Diskuse

Uprchlíci jsou jako zvířata

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Toto téma je velmi ožehavé. Doufám, že to autora nesemele.

0 0
možnosti
AM

No, že by se měli rozlišovat hodní a zlí uprchlíci, jak píšete v perexu, tak to je fakt, který měla brát Angela Merkelová v potaz a přijímat se měli jen ti hodní. :-) Pak by nebylo tolik znásilnění, teroru a násilí všeho druhu, takže by lidi měli možná s těmi uprchlíky víc soucitu. Ovšem když se brali "syrští uprchlíci" z Kosova či Maroka, dneska zase z Gambie a dalších zemí, kde žádná válka není..., a hlavně, moc se nezkoumá případná kriminální minulost, čehož využívá spousta všelijakých živlů, vydávajících se za uprchlíky..., no tak není divu, že se ta solidarita jaksi nekoná. Solidaritu si musí člověk zasloužit třeba respektem ke zvyklostem a zákonům v hostitelské zemi, jinak už to není solidarita, ale skutečně vydírání. Přiznám se, že před pozváním uprchlíků do Německa jsem byl podstatně více solidární a pro-uprchlické akce jsem podporoval. Ale pak se cosi zlomilo, začalo být jasné, že víc než o solidaritu jde o propagandu levicových radikálů, snahu nálepkovat a cenzurovat, že migranti se příliš neprověřují a bere se kde kdo, islám se maluje narůžovo, bílá kůže se prohlašuje za "vadu", viz multikulti verze Sněhurky..., a tohle mi ukázalo, jak je důležité vlastenectví a úcta k tradičním hodnotám pro civilizační přežití, předtím jsem to zdaleka tak neprožíval, měl jsem za to, že vlastenectví již není až tak důležité, že svou úlohu již splnilo. Ale byl jsem na omylu.

0 0
možnosti
JV

J81i49r17i 50V26r64a17b80e13c

11. 9. 2017 17:59

Za ten titulek vám da Zeman medajlu ;-D

0 0
možnosti
KS

K70a23r46l90a 52S24u40c13h10á

11. 9. 2017 17:33

není to nadpis, ale titulek a naprosto jste to v něm trefil

1 0
možnosti