Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš článek, ani článek paní Šichtařové jsem si nepřečetl, dokonce ani jeden z nich jsem číst nezačal. Mám lepší věci na práci.

Jen jsem si v rubrice ekonomie všiml, že vaše články s podobnými názvy tam jsou uvedeny hned za sebou a že Váš článek vyšel pouze s necelým dvouhodinovým zpožděním po článku věhlasné ekonomky. To je rychlost. R^

0 0
možnosti
Foto

Docela jsem se pobavil a přimělo mne to k přečtení textu známé ekonomky, který jsem před tím úmyslně a jak jsem pak zjistil, i velmi šťastně vynechal.

2 1
možnosti

Karma za obsah textu. Zadny lehky a inteligentni sverakovsky, jen krecovity americky humor. Odlehcujici pauza v napinavem ekonomickem filmu se prilis nepodarila.

0 1
možnosti

To je fuk, jestli se upracuje nějaký ekonom k smrti, je jich tolik, že s nimi můžeme do kamen přikládat. Hlavně, aby se nám neupsal k smrti jeden pisálek, který musí reagovat na každý cizí ..., vlastních námětů nemaje. :-P

9 0
možnosti

..reagovat na každý cizí...., to je nevhodné? Vy reagujte na cizí..., to nevadí?

1 1
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik