu...

0 0
možnosti

Inu, to se přeci stává, že když někdo něco kritizuje nebo nenávidí, tak že se tím pak stane. Očekávám, že maximálně do konce prázdnin se Halík stane Zemanem, Putna Putinem, lesbické feministky Trumpem a ti nejaktivnější muslimové křesťany.

A skautka Myslíková náckem :-)

2 0
možnosti
Foto

VK ;-D;-DR^ ... jako sorry, to neznamená Václav Klaus, ale Velká Karma - dodávám pro jistotu;-)

4 2
možnosti

Znamená to i mnoho jiných věcí.

2 0
možnosti

No jo, no - všechno má svůj konec...

Karle, hlavně Vy pokračujte!:-))

1 2
možnosti

;-DR^

(kulhavkou a slintavkou často trpí ovce)

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS