Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fakt jsou jiní než my. Myslím, že tráví celé dny v posilovně, protože jakým způsobem postavil jeden z nich na nohy (kolečka) ten kontejner... na to já bych potřebovala kladkostroj...:-)

2 0
možnosti

Záleží na tom jak by se chovali!:-))

1 0
možnosti

Víte kolik je zde imigrantů z Ukrajiny nebo Vietnamu? Víte o nějakých protestech proti nim?

2 0
možnosti
Foto

R^:-)jako vždy pobavil a přitom je v tom hodně pravdyR^

0 0
možnosti
Foto

H50a34n76a 43V63l69k97o83v98á

23. 8. 2017 14:03

Nojo, no... níže opět kritika Českého národa za to, že oceňuje pracovitost Ukrajinců i Vietnamců a nevítá uprchlíky šmahem...

Prostě když chcete být "tím správným člověkem" musíte zavřít oči a nevidět rozdíly mezi imigranty, kteří chtějí pracovat a postarat se o sebe a těmi, co přišli za vidinou pečených holubů....

A autor je přece "skutečně správný člověk":-)

Přiznám se, že článek jsem (s ohledem na autorovo jméno a svého strachu ze smrti nudou) opět nečetla a vycházím jen z diskuse.

Zaplaťpánbu je vás "správňáků" s uměle inteligentními názory menšina a nás zaprděných se selským rozumem je přeci jenom více.

Mimochodem jsem taky cestovala stopem a s lidmi, kteří mi nabídli pohostinnost se dodnes stýkám a mnohokrát jsem nabídla svou pohostinnost zase jiným poutníkům. Necítím ovšem povinnost díky tomu živit někoho, kdo odmítá český standard jako "kozí chlívek".

8 0
možnosti
Foto

...a že Vy to , Hanko, nemůžete nikdy dočíst přes tváře? Nebo já nevím...ještě přes šajn svatozáří...křesťanský pánbůh ví. .

0 0
možnosti

Karma.Ano,tak nějak by to dopadlo,kdyby uprchlíci byli křestané....;-)

1 1
možnosti

M98a36r63e55k 63R26a32i46d87a

23. 8. 2017 13:21

Hele ty kontrolní otázko. Ty napíšeš každý den tolik blbostí, které nikdo nečte. Proč to děláš?

8 2
možnosti
Foto

J86a28k36u92b 13R62o34t51h

23. 8. 2017 13:39

Aby si dělal prču z lidí mimo jiné i vašeho ražení. A že Trčálka nikdo nečte? ;-D

9 3
možnosti

R93a17d21e13k 15J14a57r17o70š

23. 8. 2017 13:14

Poslechnou, Trčálku, voni jsou sice hodně divnej patron, ale píšou setsakra dobře. Tak nezevlujou, daj si pořádný škopek čaje a ať je tu zítra další článek. Karma R^

3 0
možnosti

Umá Kája ještě i něco jiného, než si dělat prd...el z církve? :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Kája je, podle mě, na podpoře a nemá co dělat. Tak vymýšlí. Já už ho znám skoro deset let.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik