Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Dblázni a blbové vidí často víc než takzvaně normální -blahoslaveni chudí duchem

0 0
možnosti
MJ

Jen poznámka k turismu. Když jsem před několika dny uvízla na Čerňáku v objetí kamionů, modlila jsem se, abych už nemusela nikam vyjíždět a mohla žít někde v kopcích,kde je koloniál...v něm mléko, chleba, drátěnka a nějaké nezbytnosti a v rádiu, možná to byl Pi...s hlásili, že obyvatelé Barcelony mají už plné zuby turistů, že kvůli nim nemohou žít normálně... Také jsem se chtěla kdysi do Barcelony podívat, ale napadlo mě, že bych měla sedět doma, když už jim to až tak vadí. Vymknuta z kloubů, doba šílí. Nějak tak... zdravím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik